Úterý 13. dubna 2021, svátek má Aleš
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 13. dubna 2021 Aleš

Diskuse k článku

Radnice Prahy 6 požaduje, aby trať z Dejvic na letiště vedla v tunelu

Rychlodráha na pražské letiště a dále do Kladna opět rozděluje vedení Prahy 6 a projektanty stavby. Vedení Prahy 6 totiž chce, aby na území městské části koleje vedly tunelem. Druhá strana ale s podobnou cestou nepočítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K15a87r17e41l 40D72r35d42a 6343425417319

Měli jsme možnost ve Všetatech vedle nádraží koupit RD od známého. Pěkný pozemek. Na zahradě jsem dělal fotky. Každých 5 minut tady frčel vlak, do toho hlášení pro cestující z nádraží a cinkot šraněk. Bylo mi z toho zle. Jak když máte trvale v sousedství lunapark. Prý si místní časem zvyknou a je to pak v pohodě. Rozhodně to ale nebylo o klidném bydlení. Barák pravidelně vykradený, takže alarm nutností. Opilci z vlaku metali na pozemek pravidelně prázdné flašky... Dokonce jsem jednu letící viděl za dne a osobně.

  Všetaty, to je také moderní tichá železniční trať, které se místní vůbec nemusí bát? ;-D

0/0
15.6.2015 11:21
Foto

K60a26r63e81l 36D28r68d34a 6473895297129

(Ti opilci, to se myslí cestující, co se vypotáceli z vlaku a metli flašku do dáli - někomu na místní zahradu.)

  A konzultace s dalším Kladeňákem. "Lístek na vlak stojí z Kladna 2x tolik, co na autobus. Na autobusu jsem z bytu za 5 minut. Na nádraží to mám 20 minut pěšky a místní autobus bych pro cestu na nádraží neuplatil. 

  Nejvíc lidí bude jezdit do Prahy ze sídliště Kročehlavy, a tady vyhrávají jednoznačně autobusy.

  Dokud nebude lístek stát stejně či méně jak lístek na autobus, nikdo z Kladna vlak vážně používat nebude. Konkurence autobusu je tady roky a dráha nemá absolutně ochotu jít s cenou jízdného dolu. Vlak na Kladno je pro někoho patrně jen dobrý byznys. Jiný význam nemá." Rv;-)

0/0
15.6.2015 12:36
Foto

R64a15d36e24k 43N77o90v98a64k 9734493389810

Srovnejte s tvrzením paní Kolinské o čtyři měsíce zpět.

Buď neví co mluví anebo ji někdo hrubě manipuluje

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-letiste-vlakem-za-20-minut/r~4bda6492b91b11e4aff10025900fea04/

0/0
13.6.2015 19:15
Foto

J95i51ř23í 52P54r98a81ž36á79k 9890432671302

Z většího koláče upadne více drobečků. A podzemní varianta by byla hooodně velký koláč.

+1/0
13.6.2015 15:44
Foto

K27a49r42e28l 20D60r92d21a 6113275717839

Jak tak koukám na mapy. Železnice na Ruzyni je. To nám budovatelé trati na Kladno tají. Přímo vedle letištní dráhy je trať na Slané a dokonce přípojka ze Středokluk. Dostat nádraží pod terminál je vlastně banalita. 1,5 km kolejí. Jen je tato trať pro spojení do centra Prahy nešikovná.

  Tak mi přijde, že železniční mafie vymyslela totální podraz na kasu EU. Mermomocí chce přes protesty obyvatel Prahy 6 obnovit železnici přes Dejvice, vybudovat kapacitní spojení na Kladno a když to půjde, tak se tedy napojí i letiště. Dá se to vyhazování peněz přitom hezky prodávat pod označením "železnice na letiště". Mohutně a tvrdě za to lobuje a nezkušená Krnáčová jí na to ještě skáče. 

  Tak trochu mají železniční budovatelé chování řidičů osobáků. Egoisticky prosazují svůj zájem na úkor ostatních. Hlavně se nacpat s železnicí do centra Prahy. On tuto trať opravu ocení významný počet obyvatel Prahy 6, aby se nedalo zvážit její úplné zrušení a nahrazení moderním řešením? Mám známé na Kladně. Opravdu Kladeňáci touží v mohutném počtu po železnici na Masaryčku? Dát jim metro na Dlouhé míli s terminálem a parkovištěm P+R, budou nejspíš spokojeni více.

