Čtvrtek 27. února 2020, svátek má Alexandr
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 27. února 2020 Alexandr

Diskuse k článku

Ricky Martin s manželem si pořídili další miminko

Zpěvák Ricky Martin (47) a jeho manžel Jwan Yosef (35) se na sociálních sítích pochlubili fotkou novorozeného syna. Chlapeček, kterého jim odnosila náhradní matka, dostal jméno Renn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87i45c31h69a21l 38V88a46n39ě85k 1746836334662

To si zase psychoanalytici v LA prijdou na slusny penize.

0/0
31.10.2019 13:01

J52i18n21d36ř15i43š31k26a 76B82u27r85g81e87r83o37v33á 3225824368545

Takoví hezcí muži a takhle je Pánbůh zmařil. Je pěkně škodolibý !!!

+1/0
30.10.2019 17:43

F91r11a71n23t95i52š67e58k 75B23e35r97d28a 5682296779201

Tak on to není jen obchod s dětmi, on je to také obchod s chudobou a nevzdělaností. V roce 2015 zveřejnil americký právník Andrew Langford podrobné detaily šablony smlouvy, na základě které takové obchody probíhají.

Prostě podle klasického "za peníze v Praze dům", aniž by vzalo v potaz, že zejména v začátcích tohoto byznysu, se mnohé "inkubátory" ocitaly pod velkým a aktuálním sociálním tlakem.

0/0
30.10.2019 16:52

J33i52ř53í 66B55á83r87t31ů 7582694289233

Je to hnus takhle si kupovat děti. Raději si měli pořídit koťátko.

0/−1
30.10.2019 14:14

B29r61o37n94i95s59l17a49v 22G18a90b62r67y10š 2682909861

Vasi radou by se meli ridit i nekteri heterosexualove. Ackoliv - ti jsou nedotknutelni, oni muzou, kdo se postara o preziti lidstva, ze? Je jedno, jak ty deti nekteri heteraci vychovaji, hlavne ze vubec jsou. :-P

0/−2
30.10.2019 16:11
Foto

Š63t28ě64p59á23n 87B39i82n86k46o 3276824913476

No, jak vás tady tak sleduji, musí to být strašné bojovat s prostým faktem, že z gay svazků nevzejde nový život. Trápí vás to hodně?

+3/−1
30.10.2019 21:19

B82r48o44n56i60s97l12a31v 19G21a38b97r25y61š 2892989551

Ne :-).

Jak tak pozoruju, ne každý se dokáže smířit s tím, že dva gayové/dvě lesby vychovávají dítě. Trápí Vás to hodně?

0/0
30.10.2019 21:36
Foto

Š24t96ě43p93á50n 63B63i16n73k96o 3226194233896

No, já spíš pozoruji, že se gayové a lesby nedokáží smířit s tím, že jim početí dítěte jaksi není dáno. Že to není typ svazku, ze kterého může vzejít život. Vy jste ukázkový případ.

Jinak nemusíte lhát a druhým podsouvat nějaké vaše zamindrákované teze. Já s výchovou dětí v LGBT párech problém nemám. Proč bych měl? Píšu něco takového? Ohrazuji se proti náhradnímu mateřství, kdy dva dospělí svobodní jedinci o své vůli rozhodnou za další lidskou bytost, co by za ni nikdy rozhodovat neměli. Nikdo nemá právo za druhého rozhodnout, že nebude mít matku.

+1/0
31.10.2019 12:16

B65r30o69n17i24s32l53a17v 92G83a42b19r52y31š 2252729771

Jste ukázkový případ, o kterém jsem psal.

Ohrazujete se i proti tomu, co se svými dětmi dělají heterosexuální páry? Co takové děti z babyboxu? Matka prostě rozhodne za další lidskou bytost. Přitom, jak sám píšete, by za druhého vůbec neměli rozhodovat.

Takové články čtu a Vaši podobnou reakci jsem tam neviděl. Váš názor by mi nevadil, pokud by byl aspoň trochu konzistentní.

