Diskuze

Výměna eskalátorů na devět měsíců uzavřela vstup do metra na Andělu

Pražané se od pondělí musejí obejít bez možnosti vstoupit do stanice metra Anděl stejnojmenným severním vestibulem z Nádražní ulice. Kvůli výměně zastaralých eskalátorů ze sovětské éry bude možné pod zem vejít pouze od autobusového nádraží Na Knížecí. Oprava potrvá do června 2018.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M35a60r39e43k 67K79l95u72f45a

25. 9. 2017 15:49

9 měsíců je slušná ostuda. Rv

Doufám, že je ta doba naddimenzovaná a že to bude na konci března hotové.

0 0
možnosti
PV

Devět měsíců na výměnu eskalátorů?

Za starého mocnářství za tuhle dobu barabové byli schopní postavit cca 50 kilometrů nové železnice v dosud nedotčeném terénu.

Kde je pokrok? Asi skutečně pokročila jen korupce a další novoty...

0 1
možnosti
DR

Může mi vysvětlit který aktivní, "užitečný" euroidiot vymyslel šnečí paušální rychlostní limit bez ohledu na délku a velikost eskalátoru? Pokud je na tom někdo zdravotně tak špatně, že ho ohrozí eskalátor o rychlosti chůze, TAK TAM MÁ TEN VÝTAH ZA STAMILIONY ;-€;-€;-€

4 2
možnosti
JV

J87a88n 65V50a81l55o47u66c47h

25. 9. 2017 10:51

A zatímco při stavbě tam navezete kostrukci eskalátoru rozdělenou na 2 kusy a nic nebrání "sešoupnutí do štoly" (navíc v době stavby tam neby ani ten přízemní vestibul, který byl až někdy na přelomu tisíciletí nahrazen současnou mnohapatrovou budovou a tudíž je nutné eskalátor rozložit tak, aby "prošel dveřmi" či mezi sloupy na nástupišti (tam navíc omezeno jen na noční pauzy, které jsou max. 3 hodiny, pak už probíhá příprava na další provozní den, případně by byla nutná víkendová výluka, vzhledem ke konfiguraci kolejiště by byl uzavřen úsek Florenc - Smíchovské nádraží). Při stavbě byly k dispozici prostory nahoře i dole, dnes ne. Do toho statika busovy nad tím, nutnost brát ohledy na jejího majitele (těžko mu tam můžete vymlátit půl přízemí), při stavbě strana nakázala a blokovat stavbu stanice družby Moskevská by bylo minimálně považováno za sabotáž. Stále byste to zvádli za podsatně kratší dobu?

4 0
možnosti
JU

J12a18n 28U36l16r79y21c41h

25. 9. 2017 17:00

hm, kdybych nebyl svědkem toho, jak v Kotvě měnili (resp. měnila zjednaná německá firma, která si teda vše, včetně těch celých schodů, včetně jeřábu vozila (v zimě za sněhu na hran. přechodech) z Německa, neboli česká firma takovou práci nebyla schopná zajistit...) čistě v noci, bez sebemenšího omezení denního provozu, sebemenšího omezení prodejních ploch (byly obedněné jen šachty se schodama, nic víc) veškerý jezdící schody vždycky na jedný půlce během 3 neděl(!), tak bych i vám věřil - a kdybyste chtěl namítnout, že jednotlivý schody v Kotvě jsou mnohem kratší než na Andělu, tak si taky dobře pamatuju, jak na Florenci na Céčku, kde je dýlka jediných schodů srovnatelná s těmi v Kotvě (tam ovšem na 5 patrech vč. kuchyně), při uzavření prostoru po celou dobu prací trvala výměna několik měsíců(!!);-€...

0 0
možnosti
PK

Jinonice byly asi jednodušší, trvaly 7 či 8 měsíců a nejsou hotovy - je otevřeno ale dělá se dál vč. záboru části perónu. Plánovaná doba uzavření se protáhla o 1 měsíc. Ale jinak - 9 měsíců se mi zdá taky hodně.

1 0
možnosti
RN

Přiznám se, že naprosto nechápu, proč to trvá tak dlouho.

To je jako kdyby vybourali díru a šli měřit, jak dlouhý eskalátor mají nechat vyrobit.

Dále dost lituju, že tam zase dají nějaký děsně pomalý eskalátor, s kterým to bude o dobrou minutu delší. Jet 1-2 stanice se skoro nevyplatí

3 4
možnosti
PK

P91a95v82e93l 32K15r74á65l

25. 9. 2017 10:28

Zajímalo by mě, kdyby dopravní podnik umožnil provést výměnu komukoliv, kolik ze zdejších diskutérů-kutilů, kteří by to přece zvládli za týden, by se tam skutečně dostavilo ;-D

7 2
možnosti

J13a70n 58Š14e39d10ý

25. 9. 2017 10:25

9 měsíců ;-D;-D....Rv[>-]

2 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti