Diskuse k článku

Všichni jsme stejně teplí, zve plakát na letošní festival Prague Pride

Už popáté se letos v srpnu v Praze uskuteční festival Prague Pride. A organizátoři se rozhodli tentokrát vsadit na mnohoznačný a lehce provokativní slogan „Všichni jsme stejně teplí“. Na plakátu zvoucím na akci je líbající se pár a také připomenutí, že běžná teplota lidského těla je 36,5 °C.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F57r70a70n34t52i98š70e47k 96N38e30v33a71ř28i38l 7273279237265

Já teplý nejsem . Obviňovat mne z toho,  že s nějakým chlapem obcuji pro svou rozkoš do análu považuji za urážku a pomluvu ! ( nevím jak jsem to měl popsat slusněji )

+2/0
31.7.2015 17:01

P93e23t60r 80M19o86t11y60č15k28a 5103434187979

http://www.novinky.cz/krimi/373673-za-organizovani-prostituce-nezletilych-chlapcu-padl-trest-10-let-vezeni.html

0/0
29.6.2015 22:03

K89a58r44e37l 12D67r18d85a 6283365657609

Divný rozsudek. Pachatelé se ničeho nedopustili. Kluci jsou spokojení. Rodiče jsou s jejich koníčkem smíření a víc do toho šťourat nechtějí. Platící klienti mají podmínku, Ti, co to domlouvali a inkasovali provizi (pasáci?) mají 3 a 10 let.

  Klukům bylo pod 18. Je tedy problém ve věku 15-18 let při prostituci? Je to ale dost běžný věk na chodníku... Mělo jít o věk i pod 15. To by problém být mohl. (Umíte ten věk někdo vysvětlit? Samotný sex od 15 je přece beztrestný.)

  V duchu diskuse níže šlo vesměs o běžný homosexuální sex a rozsudek je pak o čem? Lynč pederastů nebo postih kuplířství? ;-)

0/0
30.6.2015 7:18

K79a52r44e94l 78D25r60d31a 6293595957889

Aha. V novém trestním zákoníku je pojem "dítě" vymezen do 18 let automaticky. U jednotlivých činů pak může být pojem dítě vymezen výslovně - zpravidla jen do 15 let.

  Proto pornografie, prostituce atd. je beztrestná až od 18 let. Kuplířství je trestné vždy. Tady jde o obchodování s lidmi. Za poskytování dětí (do 18 let) k prostituci je 10 let, v organizované skupině 12 let a v mezinárodní skupině 15 let.

  Sex s dítětem pod 15 let je pohlavní zneužití v sazbě 1-8 let. Učitelé a vedoucí to mají za 2-10 let. (Zdá se mi, že jde o změnu pro učitele. Protože dříve měli vyšší sazbu za díte do 18 let.)

  Nově se zkoumá sexuální nátlak. Učitel-vedoucí může dostat 4 roky, pokud využije svého postavení a to bez ohledu na věk oběti. A 5 let, pokud užije nátlak na dítě do 18 let. 

  Sem tedy patří i případný vynucovaný sex za všech okolností bez ohledu na věk oběti. Dokonce je ostrá sazba za vynucený sex ve vězení 2-8 let.

  Tak je otázka, zda je nový zákoník přísnější, mírnější či jen přesnější. ;-)

0/0
30.6.2015 19:49

K61a47r51e47l 64D28r96d94a 6213355817689

Křesťanský pohled. Zde se dokládá ovlivňování sexuální orientace dětí. Kritický věk dětí je 9 let. Do této doby lze u dítěte snadněji ovlivnit jeho budoucí sexuální orientaci. Je tedy velký tlak na stát, aby sexuální výchova pokročila k věkové hranici cca 8-9 let, kdy bude možno směrovat větší množství dětí "do náruče" LGBT komunity zcela legálně a "odborně".

  Homosexuálům jde o to, aby děti prznil přímo zákon a stát vedený homosexuály a "stoupenci lidských práv". ;-)

  (Mj. stejný princip pak odkazuje na škodlivost výchovy dětí homosexuálními páry.)

http://www.reformace.cz/zod/registrovane-partnerstvi-homosexualita-pedofilie-cislo-45

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/200273-tisice-stranek-popisuji-zneuzivani-deti-ve-skautu/

Veselé čtení kam směřuje homosexualita: ;-D

http://blisty.cz/art/37245.html

+1/−4
26.6.2015 13:50

M93a89r24t55i17n 17P94e33t25v57a16d 4580259207492

O tom, že katolíci mají k prznění svých svěřenců zvlášť výrazné sklony, je už dlouho známo, takže na zneužívání skautů nevidím nic překvapivého: koneckonců je notoricky známo, že zakladatelem skautského hnutí byl buk. Stejně tak není nic překvapivého, že v řadách církve je procento homosexuálů mnohem vyšší než v normální populaci (nedávno jsem viděl výsledky jakéhosi průzkumu, podle nichž je v Polsku homosexuálních asi 30% všech kněží a duchovních, 50% se stýká s ženami a mají s nimi i děti, a jen těch zbývajících 20% dodržuje celibát).

