- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkuste stříknout nemrznoucí kapalinu v nevyhřátým autě na sklo v minusových teplotách. Taková praxe, a proto raději to riziko vezmu na sebe. A to nic ve zlém. To myšlení je trochu někde jinde.
používam kvapalinu do ostrekovačov do -60C, tažke funguje ako rozmrazovač, kolegovi na forde závidím rozmrazovanie predného skla elektrinou :-) . Poznámka: ešte som si nevšimol, že by niečomu škodila-plastom, siteračom.
Rozdávat pokuty každému je Pomáhat nebo Chránit?
Tak ona "nemrznoucí" kapalina do ostřikovačů neexistuje, existuje jenom nízkotuhnoucí, to znamená mrznoucí při dost nízkých teplotách. Pak je taky otázka, jak moc se to naředí s vodou, pak to mrzne samozřejmě dřív...
Pane kolego, máte řidičák a jezdíte v zimě ?? To není pouze o nemrznoucí kapalině, ale myšlení.
Já jsem dostal 2500 Kč pokutu za to že se mi za jízdy udělalo špatně , na chvilku jsem měl něco jako mikrospanek a narval to do protijedoucí Fabie. Jenže mi nic nebylo zdravotně a prostě nikdo nedokáže vysvětlit co se stalo a já už vůbec ne když jsem byl mimo. Ale zaplatit tučnou pokutu za nevěnování se řízení jsem musel
To těžko můžete dokázat. Tohle navíc patrně slyší policisté od téměř každého, kdo se z nějakého důvodu přestal věnovat jízdě a zavinil dopravní nehodu.
Tak já používám zimní směs, hlavně aby mi nezmrzla v autě. Jinak si pustím ohřev předního skla.
no on je rozdil mezi tim kdyz pustite foukani na predni sklo a ohrev predniho skla - ohrev totiz zdaleka nema kazde auto.. navic ofuk prednich skel vam nepomuze s tim kdyz zimni smes v ostrikovacich zacne namrzat na vnejsi strane okna.. tam pomuze jedine rychla zapnout vystrazne blinkry a pomalu dobrzdit hned jka se mi zacne zmensovat vyhled...
Ten titulek je vymyšlený a v podstatě lže.
V článku není nic o tom, že řidička použila nemrznoucí, resp. zimní směs do ostřikovačů. Klidně mohla používat letní směs, u které by asi nebylo tak divné, že ve větším mraze zamrzne...
Letní by asi dost těžko vytlačila při dnešních teplotách z nádržky až na sklo. To, že zimní směs zmrzne po nastříkání na zmrzlé okno, je celkem běžná věc. Normálně to funguje až po zahřátí skla.
Proto v zimně používám do ostřikovačů neředěnou směs do -80°C. Při teplotách do -20°C na skle nemrzne a ještě krásně ráno odstraní námrazu.
pro všechny, kterým mrzne nemrznoucí kapalina by bylo vhodné uvést, že za jízdy bývá na čelním skle i výrazně nižší teplota, než kolik vám ukazuje teploměr...
Jakože když je -2 st., tak na přením skle je -10 st? Pocitově v tom větru možná.....krom toho když je do -20 st, a udělá to v -2 něco je špatně.
tak silnice ma 4 metry a mel nechat 6 metru ... zajimave
Stalo se mi to taky a nedá se mluvit o žádném třeskutém mrazu, ukazovalo to v autě -2 st., komplet přední sklo mléko, slabonký film, ale naprosto neprůhledný, hnusný pocit a to mám opravdu hodně naježděno...jinak byla to směs do -20 normal z pumpy MOL, nijak jí nevybírám, když to napíše a ukáže kontrolku, že je tam málo, někde na pumpě zastavím a doleju, asi to budu muset sledovat co ano a co ne, ale stalo se mi to takhle hodně poprvé.