Jezdec věří, že má na to, aby v grand prix vítězil, ale k tomu by musel pilotovat jeden z vozů špičkových stájí Ferrari, Williams či McLaren. Fisichella se navíc domnívá, že mu vrátka do top týmů zavírá právě jeho národnost.
"Jenže bohaté týmy jako třeba McLaren či Williams Italy přehlížejí a vsázejí spíše na jezdce typu Raikkönena. Je to asi o mentalitě, ale největší stáje mají radši jiné národnosti. Doteďka moc nechápu, proč McLaren vyplatil Raikkönena od Sauberu za tak šílené peníze, když nemá skoro žádné zkušenosti," řekl Giancarlo Fisichella.
Jezdec byl o zimní přestávce donucen opustit Renault (do loňského roku Benetton) v rámci rošády manažera Flavia Briatoreho, který na jeho místo angažoval Jarna Trulliho. I přes řadu negativních zpráv o stavu Jordanu je však Ital přesvědčen, že Honda ještě neřekla poslední slovo a zlepšení by mělo přijít 9. června v Montrealu.
"Flavio mě v týmu nechtěl. Na letošek mi nabídl smlouvu s nižším platem. A právě peníze jsou jedním z hlavních signálů o tom, jak moc je jezdec týmem ceněný. Nerad slýchám v médiích všechny ty černé zprávy o Jordanu: že nemáme peníze, máme špatné auto a podobně. Před námi je velký skok kupředu, v Montrealu totiž Honda představí nový agregát. Pak uvidíme, jak na tom jsme," dodal Giancarlo Fisichella.