Nedivím se, že se v USA hlásí davy "obětí", když se tam dá vysoudit docela pěkné odškodné. Takové zneužíváni totiž jen výjimečně souvisí s násilím, pravidelně se jedná o obyčejné "svedení". Postižení jsou nejčastěji chlapci dospívající, t.j. mezi 12 - 18 lety, nejedná se tedy ani o pedofilii. Ve věku cca 10 - 15 let se ovšem lidé celkem běžně a bez jakýchkoliv následků dopouštějí rozmanitých sexuálních experimentů s vrstevníky obojího pohlaví, a příležitostně i s osobami zkušenějšími.  Považuji proto v celé aféře za vysoce pravděpodobné, že ty tisíce stránek soudních svědectví o prožitých utrpeních nebohých skautíků jsou v první řadě literárními elaboráty jejich právníků, pasoucích po tučném palmáre. V zemi, kde kdejaká husa dovede vysoudit milión dolarů za to, že kafe, kterým se z vlastní blbosti pocintala, bylo příliš horké, je takové lákavé sousto k nezaplacení - říká se tomu "easy meat". V druhé řadě pak jistě mohly určitou roli sehrát i výčitky ze spáchání údajně těžkého hříchu, což má zase na svědomí katolická výchova v bigotních rodinách, v nichž masturbace hrozí oslepnutím.

I vaše "veselé" čtení z druhého odkazu je roztomilou kuriozitou: jedná se o lehce grafomanskou slátaninu, která podle potřeby zaměňuje homosexualitu s pedofilií a uvádí některé pěkné důkazy neznámo čeho.

+2/0
28.6.2015 16:04

K83a81r86e78l 40D61r54d74a 6643265697319

Kinsey byl také vyhlášeným skautem. Pederastie a pedofilie v akci...

  Podle Baden-Powella je to problém malého věkové odstupu vedoucích a svěřenců. (Někde ve své Bibli popisoval sexuální výchovu chlapců a bylo to dost diskutabilní. Pak to snad cenzuroval. Nemohu to najít.) V každém případě, je to jak s těmi "katolíky". Církev zřizovala dětské domovy a aktivity pro děti. Ale zneužívání jde na vrub personálu, který byl ochotný s dětmi pracovat. Stejný problém mají ve skautu.

  Dost výmluvný web pranýřující homosexualitu je zde. Ta diskuse mi přijde marná, demagogie na pochodu - na obou stranách. Ale řeší se tam třeba "vhodná opatření". Ehm, zakázat homosexualitu plošně - takové nejlépe funkční opatření. ;-D

http://homosexualita.eu/sections/11/

0/0
29.6.2015 8:13

K98a38r70e49l 54D69r75d10a 6883105157239

Arnošt Lustig dával k lepšímu, jak si ho v Terezíně "oblíbil" pedofil homosexuál Fredy Hirsch. Silný příběh. 

  A co s tím? Budeme akceptovat pederastii? (A opět potvrdíme, že LGBT komunita lže jak když tiskne? Nebezpečí ohrožení výchovy dětí tady je...)

0/0
29.6.2015 8:19

M21a64r71t73i14n 40P92e32t53v78a22d 4220339557502

Co měli HIrsch a Kinsey společného, natožpak ještě s pedofilií, nechápu, ale nechám to na vaší bujné obrazotvornosti. Pokud ovšem považujete Hirsche za pedofila kvůli tomu, že organizováním sportovních a kulturních aktivit ulehčil život tisícům dětí a dospívajících v příšerných podmínkách Terezína a Osvětimi, znamená to, že považujete za pedofily všechny, kdo kdy pracovali a pracují v zájmu dětí a mládeže, přičemž personál Klokánků bezpochyby řadíte mezi ty nejhorší. :-)

Lustig přišel do Terezína jako 16letý, a Hirsch byl o deset let starší: i kdyby ho tehdy svedl - čemuž bych, jak znám Lustiga, nevěřil - byl by to jen obyčejný homosexuální styk.

Ptáte se, co s tím, jenomže není co řešit. - Pokud za pederastii považujete sex s chlapci v adolescentním věku (častěji se říká "efebofilie"), nestalo by se vůbec nic, kdybychom ji akceptovali.

V řadě států je ostatně věkovou hranicí legálního souhlasu 12 let. Odpovídá to faktu, že velká část teenagerů bez rozdílu orientace a pohlaví začíná se svou aktivní sexualitou někde v rozmezí 13 - 15 let.

0/0
29.6.2015 14:56

K17a49r24e58l 38D47r84d94a 6933535177619

(Lustig to dával k lepšímu. Bylo to silné doznání. A proč hned sex? Jinak, Vaše bagatelizující komentování a spekulování mi dost silně dráždí žaludek.)

  Hirsch i Kinsey věnovali práci s dětmi notný kus života. Hirsch obětoval život jako takový. Jejich sexuální orientace je popsaná. Pedofilie je vcelku zřejmá, ale není to důležité.