0/0
31.10.2019 21:50

B92r86o89n12i85s57l52a42v 84G80a49b86r11y89š 2212949311

Tak snad se tady sejdeme ve stejne sestave, az tady bude nejaka super rodina se zanedbanymi detmi, i kdyz je vychovavaji biologicti rodice, kteri predstiraji, jak maji o svoje deti zajem. Ocekavam podobne narky, ze to jsou chudaci deti a ze maji pravo na normalni rodice.

0/−2
30.10.2019 14:04

M71a76r54t53i75n 76K11r17u13t58ý 1618411219415

nebo se tady sejdeme, až (a já doufám, že to nikdy nenastane) tady bude diskuse nad zoufalou statistikou frustrovaných dětí pocházejících z homopárů a neschopných vybudovat normální heterosexuální vztah či nad zanedbanými dětmi z homorodin.

+1/−1
30.10.2019 16:04

B90r10o28n29i32s32l87a78v 72G26a74b39r50y13š 2292909931

Jo, urcite. :-D :-D :-D

Oba vime, ktery typ udalosti prijde driv, tak si nedelejte nadeje. :-D

0/0
30.10.2019 16:13

D30a23v30i58d 47M27a34c27k19ů 8880939810971

Na celé věci je nejsmutnější to, že existují heterosexuální páry, které děti mít nemohou, ale současně si nemohou dovolit "nákup potomka" jako zpěvák Ríša Martin se svým borečkem, kteří děti nemohou mít jednoduše proto, že dva muži spolu nikdy dítě nezplodí a žádný z nich je neporodí ani nenakojí...Rv

+5/−1
30.10.2019 13:24

B90r10o72n48i58s86l81a70v 87G72a43b91r14y38š 2782459351

Taky je smutne to, ze existuji heterosexualni pary, ktere maji deti jako smeti, ale nejsou schopny se o ne postarat. Cikani jsou skvelym prikladem. A to, co se obcas objevuje ve Vymene manzelek, taky. Deti maji tolik jako zubu v puse, rodice kouri a chlastaji, ale detem na obedy nedaji.

Pro predstavu par prikladu:

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vrazda-sestilety-chlapec-benesovko-trest-odneti-svobody.A190811_211812_praha-zpravy_lesa

https://www.idnes.cz/karlovy-vary/zpravy/ublizeni-na-zdravi-vytrznictvi-napadeni-biti-policie-autobusova-zastavka.A190826_135545_vary-zpravy_ba

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-6-umrti-chlapec-zena-matka-policie-kriminaliste-pobodani.A190826_191059_praha-zpravy_rko

0/0
30.10.2019 13:56

D97a86v22i64d 40M27a89c81k53ů 8820939120231

Rodičovství muže a ženy nevylučuje zavrženíhodné chování k jejich vlastním dětem...

+1/0
30.10.2019 14:34

D43a92v96i73d 35M73a65c11k53ů 8420199330421

...a partnerství osob stejného pohlaví nevylučuje rozpad toho vztahu a konec hry na (např.) dva tatínky s následky pro jimi osvojené dítě nebo to, které získali od náhradní matky,která snimi nežije a ani o to dítě nejeví zájem.

0/0
30.10.2019 14:47

B50r86o66n42i88s54l80a82v 89G17a69b42r59y82š 2822669151

To ne, ale stava se a komentaru je nekolikanasobne mene nez v pripade homosexualnich paru.

0/0
30.10.2019 19:32

D13a87r67j74a 39H49u94b39á12č14k79o33v53á 1544124415975

No, pořídili jsme si miminko, spíše koupili, ne?

+10/0
30.10.2019 13:11
Foto

D76a12v25i20d 93M48a30t39e52j85u 6365406755901

Chudák dítě :-(

+11/−1
30.10.2019 12:38

D81a44v48i39d 30R64i66e20s46z 4708123857505

Tak mamince gratulace...

+3/0
30.10.2019 12:37

D10a59v46i62d 66M11a60c15k79ů 8500939180481

Smutné je, že jde nejspíš o ženu, která mateřství jen proskřípala za peníze zubama a o ty děti nikdy neprojeví zájem RvRvRv

+1/0
30.10.2019 13:13

M46a45r85t63i67n 98K35r23u96t88ý 1148241819755

to je ovšem ta lepší varianta. Představte si, že by nějaký vztah k dítěti měla, snažila se získat kontakt.

