Fanoušci Sixers však zašli dál než příznivci jiných týmů. Aby pomohli naplnit svůj sen získat opravdovou superhvězdu, rozhodli se upoutat její pozornost.
Rekonstrukční firma Power Home Remodeling si pronajala - po vzoru jednoho z opěvovaných snímků loňského roku - tři billboardy na jedné z dálnic kousek od Clevelandu a vytvořila speciální grafiku s hashtagem PhillyWantsLeBron.
Jejich fotky v posledních dnech obletěly internet.
Vyjadřoval se k nim i samotný James, který pochválil firmu za dobrou práci.
„Po té dálnici jsem ještě nejel, ale o billboardech vím. Tam asi radši nepojedu. Lidi teď koukají po billboardech místo na silnici, aby se nestala nějaká nehoda. Je to příjemný pocit, že mě i po patnácti letech fanoušci chtějí do svého týmu. Je to super nápad,“ řekl James.
Jiný názor, než James mají zřejmě fanoušci z Ohia, kteří vytvořili vlastní vzkaz, kde ukazují skrze obrázek koruny Philadelphii prostředníček.
O LeBrona se bude bojovat - i skrze média - čím dál víc. Až do července, kdy prozradí světu své rozhodnutí číslo tři.
Teď se plně soustředí na Cleveland a rozhodně nehodlá dát vodítko, kam půjde.
Myšlenka s Philadelphií však má racionální jádro: Sixers disponují sestavou se spoustou nadějných mladíků, od Joela Embiida až po Markelleho Fultze. A jednoho z nich, svého chráněnce Bena Simmonse, dokonce LeBron ve čtvrtek nazval „mladým králem“. Jedná se narážku na vlastní přezdívku King James.
A zároveň je Philadelphia jedním z mála týmů, které si mohou Jamese dovolit zaplatit, aniž by musely obětovat některé klíčové hráče.
Nervozita mezi fandy Cavaliers je namístě...