  Ten věk "12 let" je (spíš není) na wikipedii. Převažuje věk 14-18 na celém světě. Žádná řada států s 12 lety neexistuje. Rv

https://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent

  Tedy, řešením by bylo, co prosazuje NAMBLA, legalizovat sex se vzájemným souhlasem s dětmi od cca 12-14 let a zajistit současným pachatelům beztrestnost? Jen tak mimochodem, skaut to nevyřeší, protože u svěřených osob je hranice 18 let. Takže učitelé a vedoucí mají smůlu. (A počítám že rodiče také.) Takže ta kriminalizace "Kulínských" zůstává i pak.

  A není to zcela zásadní průlom do výchovy mládeže? A on ho někdo potřebuje, řekněme, především na straně dětí? (V rodině máme holku 14 let. Docela se těmi 15 lety děcka zabývají a taková hranice ze zákona jim i pomáhá.)

  Není lepší homosexualitu za takové úvahy raději plošně odstřelit a kriminalizovat? Kdo takové změny potřebuje? ;-)

+1/0
29.6.2015 16:12

M87a49r19t59i83n 76P72e66t74v88a79d 4700349337472

Máte pravdu - těch států s hranicí 12 let není řada, ve skutečnosti jsou jen tři (vlastně dva, neboť jeden z nich má hranici ještě o rok níž). Ale je to celkem jedno, jelikož podobné zákony jsou vcelku bezzubé: adolescenti obou pohlaví i sexuálních orientací, kteří sex s dospělými velmi často iniciují, na ně nedbají - a záleží jen na tom, zda se dospělý odváží riskovat. Jediná škoda totiž vznikne tehdy, když to praskne. Pokud ovšem teenagera někdo zmanipuluje nebo zneužije svěřeneckého vztahu, tak je na druhé straně jenom dobře, že existuje možnost takové jednání stíhat.

Pedofilie Kinseyho a Hirsche rozhodně není "zřejmá", jak tvrdíte, neboť jejich sexuální zájem o děti, pokud je mi známo, nikdo nedoložil. Takhle jednoduše byste mohl za pedofily šmahem označit úplně všechny, kteří pracují s dětmi. Ostatně skutečného pedofila adolescenti přitahují pouze výjimečněě, pokud jejich fyziognomie dosud zachovává dětské znaky.

Kdo to tvrdí o Hirschovi, budete asi vědět vy. Kinseyho z pedofilie falešně obvinila v roce 1990 jakási Judith Reismanová, a sklidila za to protesty, hanbu i veřejné odsouzení. Přesto dodnes její lži různá dubiózní webová sdružení "starostlivých" matek nadále udržují při životě.

0/0
30.6.2015 18:33

K76a29r26e58l 26D97r29d68a 6603735517759

To je moc velké slovíčkaření. Asi nemám pravdu. Pojem "pedofil" chápu zcela volně, jak se užívá v médiích. U vedoucích dětských oddílů jde spíš o pederastii, efebofilii, hebefilii... A nejspíš se vše reálně projevuje jen náklonností. Nemusí jít rovnou o orgie. ;-)

  Zprofanovaný pojem "pedofil" neváhám ještě více bagatelizovat. Nějaký ten Blesk či Aha! si to zaslouží. ;-)

0/0
30.6.2015 20:04

M75a35r68t77i29n 95P78e15t81v44a29d 4380449597882

Pane Drdo, tento bizarní "web pranýřující homosexualitu" není ničím jiným, než velkolepou přehlídkou ignorance a hlouposti jakéhosi Pavla Čermáka, beznadějného homofoba a experta na výrobu nenávisti. Ačkoliv chorobnému zápalu tohoto bojovníka nelze upřít určitý půvab, zabývat se jeho spekulacemi je jen škoda času.

0/0
29.6.2015 14:02

K75a27r69e53l 34D15r98d18a 6743775947909

Je tam plno odkazů a faktů na jednom místě. Nejde mi až tak o spekulace. Je to ucelený pohled. Zajímavé jsou i diskuse.

  (Dostal jsem se k NAMBLA a sporu s LGBT komunitou. Pánové z NAMBLA usilují o legalizaci sexu s dětmi, který probíhá pod vzájemným souhlasem. Tedy o dekriminalizaci pederastie.

  LGBT komunita by se ráda od této skupiny distancovala, ale stoupenci NAMBLA mají pádný argument, že pederastie definovala homosexualitu.

  Tak je to asi stejné, jako tvrdit, že obdiv k Lolitkám není heterosexualitou. Přitom hebefilie je v současné společnosti přímo masovým kultem.)

  Vést debatu pomocí cenzury není moc chválihodné. ;-)

+1/0
29.6.2015 15:31

M62a68r80t58i84n 42P10e96t40v15a21d 4590739547282

Prohlásit pana Čermáka za homofobního magora není projevem cenzury, pane Drdo, nýbrž pouhým subjektivním názorem.