  Není ta trať přes Vokovice jen živenou nostalgií, jak je to hezké, klikaté a mezi domy, úplné mašinkové kolejiště, a že takový odkaz pradědů nesmíme zrušit, asi jako plačky za tramvaje na Václaváku? ;-)

0/−6
13.6.2015 8:18
Foto

A53l86e60x52a88n95d85r 17K52o57s14t25k63a 8962768126124

To byl v první ředě podraz radních, kteří si nakoupili (tehdy) bezcenné pozemky v Motole, načež tam dovedli metro a záhadně zbohatli prodejem lukrativních parcel. Praha měla možnost se stát moderním městem s metrem až na letiště. Místo toho se postavil tento paskvil.

+2/0
13.6.2015 8:57
Foto

K65a72r42e68l 21D30r85d76a 6873235687179

Ale mě to přijde logické dát metro sídlištím Červený vrch, Petřiny, Řepy, Na Dědině. Navíc B mi přijde dost dlouhé a tím nešikovné, takže přestup na A na Zličíně mi přijde také velmi vhodný.

  A samotný Motol, je vcelku běžné, že MHD primárně poskytuje spojení k nemocnicím. Ani to není nelogické řešení.

  Pak je třeba řešit Středočechy a snižovat IAD v Praze, což je asi úplně to nejdůležitější. A teprve až pak má smysl řešit letiště a prestiž Prahy.

+1/−1
13.6.2015 10:15
Foto

J77a42n 39F23u63l38í13n 3323626519311

Jak jste proboha přišel na metro na Řepy a na Dědinu? O tom se nikdy doopravdy a vážně neuvažovalo!

0/0
13.6.2015 10:59
Foto

K52a31r19e66l 51D82r43d86a 6553625337839

To je možné, pokud "vážně" je nějaká skupina Magistrátu. Jako vize se to běžně uvádí. Navíc by bylo logické, pokud se prosadí železnice na letiště, protáhnout trasu A nejprve z Motola na Řepy a Zličín.

  (První mapa, co jsem otevřel má prodloužení A na Řepy v roce 2015.) ;-D

0/−1
13.6.2015 11:33
Foto

J96a16n 78F49u90l60í33n 3803306619541

No jako "vize" snad možná kdysi ano. Prodloužení na Řepy asi mapa, kterou jste jako první otevřel má, ale první mapa prodloužení metra to určitě nebude. :-)

0/0
13.6.2015 11:38
Foto

J76i36ř65í 37P37r55a53ž76á63k 9470642111102

Do Motola se vozí většinu dne jen vzduch. Naprosto nelogické, zbtečné. Pomohlo to jen taxikářům, protože Bém zakázal ve Veleslavíně přípravu na větvení na Dědinu a letiště. Proč napojíte Řepy, když jsou na kapacitní tramvaji? Z Řep by do centra jezdili přes Veleslavín? To je tramvaj rychlejší.Kdyby byly peníze, tak ano.

+1/0
13.6.2015 15:53
Foto

K67a60r65e23l 36D76r98d73a 6273845277419

Tramvaj jede 20 minut k Andělu, 35 minut za "dobrého větru" na Václavák. Přitom generuje povrchový výlet cestujících, kteří při cestě na Žižkov na povrchu překáží ostatním 50 minut.

  Trasa A by dala Václavák z Řep za 20 minut. Žižkov za 25 minut. Řepy by se tak významně přiblížily centru. Stoupla by cena bytů, zvedla by se dostupnost zaměstnání atd. 

  Smysl by mělo propojení trasy A se Zličínem z hlediska Středočechů a návazných spojů a z hlediska místních pří jízdách za nákupy a zábavou. Takže by to majitel obchodního centra určitě uvítal. (Pak by dával větší smysl i ten Motol.) K tomu by se otevřelo elegantní cestování za prací ze Stodůlek do Dejvic.

  Zdá se mi to velmi užitečné. Hlavně ta změna pohledu, že všichni musí jezdit ze sídlišť přes centrum.

