- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Udělali by nejlíp, kdyby zavedli mechanické převodovky. Pak by začaly hořet motory těm neschopným a lepší piloti by se lépe prosadili.
Na co čekaj, až se někdo zabije
Měli by změnit dodavatele. Barum by byl ideální.
Takže návrat k nudnému kroužení? Jediným důvodem zajímavosti závodu v poslední době byly právě pneumatiky a jejich rozdílné opotřebování dle stylu jízdy. Škoda...
Jenže tady už nejde o atraktivitu závodů, ale o život. Když se po přejetí nějakého kamínku z opotřebované gumy doslova najednou stáhne běhoun a rozerve se na kusy, tak je auto okamžitě neovladatelné. A navíc ty kousky gumy jsou vystřelené směrem dozadu, na pilota jedoucího za postiženým to nemusí mít vliv, ale může se leknout, strhne volant a je tam havárka, možná i těžká.
Ať zase udělají dva typy pneumatik, přičemž bude stačit jednou přezout a bude to zase nuda jak před 2-3 lety.
zajimavý je, že první sezonu po zákazu výměny gum při závodu se musely gumy šetřit ještě mnohem víc, ale tyhle brekoty jsme neslyšeli :)
F1 šla do kytek poslední dobou....doba, kdy to bylo čisté závodění a volba směsy byla na týmu je ta tam. Dneska 59 pravidel, samá technika a za největší hovadinu považuji drs zony
titulek pod fotkou psal kterej pitomec? (Kritizované pneumatiky Pirelly čelí...)
Dokud Red Bull vládnul i díky nestandatrtním technickým vymoženostem v autě, tak se nad pneumatikami nikdo nepozastavoval. Teď když Ferrari a hlavně Lotus dokázali díky aerodynamice RedBuly dohnat a možná i předehnat, tak se to najednou nelíbí.
Ale je fakt, že pro Pirelli to není dobrá reklama. kdo na to kouká pořád a ví o co jde tak je mu jasné, že Pirelli umí udělat normální gumu ale spousta lidí by si Pirelku nekoupila.
Co to plácáš? Ty gumy nemají s těmi na běžné auto vůbec nic společného. Pro Pirelli není problém udělat pneumatiku co vydrží dva tři závody, ale to vůbec není jejich úkolem.
Bernie, Bernie... cos to provedl s formuli?? To jsou samy omezeni techniky, samy omezeni v tom, jaky pneumatiky kdo bude pouzivat. Kolikrat je nutne tedy zastavovat v boxech. Jestli ma byt jako hlavni zabava zajizdeni do boxu, tak eeee... mam radsi, kdyz se predjizdi a bojuje a nej jen dojizdi a meni.
V tomto problém není. Za největší problém se dají považovat ty nové Tilkeho okruhy na kterých se prakticky nedá předjíždět.