Když berete pojem pedofilie "volně, jako se používá v médiích", znamená to, že s ním operujete, jak se vám zlíbí - přesně podle mediálních vzorů. Pak je ovšem naše diskuse bezcenná, neboť neznáme její předmět.

Nebezpečí, plynoucí z dobrovolného sexu mezi teenagerem a dospělým bych označil za srovnatelné s "nebezpečím" při kouření marihuany, t.j. téměř zanedbatelné. I když na tom sám nemám žádný osobní zájem, vždycky bych podpořil jakoukoliv snahu o dekriminalizaci obojího.

Neznám ovšem žádné vlivné hnutí, které by si dalo za cíl dekriminalizovat pedofilii. O NAMBLA jsem nic nevěděl, ale prohlédl jsem si jejich web. Má-li pan Čermák plné právo šířit své názory (a samozřejmě že má!), mají ho i oni. Jejich aktivita není ani skandální, ani pobuřující, a vlastně není ani kontroverzní.

0/0
1.7.2015 11:53

K65a42r10e86l 23D65r19d52a 6503905307269

Zase jste jinde. Názory na pana Čermáka neřeším a jeho spekulace mi přišli demagogické. Což mám hned u odkazu. Beru si z toho informace, a to doporučuji.

  Pedofilii chápu jako obecně cokoliv sexuálně nepřípustného ve vztahu dospělí - dítě. Volně myšleno jde tedy i o teenagery, kde nevidíte problém. (Tedy třeba weby poskytující erotiku zaručeně "18-letých" dívek obložené tatíky od rodin klidně nazvu pedofilií.)

  U NAMBLA je hloupé, že míří na věk pod pubertu. Takže kontroverze je zde dost. Uvádí se případ, kdy dva dvacetiletí pachatelé zabili 10-letého kluka a šlo o odběratele materiálů NAMBLA. Rodiče kluka tento spolek žalovali a soud nevyhráli.

   Obávám se, že bezproblémovost erotiky s dětmi je silně individuální. Případ od případu. Jak chcete dekriminalizaci realizovat a nepoškodit obecný zájem dítěte na ochranu? Fakticky nemáte co v obecné rovině podpořit. Jen plácáte. ;-)

0/0
1.7.2015 13:40

M70a75r27t93i98n 34P15e25t46v10a84d 4430959447622

Podle mě jste velmi přesně napsal, že "bezproblémovost erotiky s dětmi je silně individuální". Pod pojmem "dekriminalizace" si ovšem nepředstavuju zrušení ochranné věkové hranice, nýbrž individuální přezkoumání újmy, kterou tím dítě utrpělo. Dnes se automaticky konstatuje zneužití bez ohledu na okolnosti. Tak se může dostat do vězení i člověk, který se žádné škody nedopustil. A zbytečné trauma může zažít i dítě, když to bere tak, že je to i jeho "vinou".

0/0
7.7.2015 17:21

M57a69r15t19i79n 78P85e43t74v74a90d 4810359537252

Ten "křesťanský pohled" o ovlivňování sexuální orientace dětí je stejně bezcenný jako křesťanské představy o homosexualitě vůbec. Implantovat věřícím do hlavy takové nesmysly sice není trestné, ale vysoce nemorální je určitě.

0/0
28.6.2015 16:08

K39a67r64e25l 38D30r23d21a 6223355687399

Fajn. Je zde tedy "špatná homosexualita" a radostně ji užíváme k mlácení křesťanů po hlavách, a stejně tak k perzekuci homosexuálů. A ona je snad nějaká "dobrá homosexualita", která si zasluhuje toleranci?

  (Ta teorie ovlivnění sexuální orientace v dětství mi přijde reálná. Protože zneužívání dětí generuje generaci dalších násilníků. Je to ve shodě.)

  (Mám tady Čikatila (R. Lourie). Dost mě šokovaly metody ruské policie. Hledali vraha dětí, tak rovnou zadrželi všechny známé homosexuály a prošetřovali majitele videí. ;-D Bomba. Ono to bylo v době, kdy video bylo vzácnost a automaticky se předpokládalo, že ho mají zvrhlíci kvůli pornu. (Ehm, já jsem video z tohoto důvodu opravdu koupil. Soudruzi v tom měli jasno.) Osud nějakých homosexuálů byl všem jasný. Kdo jiný by vraždil děti? A opět měli pravdu. Čikatilo zažil hladomor a bratra mu snědli. Tak měl potřebu pojídat děti. A jako učitel obtěžoval studenty. Takže opět pederastie a homosexualita. Přitom měl ženu a děti. Vzorný soudruh. A ruská psychiatrie byla tak daleko, že vědátoři podle tělesných proporcí rovnou soudili na pedofila a devianta.) Mrazí z toho. Naše postupy za bolševika byly nejspíš dost stejné.

  Fascinuje mě, že dnes otevřu bláboly od LGBT a nic z toho se nedá prokázat, vše je vrozené předem, vše je jasné, nejde o žádné nebezpečí, výchova dětí je v LG párech ideální... A pokud dojde na násilí, větším nebezpečím jsou zajisté heterosexuálové.