0/0
13.6.2015 17:43
Foto

J71i98ř25í 26P64r40a49ž83á38k 9540202901422

Metro z Motola by mělo být propojeno s trasou B přes Řepy, stejně tak i C z Jižního města s A přes Hostivař. Přestupní stanice v centru jsou už maximálně vytížené. Jen na to nejsou peníze.... Nebo okružní trasa?

+1/0
13.6.2015 18:29
Foto

J60i26ř67í 57P54r27a20ž37á43k 9820852251972

nevíte o čem píšete. Kude byste vedl trasu? Existuje jednokolejka přes Dejvice tu je třeba zdvojkolejnit, elektrifikovat, doplnit stanice. Přes letiště se také jen tak nejpříměji nenapojíte.

+2/0
13.6.2015 15:49
Foto

K65a41r40e48l 42D25r55d13a 6543795727949

Mám to níže. (Jestli je to na mě.) Buštěhradskou bych zařízl v Ruzyni u průmyslové zóny a do centra zrušil.

  Má se stavět Pražský okruh od letiště přes Suchdol. Přidal bych souběžně k němu novu přímou trať. Oříšek by byl nějaký ten tunel v Lysolajích s klesáním na Podbabu. Trať bych napojil na stávající směrem na Masaryčku.

  Pro Kladno a letiště by to byla opravdu rychlodráha. Nádraží na letišti by se dalo koncipovat lépe pro rychlíky.

  Z té Buštěhradské se snažíme stvořit metro, přitom ta trať od bydlení v okolí odrazuje a v podstatě nikdo takové řešení nepotřebuje. Kolem trati převládají zanedbaná území. Prahu 6 by zrušení železnice přes Dejvice mohlo pozvednout. (Nové bydlení, rekreace, cyklostezka.)

0/0
13.6.2015 18:02
Foto

J39i89ř23í 22P94r37a56ž25á88k 9510952571252

Ve většině metropolí je nějaká S-Bahn. Železnice musí umožnit přestup na metro, tedy minimálně do Veleslavína. Odbočka na letiště je 4 km. EIA už je schválená pro soukromého investora. Buštěhradka by zrychlila podstatně dopravu do centra, ubylo by několik tisíc busů denně, obsloužila by Dědinu, Liboc, .....

0/0
13.6.2015 18:34
Foto

K73a71r79e42l 60D64r30d57a 6763535457499

Pokud začnou vlaky v Praze fungovat. Zatím je to jen taková vize budoucnosti. A když vidím prostředí Masaryčky a Hlaváče, místa kde chcípl pes a kam se roky nedala koruna, rád se takové službě zcela vyhnu. Trochu mi to přijde jako sázka na outsidera, preferovat Buštěhradku.

0/−1
13.6.2015 22:46
Foto

J83i17ř91í 25P37r53a66ž21á37k 9770212451242

Buštěhradka je dnes jednokolejná. jelikož má rozdílné vzdálenosti mezi stanicemi, tak nelze provozovat vlaky v pravidelném taktu, např. 10 minut. Čekáním na vykřižování v každé stanici se ztrácí čas i atraktivita pro cestující. Bez rekonstrukce se s tím nepohne. Ale je jisté, že to bude jedna z  nejvytíženějších tratí. Navíc umožní rozvoj podél trati do Kladna-stoupnou ceny pozemků, ubyde IAD v Praze, na každé zastávce P+R,...

+1/0
14.6.2015 12:45
Foto

K28a40r33e27l 43D19r27d45a 6663495267149

Jen to v Česku ještě nikdo nikdy neviděl. Mám několik lidí z Kladna, vlak je nezajímá, jezdí autobusy. Pražané vlaky také významně neužívají.

  Varianta zrušit Buštěhradskou na Praze 6 je podle mě také platná. Chtěl bych slyšet pro a proti. Pokud ji nahradím novou tratí, případný přínos pro Kladno zůstane nedotčen. Na letiště a do Kladna se bude navíc jezdit rychleji bez zastávek po Praze 6. (Pak by mělo smysl i metro na letišti jako přestup pro Kladeňáky na dopravu Prahy 6.)

  Kdekoliv se v Česku kouknu na vlaky, nemám pocit, že bydlení kolem trati vzkvétá. Zpravidla je to o problémech s ostatní dopravou (šraňky, kolony, podjezdy, bariéra pro okolí), zanedbaném území kolem trati a hluku. Nádraží generují kriminalitu. Chtělo by to nejprve dokázat, že vlaky mají v Praze skutečně smysl.

