"Musel jsem nakonec závod sledovat v televizi, byla to fascinující podívaná. Vůbec nic se nedalo dopředu odhadnout. Myslím si, že se nový formát jasně osvědčil, i když svoji roli sehrálo i počasí. Na začátek jsem spokojený," řekl Mosley agentuře AFP.
Šéfa FIA potěšilo také to, že na startovním roštu byly v čele vidět vozy různých týmů. Ačkoliv první tři místa patřila tradičním adeptům (Ferrari a Montoya), hned za nimi stál Frentzenův Sauber, Panisova Toyota a Villeneuvův BAR. "To byl spolu klimatickými podmínkami základ zajímavého závodu," míní Mosley.
Jeden problém ale přece jen našel. Byl totiž šokován tím, jak Paul Stoddart využil nových pravidel a jeho vozy neabsolvovaly celé měřené kolo. Mechanici tak na nich mohli pracovat i mezi kvalifikací a velkou cenou, kdy to mají ostatní zakázané. "Byl jsem tím překvapený, i když na to mají právo. Mohli byste říci, že malé stáje z konce startovního pole by měly dostat šanci takové věci dělat, moc velký rozdíl to totiž není. Ale musíme se na to podívat a zjistit, jestli to chceme zachovat, nebo ne. Dovedu si představit, že bychom takovéto jednání zakázali, ale pohovoříme si o tom s vedením stájí," dodal Max Mosley.