  Je to obrat o 180 stupňů. Chtělo by to, pokud to jde, definovat a vymezit "dobrou homosexualitu". Protože jinak jsou všechny současné blafy ve prospěch LGBT jen pěkné lži. ;-)

0/−1
28.6.2015 20:31

K80a64r56e66l 89D78r12d61a 6823455807499

Důkaz, konspirace? Aktuální zločiny homosexuálů na lidstvu. ;-D

  Zemětřesení v Indickém oceánu 26. prosince 2004, 230 000 mrtvých. Boží odplata za sexuální zvrácenosti, které probíhaly v oblasti pravidelně na Vánoce. Bůh potrestal cizoložství a homosexualitu.

  Hurikán Katrina a zničení New Orleans 29. srpna 2005, 1800 mrtvých. Boží trest který dopadl na New Orleans v době chystaného Gay Pride. ;-D

  Příklady jsou to diskutabilní, ale motiv Boží odplaty v podobě přírodních katastrof za podporu homosexuality je uváděn často a i příspěvky zdejší diskuse potvrzují, že nejsme daleko od pravdy. (Za zdejší rouhání přísluší jen Boží trest.) Takto náš svět skutečně funguje, zcela vážně. ;-)

  Dále se uvádí varování před dekadencí a zánikem naší civilizace. Historie se opakuje. Společnosti směřující k brzkému zániku se projevovaly obecnou tolerancí homosexuality. Následně zanikaly. Přišel pád civilizace, mravní úpadek. Prosazování práv homosexuálů je průvodním jevem našeho konce. Muslimové situaci komentují jako "pád dekadentního Západu". Je třeba si uvědomit, že práva homosexuálů jsou pro naší společnost větším nebezpečím než terorismus a islám. ;-)

  (Jen tak cituji. A v podstatě souhlasím. Dobrý pohled na svět.)

  Perlička, má být prokázáno, že největší potírači homosexuálů mají sami problém se svojí sexuální orientací a jejich vnitřní boj se pak obrací ve veřejný boj proti homosexuálům. Je to asi jako bojovat s alkoholismem v hospodě mezi pijany. Nebo se snažit přestat kouřit mezi kuřáky. Podle mě je to oprávněný požadavek na zakázání propagace homosexuality. Obdoba práv nekuřáků.

0/−2
24.6.2015 18:06

K47a83r42e52l 28D17r52d79a 6713305707279

Hezký příklad. Měl by smysl Smoker Pride?

0/0
25.6.2015 10:31
Foto

P80a15v42e43l 57F91r83u21m49e15r78t 5277174107138

Pro vás určitě, aspoň byste se dostal ven na čerstvý vzduch a přestal vymýšlet tyhle sáhodlouhé nesmysly. ;-)

To už snad radši pište o zlých tramvajích Praze, to má narozdíl od tohohle aspoň nějakou úroveň. ;-D

0/0
25.6.2015 12:25

K32a90r41e92l 85D25r77d54a 6863705917149

Dole mám homosexuální mafii v dopravě. Je to vlastně shodná diskuse. ;-)

0/0
25.6.2015 13:09
Foto

P82a88v66e59l 93F39r87u19m72e69r27t 5347534967388

Aha, no vy se prostě vyznáte. :-)

+1/0
25.6.2015 18:42

K96a78r63e34l 20D17r48d56a 6803885767409

Důkaz? Tohle je na Wikipedii. "Anglický národní průzkum mezi lety 2009 a 2010 ukázal, že homosexuálové mají chatrnější duševní zdraví a horší zkušenosti s lékařskou péčí než heterosexuálové. Dlouhodobý psychologický nebo emocionální problém signalizovalo 5,2% heterosexuálů mužů, ale 10,9% u gayů a 15,0% u bisexuálních mužů a 6,0% u heterosexuálů žen, ale 12,3% u leseb a 18,8% u bisexuálních žen."

  Nejohroženější skupinou tedy nejsou homosexuálové, ale bisexuálové. Když si k tomu přidám Kinseyho s jeho 85% bisexuální populace... Jiné výzkumy hovoří, že jsou v populaci tak 1-2% bisexuálů. Je to otázka definice. Ale Kinsey udává, že u mužů jde až o 40% populace, co bisexualitu praktikovalo.

  Pokud necháme LGBT komunitě volnou ruku k páchání "dobra" a náborových akcí, ohrozíme tím psychické zdraví, dle mého, třeba až 85% ostatní populace. Buď je třeba tento stav akceptovat, dekriminalizovat a přijmout nebo nepovolit. Vůbec se nebavíme o 4% menšině, bavíme se o právech majority, které homosexuálové egoisticky, úmyslně a skrytě napadají. ;-)

0/−3
24.6.2015 11:27
Foto

P62a13v60e54l 72F64r86u11m32e82r54t 5847874297898

Vy jste krásný příklad toho, že kvantita zdaleka nemusí znamenat kvalitu.