0/0
15.6.2015 6:27
Foto

J30i41ř24í 80P62r80a23ž69á76k 9540522491322

Buštěhradku Kladeňáci nepoužívají právě proto, že je jednokolejná, nemá pravidelné intervaly, nemá dost stanic v Kladně, není u každé stanice P+R.  Navíc dnes je železnice dražší než bus. Rychlost mimo Prahu má být až 120 , v Praze až 80, moderní bezemisní tiché vlaky, pravidelné intervaly.

Metro na letiště už z A nelze prodloužit, protože Bém zakázal osobně stavebně připravit odbočku na Dědinu a letiště. Železnice na letiště by byla lepší než metro. Rychlejší, z letiště nikdo nechce zbytečně stavět na každé stanici metra, ale chce dojet do centra. 

Na nové trati snad nebudou úrovňové přejezdy. Zo by byl nesmysl. V docházkové nebo dojezdové vzdálenosti k železnici se bude rozvíjet výstavba domků. Hluku od moderní trati bych se nebál. Smysl vlaků v Praze můžete odhadnout porovnáním s Berlínem, Římem, nebo Londýnem. Např. v Římě na letiště autem je to otázka i 1,5 hod, dle zácpy na silnicích, která je vždy, vlakem jste tam pohodlně za 30 min.

0/0
15.6.2015 8:03
Foto

K31a47r50e52l 97D32r33d35a 6953565247399

To byla řeč o odbočce na Veleslavíně, ale roky se maluje trasa A na letiště od Motola, ta odbočka Řepy - letiště měla být za Motolem. (Bém prostě ušetřil v této etapě, podle mě.)

  Úrovňové přejezdy? Liboc je rozvrtaná tratí jak myší kolonie. Určitě tam mezi domky nějaký úrovňový přejezd bude (vidím přechod pro chodce a úrovňový přejezd, co Veleslavínská?). Takže tyto přejezdy zrušíme a místní odkážeme na stoleté podjezdy v okolí? A pak se tam bude lépe bydlet... ;-)

0/0
15.6.2015 11:10
Foto

J90i28ř64í 17P88r79a37ž73á90k 9940152531802

Bém pojistil taxikářům lukrativní rita z letiště o další roky. Přes Motol by na letiště skutečně nikdo nejezdil. Podívejte se na mapu. I provozní náklady by byly ohromné.

Stanice Dejvice a Veleslavín budou podzemní v každém případě, takže mimoúrovňové křížení.

0/0
15.6.2015 16:04
Foto

J94i98ř61í 74P78r40ů70š22a 7745212385899

Zjevně je nejvyšší čas z Lužné vytáhnou Sergeje a začít v noci zásobovat letiště palivem. To byl najednou tlak aby se rychle stavělo a elektrifikovalo aby poklesl hluk.

+5/0
13.6.2015 7:50
Foto

Z56d77e56n74ě87k 76Z38a53b16a95v94a 1522784116684

Cítím zde rukopis Tondy Blaníka...

+1/0
13.6.2015 4:04
Foto

A56l24e54n66a 23F43i28r45s49t23o12v78a 2637894530247

Každé město na světě, které má Metro, má také připojení metrem na letiště. Tak se Praho snaž a prodluž Metro z Motola na letiště!

+2/−6
13.6.2015 0:43
Foto

Z33d81e90n42ě96k 81Z70a95b28a96v18a 1542564136554

Milá Alenko z říše divů - není to pravda. Napadá mne Moskva a Mnichov... Problém metra je, že má max. 80kmh a soupravy nemohou jezdit na povrchu (dlouhé úseky)

+1/0
13.6.2015 4:02
Foto

K67a64r51e29l 67D56r12d54a 6153595417839

Moskva a Mnichov mají letiště desítky kilometrů od centra. Ruzyně je na tom zcela jinak.

