Co bylo pro vás v Imole rozhodující? Věděl jsem, že musím zajet výborný trénink a pak skvěle odstartovat. Obojí se, myslím, povedlo a to bylo nejdůležitější. Na včerejší start jsem se soustředil jako snad nikdy předtím a vyplatilo se to.
Nechybělo ale mnoho a skončil jste v kolizi s Darrenem Manningem či Markem Webberem... Bylo to těsné, do Webberova vozu jsem v nájezdu do první zatáčky dokonce jemně ťuknul, ale naštěstí jsme to oba ustáli. Po divokém začátku pak byly karty vlastně rozdané, pořadí by se změnilo jen v případě, že by někdo z nás udělal nějakou chybu.
Vše nasvědčuje tomu, že váš tým bude patřit skutečně ke špičkovým. I vy působíte naprosto vyrovnaně a v pohodě. Je to tak? Hlavně to nesmíme zakřiknout, ale skutečně to s námi vypadá zatím dost dobře.
Nejbližší dva závody, v Barceloně na Nürburgringu, by vám mohly sednout, protože tratě máte rád. Že ano? Oba okruhy patří k mým nejoblíbenějším, takže se už moc těším.
Pojďme nazpět do Brna. Včera si šéfové stáje Coca-Cola Racing nevěděli rady s nastavením obou vozů, jezdci byli pomalí. Vy jste do vozu sedl poprvé v životě a hned zazářil. Jak se vám to povedlo? Vybrali jsme jiné pneumatiky než měli kolegové včera a navíc mi auto hned sedlo. Neměl jsem žádný problém. Naopak jsem byl mile překvapen jak auto skvěle brzdí. Možná mi i pomohla zkušenost z formule 3000, která má stejně jako porsche zadní pohon. Obě auta jsou poněkud přetáčivé, takže i tato zkušenost mi asi pomohla.
Za prvním posádkou třídy N-GT, vozem Ferrari 360, zaostáváte jen sedm desetin vteřiny. Dá se tento rozdíl ještě stáhnout? Jsem přesvědčen, že ano. Myslím, že kdybych s autem najezdil více, šlo by to. Potřeboval bych zjistit, co si můžu s autem dovolit. Uvidíme v super pole.
Tvoříte posádku s Josefem Vencem a Jirko Malchárkem. Kdo bude rozjíždět zítřejší závod na 500 kilometrů? Měl bych to být já. Asi mě tým chce nechat do očekávané skrumáže po startu v první zatáčce (smích).
Tomáš Enge při testech v Silverstonu |