Ale bacha, až se v Praze bude konat zase nějaký ten maraton, půlmaraton, cyklomaraton, pochod za zdravé cosi, pochod proti něčemu, ať to na vás taky nezanechá nějaké psychické následky.

Jinak náborovými akcemi myslíte co? Vám někdo na ulici rozdává letáčky, pojď mezi nás, pojď do registrovaného partnerství, neměj ženu, není to správné ani "in"?

A jaká vaše práva jsou napadána, kromě obecných vyfabulovaných slintů a nesmyslů dokážete napsat něco konkrétního? Nějaké konkrétní právo, které vám chce LGBT komunita upřít? Stačí napsat jednou větou, jeden konkrétní příklad, ne zase psát sáhodlouhé litanie vašeho aktuálního psychického rozpoložení. :-)

+2/0
24.6.2015 12:16

K39a61r73e16l 49D88r85d79a 6743335457809

Propagace zla a nenávisti. ;-)

0/−1
24.6.2015 18:32

J96a43n 41M85e70r26t97a 3352160221258

Demagogie. Tak zaprvé, z těch čísel nevyplývá, co je příčinnou. (Ono příčinou mohou být lidé s podobně vřelým a informovaným přístupem k sexuálním menšinám, jako jste vy.) Zadruhé, mícháte definice. Pokud nevíte, jaká je použitá definice, tak prostě nemůžete vyvodit závěry. Vytrhnete si jednu větu, sáhodlouze nad ní spekulujete, místo abyste si klikl na to čísílko v hranatých závorkách, které vás hodí na zdroj a přečetl si alespoň abstrakt studie. Zjistil byste dvě věci: Mezi vzorkem lidí, co odpověděli, bylo asi 3 % lidí identifikujících se jako gayové, lesby nebo bisexuálové. A zhruba tak po sté, lidé se nestávají homosexuálními nebo bisexuálními prostřednictvím náborových akcí.

0/0
24.6.2015 13:50

K53a69r65e95l 16D24r34d78a 6453905267199

Ano, tvrzení LGBT komunity o vrozených přirozených vlastnostech. A pak neopomenou meditovat vnitřní coming out a tvrdit, že nedělají nábor. Není světový den coming out 11. září? ;-D

  Kam hodlá LGBT komunita zařadit homosexuální praktiky, které nemají s převažující sexuální orientací souvislost? Jak soudit nemorální jednání, pokud není na homosexualitě nic závadného? 

  Mé závěry jsou zcela v pořádku. Stavím tady vlastní domněnku (a vím že je diskutována i více odborně). Velké procento populace mohou homosexuálové svést k homosexuálním praktikám. Ohrožena je patrně mnohem větší část populace než virtuální "4%". A patrně dochází k celoživotní psychické újmě. Asi jako u znásilnění či pohlavního zneužívání. Chtělo by to výzkum. (Třeba si na tom udělám diplomku.)

  Pokud se taková domněnka potvrdí, má homosexualita právo na toleranci a podporu třeba ze zákona?

0/−3
24.6.2015 18:30

M93a16r81t36i51n 75P32e85t30v36a82d 4890669897962

Jen s chutí do díla, pane Drdo! - Taková pěkná diplomka dozajista zaujme důstojné místo ve všech análech světa! :-)

+2/0
25.6.2015 7:19

K82a67r89e93l 82D27r46d30a 6463835927799

Jsem se poučil u LGBT pisálků. Když vím, co chci dokázat, tak to dokážu. Jsem předpojatý autor. Ona taková práce pak nemá cenu. Jednodušší je prohlásit za škvár všechno od LGBT. ;-D

0/−2
25.6.2015 10:28

M64a49r54t10i89n 79P34e46t78v88a89d 4550589827362

Předpojatost vám s psaním diplomky určitě pomůže, ale jistě víte, že jakákoliv studie postavená na předpojatosti je předem bezcenná.

Bude mít obdobně mizivou výpovědní hodnotu jako zdejší vaše příspěvky. Ale to vám může být jedno, vy jste přece bojovník! :-)

0/0
26.6.2015 13:22

K93a26r85e74l 38D25r27d51a 6213545967429

Důkaz? Co sáhnout po antickém Řecku. Sexuální nevázanost a homosexuální výchova ovlivňující celou společnost. Pro mě důkaz škodlivosti homosexuálních rodičů. Je to model, který křesťanství poslalo do starého železa.

  "Kdo jsou však částí původního muže, touží po mužském pohlaví, a pokud jsou malými chlapci, milují muže, poněvadž jsou úseky mužské bytosti, a rádi vedle mužů lehají a s nimi se objímají to jsou nejlepší z chlapců i jinochů, poněvadž jsou svou přirozeností nejmužnější. Někteří ovšem o nich říkají, že jsou nestoudní, ale to není pravda neboť to nečiní z nestoudnosti, nýbrž puzeni svou nebojácností, statečností a svým mužstvím, milujíce to, co je jim podobno. Velikým důkazem té věci jest toto: když dorostou, jedině takoví se stávají muži platnými pro veřejný život. A když dospějí mužského věku, milují chlapce, kdežto o sňatky s ženami a o plození dětí se z přirozeného pudu nestarají a musí k tomu býti nuceni zákonem."