0/0
13.6.2015 7:35
Foto

K32a53r67e14l 27D50r88e14x83l86e25r 8286159501450

a to něčemu vadí? Za jak dlouho jste nyní na přestupu třeba na Můstku.....metrem do centra by to bylo zcela jistě 20-30 min....ve Francii  z CDG letiště asi 50 minut.....takže mě by metro plně vyhovovalo

0/0
17.6.2015 19:02
Foto

Z89d24e33n54ě82k 46Z64a56b26a97v81a 1282334986934

Moskva a Mnichov ne - a je to dobře

0/0
13.6.2015 4:06
Foto

Z21d78e88n34ě78k 44Z95a73b31a62v72a 1822814716334

ono se to tu nejprve nezobrazilo - asi kontrola cenzorem před zveřejněním - tak sorry za 2. příspěvek  ;-)

0/0
13.6.2015 4:21
Foto

A83l81e84x39a40n20d84r 84K29o59s40t82k10a 8882598156414

To už nepůjde, bylo by to příšerně daleko.

0/0
13.6.2015 6:56
Foto

J89i48ř77í 43P51r70ů86š47a 7135672635189

Paříž, Vídeň taky? Metro až na letiště je nesmysl letiště negeneruje takové množství lidí se tam relativně drahé metro vyplatilo. Navíc když by tam jela souprava jednou za půl hodiny.

+2/0
13.6.2015 7:45
Foto

K53a49r60e13l 57D71r88d48a 6133665247929

Vedle Ruzyně je sídliště, další zastávka měla nabírat do metra lidi z Kladna. Napojit pražské letiště znamená postavit diskutabilní 1 nebo 2 stanice metra navíc. Což  jsme už zvládli (Depo Hostivař, Letňany...) Nebylo by to poprvé. Přitom by z toho byla významná mezinárodní prestiž.

  Navíc to metro na Ruzyň přes Motol bylo naplánované a schválené.

+1/0
13.6.2015 8:29
Foto

J40a10n 62F33u16l79í83n 3313126369331

Omyl. Schválené to nikdy nebylo. Pouze se hovořilo o výstavbě jako 2. etapě. To mělo za cíl jen zavřít lidem huby, vážně to nikdy myšleno nebylo. Tato varianta padl přesně v okamžiku, kdy se metro z původní plánované trasy stočila na Petřiny a Motol. Poděkovat lze jistému starostovi Chalupovi a pak nějaké Kousalíkové.

+1/0
13.6.2015 11:04
Foto

K19a83r53e93l 52D69r93d11a 6603215917119

Není to slovíčkaření? Schválené, slíbené... Roky se uvádí trasa metra na letiště přes Motol. A najednou to nejde.

  Já bych řekl že Dědina a letiště padly až s nástupem Krnáčové, kdy se tvrdě řeklo "žádné metro, bude to jako jediná železnice". A lámat se to začalo, když se prosadila trasa D.

  Možná hrají roli peníze. Metro staví Praha, železnici prý republika. A přitom za to posbírají volební hlasy pražští politici. Takže železnice je pro pražské politiky geniálním řešením.

  (On se vedle toho ještě šmudlá DPP s tramvají na letiště. A pokud jde o investice a náklady, byla by tramvaj za hubičku.)

0/0
13.6.2015 11:43
Foto

J26a47n 86F10u19l90í28n 3613126599101

S obsahem vašeho příspěvku nesouhlasím (doufám, že mi na toto právo neupřete :-)).

Slovíčkaření to rozhodně není. Píšu ve svém předchozím příspěvku důvod, proč se trasa na letiště přes Motol uvádí. Vážně to však opravdu nikdy nebylo.

Krnáčová své názory taky mění (viz její vyjádření, že tunel pro rychlodráhu by byl drahý a její otočka o 180 stupňů po přibližně 14 dnech).

A tramvaj? Ta má končit pouze na "starémů letišti, takže toho moc nevyřeší. Navíc je proti její výstavbě velká loby z Liboce a zatím vyhrává.

0/0
13.6.2015 11:50
Foto

K21a20r18e70l 17D33r53d88a 6733555597469

Tramvaj má nejdelší navrhovanou variantu až před Terminály 1 a 2.

  To metro jen "jako finta" se mi nezdá, protože média roky psala o metru na letiště přes Motol a Dědinu.  