0/0
30.10.2019 13:19

D41a65v64i53d 17M17a97c30k79ů 8160329690381

Předpokládám, že podle smlouvy se nesmí přiblížit na vzdálenost odpovídající hloubce propasti Macocha.

0/0
30.10.2019 13:25

B25r85o12n93i53s30l80a27v 30G34a82b13r13y60š 2372129701

To je ovsem jen predpoklad, ze?

0/0
30.10.2019 14:07

M41a47r84t35i28n 48K24r95u86t11ý 1508261659795

nikoli, to je naprosto standardní součást ohavného kšeftu s názvem náhradní matka.

0/−1
30.10.2019 16:06

B40r97o69n20i36s94l93a60v 93G10a58b20r41y81š 2502139561

Takze predpoklad. :-)

0/0
30.10.2019 19:37
Foto

Š70t27ě19p74á84n 83B13i95n46k86o 3966664293406

Nevadí mi jejich gay svazek, vypadají max happy a stále zamilovaní, super. Vadí mi tohle zvrácené pěstování dětí na zakázku, kdy se dva dospělí lidé domluví a obchodní s smlouvou připraví dítě navždy o matku. To je hnus.

+15/−2
30.10.2019 12:31

B10r64o53n51i15s43l49a10v 17G75a79b52r84y76š 2182169421

Proc jste se neozval driv, kdyz s obchodovanim zacaly heterosexualni pary?

0/0
30.10.2019 14:01
Foto

Š55t82ě53p79á98n 56B15i55n23k65o 3236884173966

Máte problém s pochopením psaného textu? V heterosexuálním páru existuje přirozená náhradní matka. V gay svazku je to z obou pánů která?

+1/−1
30.10.2019 19:21

B93r74o69n57i54s86l40a44v 69G17a70b19r42y93š 2412989361

Mate problem s pochopenim otazky?

0/−1
30.10.2019 19:39
Foto

Š87t40ě54p50á82n 75B59i11n18k48o 3946904763356

Takže polopaticky. Pokud náhradní mateřství řeší neplodnost, tedy nemoc heterosexuálního páru, nemám s tím problém. Homosexualita žádná nemoc není, náhradním mateřstvím se v daném případě nic neléčí - neexistuje ani žádná matka, které její roli supluje jiná žena, ale uspokojuje se tím sobecká představa gayů o právu na dítě. Nic takového neexistuje. Dítě má právo na mámu a tátu a nikdo jej o toto právo nemá mít možnost o své vůli připravit. Právo dítěte na znalost svého původu a rodičů existuje, právo dospělých na to mít dítě oproti tomu nikoli.

+1/−1
31.10.2019 12:20

B20r98o77n85i77s25l28a62v 28G11a20b22r46y19š 2882239211

Snad nezáleží na tom, jestli to je nemoc nebo ne. Do reprodukční kliniky může přijít žena, sama, která chce mít dítě. Ta žena nic neléčí, ale chce mít dítě.

Pokud dítě vychovají dvě lesby nebo dva gayové, nikdo mu neupírá právo zjistit svůj původ. Aspoň já bych to svému dítěti umožnil, ba dokonce bych mu i pomohl.

O právu na dítě nikdo nikdy nepsal, to jste si zase vymyslel, jak je Vaším zvykem. Sobecké tak může být cokoliv, co za sobecké označíte. A pokud mí rodiče chtějí, abych měl dítě, tak jej budu mít. Nemáte nejmenší šanci mi v tom zabránit. Ovšem i já sám se svobodně můžu rozhodnout, jestli budu nebo nebudu mít děti. Jakým způsobem k nim přijdu, Vás opravdu nemusí zajímat. To byste se totiž musel zajímat i o ostatní děti.

