- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
9 měsíců je slušná ostuda.
Doufám, že je ta doba naddimenzovaná a že to bude na konci března hotové.
Devět měsíců na výměnu eskalátorů?
Za starého mocnářství za tuhle dobu barabové byli schopní postavit cca 50 kilometrů nové železnice v dosud nedotčeném terénu.
Kde je pokrok? Asi skutečně pokročila jen korupce a další novoty...
Může mi vysvětlit který aktivní, "užitečný" euroidiot vymyslel šnečí paušální rychlostní limit bez ohledu na délku a velikost eskalátoru? Pokud je na tom někdo zdravotně tak špatně, že ho ohrozí eskalátor o rychlosti chůze, TAK TAM MÁ TEN VÝTAH ZA STAMILIONY
A zatímco při stavbě tam navezete kostrukci eskalátoru rozdělenou na 2 kusy a nic nebrání "sešoupnutí do štoly" (navíc v době stavby tam neby ani ten přízemní vestibul, který byl až někdy na přelomu tisíciletí nahrazen současnou mnohapatrovou budovou a tudíž je nutné eskalátor rozložit tak, aby "prošel dveřmi" či mezi sloupy na nástupišti (tam navíc omezeno jen na noční pauzy, které jsou max. 3 hodiny, pak už probíhá příprava na další provozní den, případně by byla nutná víkendová výluka, vzhledem ke konfiguraci kolejiště by byl uzavřen úsek Florenc - Smíchovské nádraží). Při stavbě byly k dispozici prostory nahoře i dole, dnes ne. Do toho statika busovy nad tím, nutnost brát ohledy na jejího majitele (těžko mu tam můžete vymlátit půl přízemí), při stavbě strana nakázala a blokovat stavbu stanice družby Moskevská by bylo minimálně považováno za sabotáž. Stále byste to zvádli za podsatně kratší dobu?
hm, kdybych nebyl svědkem toho, jak v Kotvě měnili (resp. měnila zjednaná německá firma, která si teda vše, včetně těch celých schodů, včetně jeřábu vozila (v zimě za sněhu na hran. přechodech) z Německa, neboli česká firma takovou práci nebyla schopná zajistit...) čistě v noci, bez sebemenšího omezení denního provozu, sebemenšího omezení prodejních ploch (byly obedněné jen šachty se schodama, nic víc) veškerý jezdící schody vždycky na jedný půlce během 3 neděl(), tak bych i vám věřil - a kdybyste chtěl namítnout, že jednotlivý schody v Kotvě jsou mnohem kratší než na Andělu, tak si taky dobře pamatuju, jak na Florenci na Céčku, kde je dýlka jediných schodů srovnatelná s těmi v Kotvě (tam ovšem na 5 patrech vč. kuchyně), při uzavření prostoru po celou dobu prací trvala výměna několik měsíců()...
Jinonice byly asi jednodušší, trvaly 7 či 8 měsíců a nejsou hotovy - je otevřeno ale dělá se dál vč. záboru části perónu. Plánovaná doba uzavření se protáhla o 1 měsíc. Ale jinak - 9 měsíců se mi zdá taky hodně.
Přiznám se, že naprosto nechápu, proč to trvá tak dlouho.
To je jako kdyby vybourali díru a šli měřit, jak dlouhý eskalátor mají nechat vyrobit.
Dále dost lituju, že tam zase dají nějaký děsně pomalý eskalátor, s kterým to bude o dobrou minutu delší. Jet 1-2 stanice se skoro nevyplatí
Zajímalo by mě, kdyby dopravní podnik umožnil provést výměnu komukoliv, kolik ze zdejších diskutérů-kutilů, kteří by to přece zvládli za týden, by se tam skutečně dostavilo