Naopak Nick Heidfeld měl ke spokojenosti přece jen dále. Na okruhu absolvoval o čtyři kola méně než jeho stájový kolega a především se potýkal s problémy, které vyvrcholily unikající kapalinou z chladiče ve druhé sérii testů.
"Dopoledne jsem s chováním vozu nebyl příliš spokojen, ale taky to bylo k něčemu dobré - alespoň jsme se na okruhu svezl. O polední pauze jsme změnili pár věcí a nastavení vozu bylo už lepší. Ale po jedenácti kolech mi začal téct chladič a než mi ho mechanici v boxech vyměnili, zbyl mi čas už jen na další čtyři kola. Mrzelo mě, že jsem ztratil takovou velkou spoustu času, ale mám pocit, že v nastavení jdeme správným směrem," řekl německý jezdec.
"Dnes se v Barceloně hodně měnily povětrnostní podmínky. První kolo šlo zajet rychle, ale pak bylo všecko náhle jinak, a to druhé mohlo být klidně velmi pomalé. To je tu v létě běžné, ale pro inženýry a mechaniky to přináší hodně práce, protože se musí průběžně měnit nastavení monopostů. S průběhem testů jsme i přes potíže Nicka Heidfelda s chlazením vcelku spokojeni," dodal technický ředitel Sauberu Willi Rampf.