A ve tvrzení, že "dítě má právo na mámu a tátu", máte dost zásadní chybu. Jednak ne každé dítě své biologické rodiče pozná a jednak ti rodiče musí být mentálně vyzrálí, aby to dítě mohli vychovávat a vychovat z něj slušného a rozumného člověka. Jestli některé děti, které potkávám, opravdu vychovávají muž a žena, tak pánbůh s námi a zlý pryč.

0/0
31.10.2019 21:57

J23a23n 39B35r58e62j55t20r 7985190557468

To zas bude v álejích nablito.

+1/0
30.10.2019 12:25

B48r44o53n91i80s59l20a63v 17G63a83b17r34y21š 2522399691

Raději překousnu výrobu dětí na zakázku než to, že se dva zaostalí heteráci, kterým se po sexuálních experimentech narodilo 7 dětí, neumí postarat ani sami o sebe.

Dětem Rickyho a Jwana se určitě bude dařit lépe než některým z těch tradičních rodin, kteří si hrají na super a dokonalé jen proto, že sami dokázali zplodit dítě bez pomoci.

+8/−6
30.10.2019 10:25

D38a50v22i93d 37M81a76c47k10ů 8600469320751

Bude se jim dařit asi materiálně lépe než v obyčejné rodině, kde mají děti oba rodiče nebo jen tu svou mámu. A jenom a pouze proto, že Ríša Martin jako zpěvák hodně vydělává. Časem si ale žádné dítě neodpustí dotazy na to, kam se jejich máma poděla, přirozeně jim bude, jako každému dítěti, chybět a ve škole jim to dají třeba ostatní cítit. Zaostalí či nezaostalí heteráci jsou ale tále jen dva reálně možní rodiče. Nejsou to dva gayové, kteří si děti někde vyhandlovali s ženskou, která podstoupila mateřství za úplatu. S heterosexuálním párem mají ti dva borečci stejné jen jedno - také se rozcházejí. Na rozdíl od heterosexuálního páru ale jeden z nich skutečným rodičem není...Rv

+6/0
30.10.2019 12:29

B78r15o72n25i79s66l66a29v 64G58a77b58r13y58š 2392319101

Ano, rozchazeji, je posetile tvrdit, ze tomu tak neni. Ale stejne tak se to stava v heterosexualnich parech. Na to dost lidi zase zapomina.

Ve skole to dostanou sezrat od primitivu. Taky jsem dostal ve skole sezrat to, ze mam bryle a dobre jsem se ucil. Ale za to jsem ja nebo mi rodice nemohli. Takze nejake protesty ve forme sikany byly zbytecne. Dnes po tech, co me sikanovali, nestekne ani pes. Stali se z nich neuspesni nymandi. Dopadli stejne jako jejich rodice. Heterosexualni rodice, abych byl presny.

0/0
30.10.2019 13:37

M47a19r26t49i69n 68K42r52u20t61ý 1758541809985

ale že jste nám to teď, heterákům zatraceným, teda natřel Broňo ;-D;-D;-D.

+1/0
30.10.2019 13:46

B72r41o41n84i77s43l19a40v 85G71a50b73r90y43š 2442349321

Na rozdil od Vas nemam ambice nekoho stirat.

0/0
30.10.2019 13:51

D47a25v98i23d 37M16a35c18k46ů 8390729690141

A ambice být otcem by byla?

0/0
30.10.2019 15:17

B90r74o83n59i15s27l70a73v 61G87a90b16r32y53š 2982959761

Moje? Ano, byla :-). Krome toho uz druhym rokem daruji sperma.

0/0
30.10.2019 19:33

M97a17r85t39i38n 39K80r84u45t35ý 1168751409145

Tak Vám Bronislave jaksi ani nic jiného nezbývá, než těmto dvěma držet palečky, že ano. To ovšem na skutečnosti, že je výroba dětí na zakázku zhůvěřilá věc z principu už jenom z pohledu náhradní matky, zhola nic nemění.

Jinak si tedy samozřejmě laskavě strčte za klobouk to svoje poměřování "příkladného" homo páru s problematickým hetero párem. Ony totiž ty homo páry na tom v průměry nejsou nijak lépe než hetero. Statisticky jsou na tom dokonce výrazně hůř.