  Myslím, že jsme od té doby prošly 2000 lety našeho kulturního vývoje a máme jiný hodnotový žebříček a uznáváme jiné morální zásady. Návrat "zpět na stromy" je samozřejmě možný. Navíc, pokud byly vzorce chování platné před 2000 lety, fungují zajisté i dnes. Jen je otázkou, proč se máme vracet někam do minulosti, odkud jsme vzešli a co jsme opustili? Skutečně potřebujeme zahodit 2000 let křesťanství, naší kultury a víry a opustit svého Boha? Hraje se o hodnoty, na kterých stojí nejen naše spolčenost, ale současný svět. ;-)

0/−3
24.6.2015 7:58
Foto

P90a57v85e44l 51P58e95c67h 9458751366927

Když tak vychvalujete křesťanství, tak se hodí zmínit, že to je 2000 let a ne třeba jen 1000 nebo 500 právě kvůli křesťanství, které nastolilo domu temna a zakonzervovalo hloupou pověrčivou společnost. Doufám, že nenavrhujete vrátit se také k tomuto. Je dobře, že jsme toho "Boha" a víru opustili a kulturu posunuli mnohem mnohem dál.

+1/0
24.6.2015 9:08

K20a42r53e27l 92D76r44d44a 6103905527139

Jste komunista, satanista, svobodný zednář? Či jen gay, co to vše sdružuje dohromady? ;-D

  Kolem doby temna je mohutná polemika. Katolíci to vidí jinak, protestanté to vidí jinak. Faktem je, že protestanté, v názorech víry ortodoxnější křesťané, rozjeli průmyslovou revoluci, kapitalismus a Spojené státy americké. Výhodou katolíků je, že jsou mnohem tolerantnější.

  Vaše soudy a teorie jsou mimo. Faktem je, že asociálně usilujete o poškození naší společnosti. ;-)

0/−4
24.6.2015 11:30

M60a19r63t64i46n 96P43e54t91v46a42d 4880929547482

Tady je webová stránka "Oběti katolické víry", kde najdete detailní výčet nesčetných zvěrstev s milióny mrtvých, jichž se katolická církev dopouštěla po celou dobu své existence buď přímo, nebo jako spoluviník (zde konkrétně od roku 315 do roku 1994):

http://www.truthbeknown.com/victims.htm

Rešerše je doplněná seznamem použitých relevantních zdrojů.

+1/0
24.6.2015 12:22

M95a61r25t89i28n 89P91e63t94v70a10d 4580439207612

Za sebe bych přidal ještě 26 miliónů HIV pozitivních mužů, žen a dětí v subsaharské Africe, k jejichž beznadějné situaci katolíci významně přispívají zákazem kondomů.

+1/0
24.6.2015 12:28

K42a10r15e82l 82D41r94d41a 6303485417809

A to nějakým způsobem omlouvá Vaše vlastní hříchy a zločiny? ;-)

0/−1
24.6.2015 18:36

M10a73r10t64i33n 48P38e47t82v83a11d 4330229677552

Já žádné hříchy ani zločiny nemám, takže bohužel není co omlouvat. V[>-]

+1/0
25.6.2015 7:22

K67a92r46e48l 98D44r39d13a 6413825207709

No jistě, místo toho arogance přímo biblických rozměrů. ;-D

0/−1
25.6.2015 10:23

M16a11r30t93i51n 85P19e90t89v94a16d 4750199157722

Ale kdepak, píšu to ve vší skromnosti. Mně se jen obtížně daří spáchat nějaký ten hřích, jelikož jsem nenapravitelný moralista. :-)

+2/0
26.6.2015 13:27

M78a58r98t80i69n 25P85e36t48v83a98d 4410469707692

V antickém Řecku a částečně i v Římě byla běžným zjevem paiderasteia, tedy láska a sex mezi dospívajícími chlapci a muži, samozřejmě však nešlo o homosexuály. Skuteční homosexuálové byli tolerováni, ale zároveň je mnozí kritizovali.

V ostatní pohanské Evropě byla homosexualita běžným a přijatelným zjevem u Keltů i nordických národů (Germáni, Vikingové), existují však i kritické zmínky a doklady o projevech homofobie.

Buddhismus proti homosexualitě nikdy principiálně nevystupoval, v Číně byla odjakživa běžným zjevem, stejně tak v Japonsku - pro samurajské bojovníky v éře Edo byla prý dokonce součástí jakéhosi kodexu mužnosti. Kriminalizace přišla až v moderní době, nejpravděpodobněji "zásluhou" křesťanského vlivu.

Také do afrických zemí přišla intolerance homosexuality až s rozšířením křesťanství a islámu, pro většinu původních národů byla homosexualita hodnotově neutrální.

Ani v oblasti Oceánie homosexualitu před příchodem uvedených náboženství nikdi nepranýřoval.