  Tady naopak opakují ty peníze. Praha na metro nemá. Železniční stavitelé patrně na rychlodráhu sehnali peníze z EU, jinak by to platila republika. Tak je to najednou nejlepší řešení a Praze se hodí vykládat, že nejde o spojení Prahy s letištěm, ale Česka s letištěm. ;-D

http://domaci.ihned.cz/c1-49460120-z-ruzynskeho-letiste-se-do-prahy-pojede-tramvaji-metro-asi-nebude

0/0
13.6.2015 12:09
Foto

J79a34n 34F81u75l34í59n 3153456739341

Váš doporučovaný článek je víc jak 4 roky starý. Je to podobné jako s tím prodloužením z Motola na letiště ve 2.etapě. Jistě víte, že i u tramvaje se uvažuje o konečné v poli poblíž OC6 a jednou, snad, možná i prodloužení až na letiště. ;-D

A ta finta s prodloužením metra z Motola byla právě proto, aby se získaly předvolební body za to, že se povedlo vůbec metro s Dejvic prodloužit. Kdyby se tenkrát na rovinu řeklo, že z Motola už dál v tomto století to nepovede, tak by se neschválilo ani to prodloužení do Motola.

+1/0
13.6.2015 12:21
Foto

J39a14n 65F85u49l73í15n 3313876239751

Nikde v diskusi jsem taky nečetl nic o tom, že se docela vážně  uvažuje o novém sídlišti pro 15 tisíc obyvatel místo ruzyňských kasáren. A to bude taky potřeba nějak na dopravu napojit. Ta tramvaj by se tak i docela hodila.

0/0
13.6.2015 12:25
Foto

K60a93r83e78l 40D44r42d77a 6753465827149

To Vaše "vážně", vždyť je to vždy otevřené až do okamžiku než vyrazí bagry. Praha zájem o metro přesměrovala na D. Tím je A o daleké budoucnosti. No a? Má cenu diskutovat konspirační teorie?

  Sledoval jsem čerstvé diskuse kolem tramvaje Na Dědině. Najdete i novější podklady. Opět tam byla vize, že by tramvaj mohla jít až před Terminály. Třeba, pokud bude zájem...

  Jen jsem teď našel, že za konečnou tramvaje Na Dědině má vzniknout směrem k Evropské další obchodní centrum. Což překopává představu tramvaje vedené snadno k OC6. Asi majitel pozemku nelenil a nenechal si vnutit tramvaj,

  A nové sídliště Na Dědině. Opět jen vize. Pokud se pozemky uvolní, pokud bude zájem developerů... Slušela by tady stanice metra protože trať Vlastinou je hrůznost. A stejně hodlá DPP užít pro trať armádní pozemky. Co aby našel celé řešení zde? ;-)

  (Případně, byla by špatná trať Evropskou, třeba před OC6, která by končila Na Dědině či u nádraží Ruzyně a sídliště obkroužila?)

0/0
13.6.2015 18:30
Foto

J48a46n 65F25u24l49í76n 3883686419501

Nějak jsem nepochopil, co jste svým příspěvkem chtěl říci. Nikdo tady žádné konspirační teorie nediskutuje. Máte ale pravdu, že pokud se nekopne krumpáčem, tak je všechno možné. Co platí dnes může být zítra jinak. Přesto si myslím, že má ale smysl o těchto věcech diskutovat, právě ve stádiu jejich zrodu třeba i na takovéto diskusi. Váš použitý výraz "No a?" je pro věc škodlivý.

   Další obchodní centrum poblíž OC6 u plánované konečné tramvaje je známé od samého začátku, není to žádná nová věc. Ví se z plánů kde by mělo být i jeho náplň. Žádnou představu to nepřekopává, žádný majitel v tom nehraje roli, v tom se mýlíte.

   Nové sídliště v ruzyňských kasárnách je sice zatím jen vize, ale tato vize je už rozhodně dál než například byl předchozí navrhovaný studentský  kampus. DPP pro stavbu tramvajové trati o využití armádních pozemků zatím neuvažuje, i když je mu to celkem logicky doporučováno. TT má být postavena co nejdříve (záměrně kvůli vám ale neuvádím uvažovaný termín, abyste mne nechytal za slovíčka), zatímco výkup či spíše převod armádních pozemků je řešení na dlouhé lokte. Ale jak píši výše, co platí dnes může být zítra jinak.

