- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně že máme nejnižší nezaměstnanost v EU - jsme montovna a sklad Evropy, kde se všechno vozí kamiony... bravó vládo!
To už se nemusí frézovat, stačí zamést.
To je ještě pěkná silnice... Zajímalo by mne, kdyby někdo spočítal kolik kilometrů silniček je u nás v daleko horším stavu - jak dlouho a za kolik by se to opravovalo... Předpokládám, že není šance to spravit nikdy.
Terminál kombinované dopravy Česká Třebová společnosti METRANS je koncipován jako železniční překládkový terminál s doplňkovým rozvozem do blízkých míst (cca okruh 100 km okolo).
Naprostá většina manipulací (cca 80%) je překládka vlak - vlak, kdy se z dlouhých cílů (Hamburg, Bremerhaven, Rotterdam) tvoří vlaky dále rozvozové (Praha, Havířov, Zlín, Dunajská Streda, Budapest, Krems).
Silniční rozvoz rozváží kontejnery pouze do blízkého okolí a není možné jej nahradit - ani kapacitně, ani ekonomicky.
A nejde ani zdaleka o jogurty do obchodů (ty jezdí kamiónem přímo), ale jde hlavně o zásobování továren v okolí.
Kdyby se stavělo rychleji a pořád se nevymlouvalo na technologickou přestávku, byl by stav našich silnic určitě lepší a nekomplikoval by se život jak řidičům, tak lidem žijících na objízdných trasách
A co chceme když se na těch stavbách nepracuje a firmy z prodloužení termínů mají zisk, A politici potichu taky.
Fascinující, jak tu pár lidí obhajuje neobhajitelné - tedy stovky kamionů v místech, která pro ně nejsou dimenzována, zničenou infrastrukturu, soukromé obytné domy a každodenní ohrožení života pro místní, kteří z toho mají kulové.
Kdyby jim jednou kamion nepřivezl jogurt do jejich oblíbeného OC, tak by asi zemřeli hlady, konzumní chudáci.
Ja tady obhajoval, ze co jim zbyva, kdyz investor nevybudoval jinou - lepsi, pristupovou cestu. Jen vy a pan Ricka mate pocit, ze situaci by vyresila likvidace logistickeho centra a presun kamiony ne z vyroby na prekladiste, ale rovnou po republice a mimo ni po kamionech celou cestu
Po silnicích jen rychle se kazící zboží. Televize, nábytek, sekačky atd.u těch vůbec nevadí když vám to přivezou o týden déle. Ale to by musela být vůle to navrhnout a dotáhnout to do konce.
A co takhle rok? To nepočká? Právě rok jsou uzavřené tunely, co se rozšiřují. To se mají ty vlaky a kamiony na vykládku rok štosovat? Nebo jak to myslíte? Že z vlaku to zboží naskáče rovnou do regálů?
Po opravě tunelů jim opraví i okresku, to už nikdo psát nebude. Ale chápu, že se jim hůř žije a jede autem, o procházce ani nemluvě. Nicméně vše to zboží se naváží na koleje, aby neotravovalo miliony lidí jinde. Je to dobře.
Skvělá koordinace stavebních prací. Co nejdřív připravit objízdné strasy, nez se pustíte do opravy tě hlavní?
Tady, v CR? Jste se zblaznil, ne?