- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen takový dotaz: Proč policisté po "nehodě dvou nákladní aut" na Strakonické zprovozňovali Strašnickou uluci?
Njn, tak kousek před mostem je snížení rychlosti z 80 na 50, takže první nečekaně dodržel, což nejspíš druhý nečekal.....
Místo kde vyšší nákladní auta musí do levého pruhu kvůli oblouku mostu "inteligence". Z obrázků nelze vyvodit co se vlastně stalo, rozsypaná suť je ještě před mostem takže návrat skříňového vozu do pravého pruhu bez ohledu na druhý vůz je nepravděpodobný. Nejspíš řidič skříně nemohl do levého, přibrzdil nebo dokonce zastavil a vůz za ním nedobrzdil.
Existuji nekde statistiky kolik nehod na 1000 obyvatel v Evrope zpusobi ridici nakladnich aut?
Nejak se mi jich v Cr zda byt prilis mnoho.
Zrovna v Praze je denně 60-100 nehod aut, ke kterým je volána PČR. Nákladních je z toho méně než 10%. Jen větší auto, větší síla, je to víc vidět...