   Vedení TT ulicí Vlastinou vůbec není taková hrůznost, jak píšete. První takové úvahy jsou dokonce z roku 1954. Hrůznost je jen momentální konkrétní zpracování plánu a projektu výstavby, který prozatím naštěstí EIA smetla či možná jen oddálila do přepracování.

   Vedení TT po Evropské bylo rovněž konzultováno a promýšleno, ale z různých důvodů se ukázal tento nápad jako nesmyslný, či řekněme nevyhovující. Detaily jsou ale nad rámec této diskuse, proto je nezmiňuji.

0/0
13.6.2015 18:55
Foto

K75a45r30e92l 29D94r98d28a 6433795727209

Viděl jsem Vlastinu, kde jedna kolej trati a snad vozovka v jednom směru měla jít po armádních pozemcích. Mezi kolejemi měly být zachovány stávající stromy. Tedy pruh zeleně se stromy uprostřed dvojkolejné trati, kam se chodec bude bát vstoupit... Samozřejmě pak zrušení toho parkoviště u sídliště.

  Nevím jak je to aktuální. Místní to smetli ze stolu díky nové křižovatce s Evropskou.

  To co popisujete tomu opět neodpovídá. Jak když vycházíte ze zcela jiných informací.

  To "no a?" je reakce na to, jak stále diskusi shazujete, zda jde o "vážné" či "nevážné" informace. Přitom si myslím, že sám nevycházíte z dobře ověřených informací. Tedy ano, myslím si také, že diskuse má smysl a není třeba informace zatracovat předem. ;-)

0/0
13.6.2015 22:42
Foto

J22a64n 30F13u26l75í59n 3143406919301

Jen na vysvětlenou, jsem místní (už hodně roků) a mám o věcech, které zde zmiňujete velice podrobné informace. Nic shazovat jsem neměl a nemám v úmyslu, ale vaše informace, které tu píšete jsou spíše fámy než seriózní informace.

     Nikdy nebyla vytvořena jediná skica, plán či projekt, kdy by TT vedla po armádních pozemcích, jak vy tady píšete. Máte to poněkud zmotané dohromady. Pruh zeleně ano, stromy ano, trasa vedená tak, že zabírá místo současné plochy pro parkování ano, a t.d.

     Nikdo nic nesmetl jen kvůli křižovatce s Evropskou. Uvažovaná "křižovatka" je jen jeden z diskutovaných problémů. A jen na okraj nikoliv křižovatka (uvažované křížení TT z Evropské do Vlastiny), ale odbočka z Evropské pár desítek metrů za současnou benzinovou pumpou.

Z vašich všech příspěvků je zřejmé, že nejste v obraze a jen jste různě někde něco zahlédl, slyšel, přečetl. Nemám žádný důvod vás ale neustále opravovat a psát, že se mýlíte. Hlavně si myslím, že naše pře ostatní zrovna dvakrát nezajímá. ;-)

Píšete tu všelijaké nesmysly a proto diskusi s vámi končím.

Přeji vám dobrou noc. :-)

+1/0
13.6.2015 23:11
Foto

K24a49r58e79l 47D64r70d67a 6723555127599

Nastudujte si laskavě schvalovaný projekt, půlka Vlastiny je řešena s využitím armádních pozemků, bude zde také káceno nejvíc vzrostlých stromů.

  Praha 6 zaslala připomínky ve smyslu, že proti samotnému prodloužení nic nemá, ale zásadně nesouhlasí s novou křižovatkou s Evropskou - Navigátorů. (Tedy nejde jen o jeden z bodů diskuse.) Mělo by se hledat jiné řešení křižovatky Evropská - Vlastina (včetně úseku Vlastina před školou) nebo projekt zastavit.