+4/0
30.10.2019 13:17

B46r70o80n80i74s88l40a38v 27G62a58b84r37y17š 2162149611

Ano, drzim palce jim i komukoliv jinemu, kdo se dokaze o deti postarat.

Poznamka o stabilite rodin vsak nevylucuje moji tezi. Gayove i lesby jsou lide stejne jako heterosexualove, se vsemi klady i zapory. :-)

0/0
30.10.2019 13:42

M35a22r68t41i64n 82K74r61u44t12ý 1738691919645

ono to Vaši tezi samozřejmě vylučuje. Ohavnost skutku "náhradního odnošení dítěte" je stejná pro homo i hetero páry a rozdíl je jenom v tom, že mužské homo páry nemají alternativu, chtějí-li "svoje" dítě.

Zásadní význam matky a kojení v nejrannějším období života je prokázán, promyšleně to dítěti (a v zásadě i náhradní matce) odepřít, je prostě závadné.

No a samozřejmě homo páry nejsou tak nějak způsobilé k rozmnožování "by default". Ono býti lidmi ještě není podmínka postačující k tomu, aby pár mohl mít děti. Na to musí holt být muž a žena.

0/−1
30.10.2019 13:51

B96r30o82n54i44s50l71a33v 16G45a69b89r33y79š 2522129731

Ne, nevylucuje. Kdyz zena nemuze mit deti a touzi po nich, taky si najde alternativu.

Nikdo nikdy nepoprel, ze dva jedinci stejneho pohlavi nemohou mit deti a homosexualove s tim pocitaji. Je to tak ohrane, ze by bylo vhodne tenhle prihlouply argument konecne opustit. :-)

0/0
30.10.2019 14:00

M78a40r72t79i62n 70K71r80u87t16ý 1288391859665

počítají s tím, že nemohou mít děti a přesto o ně usilují? To si trochu protiřečíte. A v tomto konkrétním případě jde o prachsprostý "nákup". Ohavnost.

+1/−1
30.10.2019 14:02

B68r35o96n60i64s53l61a71v 62G89a12b16r33y70š 2732589931

Minimalne stejne ohavne jako Vase hloupe reci. Protiklad v tom neni, i kdyz si prejete neco jineho. Pokud je zena neplodna a nemuze mit deti, tak ji chut mit dite a rodicovsky pud nezabrani ho mit.

0/0
30.10.2019 15:23

M19a42r38t94i38n 28K84r43u58t21ý 1728561449525

já to chápu Bronislave, jste nějaký, už tak to máte těžké a když dojdou rozumné argumenty, sáhnete k osobním urážkám. Já si třeba nemyslím, že jste hloupý, byť se naprosto zásadně mýlíte a argumentujete sice logicky, nicméně vycházeje ze špatných axiomů.

0/0
30.10.2019 15:59

B93r29o78n11i64s35l28a86v 57G21a17b77r81y77š 2562479101

Nevymlouvejte se. :-D

Ano, ve svych komentarich se zasadne mylite. Pokud se zmylim ja, priznam se, ale zatim jste me nepresvedcil, ze mate pravdu.

0/0
30.10.2019 19:36

P17a38v21l19a 95H57r70a39d16i22l26o16v42a 3877241281474

A proc si tedy neadoptovali opustene deti, aby jim doprali luxusni domov ? To je prece argument homo komunity, ne ? Ze proc nepovolit adopce atd. Realita je takova, ze kdo na to mit bude, tak si zaplati donoseni ditete. Bohatsi rovnou v USA nebo Evrope a ti chudsi treba v Indii.

+5/0
30.10.2019 13:24

B17r85o54n69i18s32l74a31v 84G26a87b60r45y17š 2862209201

Proc se ptate me? Ja Rickyho neznam, neznam jejich pohnutky ani duvody, proc se tak rozhodli.

Argumenty jedne skupiny heteraku se taky zasadne lisi od jine skupiny heteraku.

0/0
30.10.2019 13:49

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

Najdete na iDNES.cz