- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Technický úspěch, jen aby to byl taky úspěch obchodní.
Hm, opravdu by to nešlo po železnici? Tak 200t už je dost, ale stejně.
Opravdu nešlo. Nejde o hmotnost, ale o rozměry. Šířka je omezená na něco málo víc jak tři metry, výška i s vagonem nemůže být o moc víc jak 4,5m (5,5m nad kolejí visí trolej)
Divná země, ta Nigérie ....
Leží na ropě a na diamantech, a přesto tam skoro nikdo nechce žít.
Hm... 496 tun, to by mohlo chvilku vydržet, než to někdo ukradne.
Ono má Labe vodu? Já myslel,že je doprava na něm zastavena,
Přehrady hodí vlnu a ona se ta loď pohne z místa.
A proč jí tam vlastně vezou? Vždyť tam zuří zřejmě nějaká brutální válka,nebo hladomor s cholerou,protože tam odsud všichni berou roha.....
Asi to tam chtějí pozvednou, aby už jich tolik neutíkalo a měl se třeba taky líp. Bez elektřiny by to tu u nás nevypadalo o moc líp.
... kde bude přeložena na standardní návěs.
Tak určitě... položte tuhle věc na standardní návěs a už ho nikdy nenajdete.
Autor tím chtěl patrně říct, že přes Plzeň je převážena na dvou soupravách spojených mostem, kde je turbína k vůli minimalizaci výšky mezi nimi podvěšena a pak ji přeloží na standardní koncepci přepravy, čili jeden návěs, který samozřejmně nebude klasické tonáže.
To je ta stejná africká Nigérie, kde je údajně tak strašně zle, že všichni její občané musejí hledat azyl v Evropě?