Obecně lze tvrdit, že institucionalizovaný odpor k homosexualitě je dílem monoteistických náboženství, bez jejich vlivu byla homosexualita normálně tolerovaná, i když se to přirozeně neobešlo bez přiměřených kontroverzí.

0/0
24.6.2015 9:39

K68a80r23e76l 32D45r61d88a 6593475137759

Chybí tady popravy homosexuálů. Uvádí se, že v Egyptě byla jiná morálka vyšší společnosti a jiná plebsu. Lid si nesměl homosexualitu dovolit. Je možné, že to platí i na jiné kultury.

  (Mám pocit, že je tomu tak i dnes. Pedofilní skandály celebrit přece jenom vnímáme jinak než útoky pedofilů v parku.)

  Přes množství textu, opět, co to mění? Dnes homosexualitu vnímáme kontroverzně. Sesílám tady obavy a soudy ze všech stran, nic z toho nevyvracíte. Prague Pride lze chápat jako oslavu egoismu, asociálnosti, mravního ohrožení a ještě navíc i agrese a nebezpečí. Čiré zlo, satanismus, kterému mají všichni ustoupit z cesty. Tak to pardon. ;-)

0/0
25.6.2015 7:19

M65a72r85t69i38n 93P71e59t54v41a12d 4500559297742

Homosexualita byla a bude pro řadu lidí kontroverzní vždycky, protože se dotýká našich nejintimnějších karnálních emocí.

Chválit nemusíte, ale respektovat musíte, jinak vás Ježíš Kristus nejspíš do nebe nepustí (Nesuďte, abyste nebyli souzeni!) V

0/0
25.6.2015 7:43

K80a20r51e53l 72D30r29d35a 6353625427829

Nahoře mám to kouření. Další příklad drogy. Já prostě homosexualitu odsuzuji jako skutkovou podstatu. Homosexuálové si zaslouží soud, pokud za homosexuální životní styl demonstrují, propagují ho a vymáhají si nadstandardní práva oproti ostatní populaci. Proti samotným lidem nic nemám. O sexualitě většiny lidí nic nevím. Těžko bych je za ni soudil. Nicméně existuje určitý ideální model, který je pro nás všechny vzorový. Na který jsou nastaveny i zákony. Ten by měl zůstat nedotknutelný.

  Např. je hezké, že si někdo trávou vyléčí vředy, proto ještě není třeba prohlašovat všechny drogy za výborná léčiva, drogovou kriminalitu bagatelizovat a odpůrce takového názoru zatracovat. ;-)

0/0
25.6.2015 10:47

M36a27r68t49i42n 65P48e30t63v62a23d 4690479737202

Nic proti tomu, abyste žil podle svého přesvědčení a stál za neochvějně za svými bludy. - Například s tím, že existuje "určitý ideální model, který je pro nás všechny vzorový". Znáte ho ovšem jenom vy sám, ale budiž vám to přáno. 

Jinak samozřejmě platí, že co svět světem stojí, všechno a cokoliv se nepřetržitě proměňuje, což je přirozeným řádem universa. Jakýkoliv vzor se tomuto pohybu příčí, neboť slouží k pouhému opakování. Ani jednotlivec, ani libovolně velká skupina lidí nemá moc o změnách rozhodovat.

Zakazovat můžete cokoliv se vám zlíbí, stejně všechno půjde svou cestou, jelikož příroda nezná kategorii povoleného a nepovoleného: v přírodě je jednoduše "povoleno" cokoliv, co je možné realizovat. JIné kritérium neexistuje. Užitečné přetrvá, neužitečné zanikne.

0/0
26.6.2015 13:47

K25a36r77e72l 31D12r70d79a 6783175927409

Ano, pro zvěř jste to vystihl dobře. Pře ji Vám ve Vaší džungli hodně štěstí do dalšího života. ;-D

0/0
26.6.2015 13:56

M55a46r46t59i17n 95P21e44t42v85a91d 4680839177972

Já o universu, vy o zvěři. Tady pěkně vidíte, kam kdo z nás chodí pro názory. V

0/0
28.6.2015 11:22

J21a28n 95H80u16b97e20n13ý 4980568882207

Homosexualita je v ČR bez problémů tolerována, PP tak vyznívá už jen jako čistá oslava homosexuality.

Účast se očekává opět hojná, neboť kvalitně provedené PR zblbne hlavu nejednomu heterosexuálnímu jedinci.

0/0
24.6.2015 0:34
Foto

P79a65v46e88l 42P48e35c91h 9838261126167

Asi jste špatně četl tuto diskuzi. Především "Doporučované" doporučuji přečíst. Uvidíte, že rozhodně "bez problémů tolerována" není.

0/0
24.6.2015 9:09

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Deset dní a Slavia mohla zmizet. Miliardář Šimáně exkluzivně vypráví

Jiří Šimáně, jeden z nejbohatších Čechů, koupil před pěti lety zadluženou Slavii. Klub nad propastí. Ta stejná Slavia,...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Najdete na iDNES.cz