"Byl jsem třetí za ním a Michaelem. Pak o dvě zatáčky později udělal Sató chybu. Pokusil jsem se ho předjet, ale rázně mi zavřel dveře. Jeho pravé přední kolo narazilo do mého levého předního a málem jsem ztratil kontrolu nad vozem. Výsledkem toho jsem zmáčkl omezovač rychlosti, který se používá v depu. A to mě stálo několik míst," vysvětloval Ital.
"S tím, jak jsem dnes jel, jsem spokojený. Poté, co jsem v prvním kole byl sedmý, je čtvrté místo na konci velké ceny docela slušné," dodal Ital.
Renault si udržel druhé místo v Poháru konstruktérů, když Fernando Alonso dojel hned za Trullim pátý a tým tak pokračoval v ukázce své výborné spolehlivosti.
"Je bolestivé být v cíli pátý, když v úvodním kole jedete třetí. Räikkönen mě během první části hodně zdržel, a tak jsem jel do boxů mezi vozy jedoucími na dvě zastávky. Pak mě začalo zlobit řízení. Proto jsem ve čtvrté zatáčce vyjel z dráhy. chvíli mi trvalo, než jsem si tu změnu zvykl. Nemohl jsme dělat nic jiného, než si držet své místo, a to se mi povedlo," uvedl Španěl.
Jarno Trulli na Renaultu si jede pro první pole position kariéry. |