  Jak jsem to tušil, diskusi od počátku rozvrtáváte, abyste ji nakonec ukončil. Kde zůstaly Vaše úvahy, kdo této diskusi škodí? ;-)

  Patrně se neshodujeme, a to ani na věcech, které jsou dány černé na bílém. Pokud si myslíte, že máte vysoce relevantní informace jako místní obyvatel, je to zarážející. Vaše, dle mého, "neznalosti" mě děsí, pokud asi nějak takto místní o projektu rozhodují. ;-)

http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA876

0/−1
15.6.2015 7:21
Foto

K29a73r71e91l 81D45r45d52a 6983425807929

V EIA je 6 variant tramvajových tratí na letiště. Ani jedna varianta neuvažuje trať po Evropské s následnou odbočkou k sídlišti Na Dědině. (A tedy vynechání trati ulicí Vlastinou.) Přitom smyčka se zastávkou Nádraží Ruzyně by v případě vlaku na letiště měla smysl. Nicméně, "nesmyslné" úvahy nediskutujeme, že ano. ;-)

0/−1
15.6.2015 7:32
Foto

J90a38n 36F42u37l32í29n 3113876989311

Prodloužení metra z Motola na letiště je naprostý nesmysl. Jedině, když se pak bude vybírat za okružní jízdy Prahou.

0/0
13.6.2015 11:01
Foto

J56i28ř71í 25P10r79a95ž67á51k 9240162771862

Podívala jste se na mapu?

0/0
13.6.2015 15:54
Foto

J55a35n 43K35o45b32ě82r57s40k73ý 1490396711893

Vážená Praho 6, jdi s tím už někam. Bydlím tady, ale proti rychlodráze nic nemám. Proč to pořád musíš blokovat ? Chtěla jsi metro ? Už ho máš. Tak dopřej prosím i ostatním pohodlné cestování. Současná jednokolejka je na rozpadnutí a bude se s tím muset dřív nebo později dělat. A ty to moc dobře víš ! Toto je jen odklad problému.

+12/−1
12.6.2015 22:00
Foto

K97a74r69e18l 16D81r54d79a 6633765337259

Vlak centrem Prahy 6 mi přijde jako totální konina. Nebyla by cesta Buštěhradskou dráhu tady zrušit? Nahradil bych jí novou luxusní rovnou tratí přes Lysolaje a Horoměřice rovně za nosem přes letiště do Kladna. Tedy podél Pražského okruhu, což by mohlo znamenat stavbu za jedny peníze. Dalo by se od Vltavy vystoupat na Podbabě?

  Stávající trať Prahou 6 bych přetvořil na cyklostezku. To by byla bomba Stromovka - Hradčanská - Veleslavín - Ruzyně. Veleslavín metro bych vypustil do ztracena a koukal bych jednoho dne metro dostat také na letiště. ;-)

0/−12
12.6.2015 19:29
Foto

K47a81r36e66l 41D59r22d84a 6583345667489

Samé mínusy? Jsou ty Lysolaje technicky schůdné? Protože stavět dálnici se vším potřebným a současně s tím hned vedle trať mi přijde jako elegantní řešení, kde by se dalo spojením akcí výrazně ušetřit. Navíc jsou tady pozemky blokované pro státní dopravní stavbu. Pokud se hledají 3 mld., tady třeba leží třeba 10 mld., které se zbytečně vyhodí za dvě souběžné dopravní stavby.

  Padla by pomalá klikatá trať přes Prahu 6 s řadou zastávek. Tedy něco jako parodie na trasu metra, kterou místní ani moc nepotřebují, která spojení na Kladno zdržuje tak, že polovina vlaků na všech zastávkách stejně zastavovat pro místní nebude.

  Buštěhradská vede hustou zástavbou. Bylo by účelnější ji přetvořit na ulici a cyklostezku. Pozemky uvolnit, postavit pár vilek a zajistit prostor na relaxaci. Železniční trať obtěžující celé okolí v husté městské zástavbě je pěkná pro fandy železnic, ale tím to tak končí.

0/−1
13.6.2015 7:10

Svačiny jsou zbytečné. Stačí jíst dvakrát denně, vysvětluje profesor Anděl

Premium Nadváhu má v Česku až 44 procent mužů a 31 procent žen. A obezitu dalších 20 procent mužů a 18 procent žen. Statisíce z...

První romské dítě, které skončilo v babyboxu. Romové zuří, matka ho chce zpět

Premium Je to příběh 217. dítěte, které babyboxy zachránily a prvního romského dítěte, které se v babyboxu ocitlo. Matka...

Fiala politiku dělat neumí a důsledky jsou tragické, hodnotí Klaus dnešní ODS

Premium Za deset dní oslaví ODS třicáté výročí svého vzniku. MF DNES požádala jejího zakladatele Václava Klause, aby...