"Bodově jsem za očekáváním, šance na dobré umístění se vzdaluje," přiznal Kostka. "Za něco můžu já, za něco tým."
Paradoxní je, že nejvíc mu vyšel nejtěžší závod. Na městském okruhu v Monaku získal tři body za osmé místo. Dosáhl na něj i díky tomu, že předjel několik soupeřů, což je na úzké trati téměř neřešitelný úkol.
Zbylý bod získal o víkendu na dalším slavném okruhu v belgickém Spa-Francorchamps. Naprázdno naopak vyšel ze závodů v belgickém Zolderu, tureckém Istanbulu i italském Misanu.
"Nejlíp se vyvíjel závod v Istanbulu, kde jsem chvíli vedl. Ale pak na trať vyjel safety car a překazil všechny naše plány," posteskl si.
Úplně spokojený není ani s monopostem. Na rozdíl od stájového kolegy Maldonada z Venezuely, který je celkově druhý, trápí jeho formuli až příliš často technické problémy.
"Hledáme cestu, jak dosáhnout správné rychlosti," naznačil.
Navzdory slabší úvodní polovině sezona ještě není ztracena. Seriál pokračuje o víkendu v německém Nürburgringu, pak se jede ještě v anglickém Doningtonu, francouzském Le Mans a španělské Barceloně.
"Mým cílem je bojovat v každém závodě v elitní desítce," přeje si Kostka.