- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hokej je pro Pardubice perspektiva. Doprava v Pardubicích je okrajová záležitost. Situace u nádraží je tristní.
Hokej je pro Pardubice perspektiva. Doprava v Pardubicích je okrajová záležitost.
smutno přesmutno je mi z Pardubické dopravy. Nechal bych místní pohlaváry povinně jezdit přes přednádraží alespoň 10x denně, aby si soudruzi uvědomili, pod čím jsou podepsáni.
Udělat finančně náročnou opravu prostoru před nádražím tak, aby to ve výsledku zhoršilo dopravní situaci v této oblasti, to vyžaduje hroší kůži projektanta i investora.
---------------
Mám obavu, že něco podobného se chystá v prostoru ulice Na Spravedlnosti. Před poliklinikou Vector tam zrušili přes sto parkovacích míst, nyní tam chystají bytový dům s podzemním parkovištěm, které pojme auta majitelů toho domu (údajně 400 aut na 270 bytů), ale nikdo neuvažuje o tom, kudy ta nová auta vyjedou z ulice Na Spravedlnosti (podjezd u Svaté Anny se už na ně těší).
Místo koncepce a zlepšování tu vládne developerský tlak a zahušťování dopravy v centru města.
Severovýchodní obchvat Pardubic v nedohlednu (údajně se v roce 2018 nechystá ani začít s pracemi).
A před pár lety postavený Úřad práce brání rozšíření této ulice.
Panebože, ať už zbaví tu Dvořáčkovou svéprávnosti, protože to je fakt síla ty její kecy. Když přijíždím ze Svítkova po silnici první třídy, tak jsem horší občan než obyvatelé Polabin? A může mi vysvětlit, proč dělá opatření, která vyhoví stavu po obchvatu sedm let před tím, než je reálné, že bude vůbec obchvat postaven? Na ní mám ještě větší alergii než na Charváta.
Cítím to dost podobně.
Ona se bude před volbami tvářit, že snad jako zachránila pardubáky tím, že přidala na semaforu nějaký čas lidem z Polabin...ale tím ubrala lidem od Doubravic, z Dukly atp...
Tvl. jak vůbec může někdo takhle plácat? Já jezdím od Polabin, ale tohle mně uráží
A jako že při obchvatech/D35 už kolem hlavního nádraží bude jezdit minimum lidí? To myslí vážně?
Transitních aut je tam minimum. I o víkendu (kdy tam není např. i jediný kamion) jsou také fronty!
A to už všichni co znám jezdí tudy jen směrem ven a obráceně všelijak okolo (přes Polabiny kolem zimáku, Dukla+přes 17.listopadu nebo Anenský průjezd atd.) = ta situace by byla o dost horší, kdyby tam jezdili obousměrně všichni, co to tam mají nejkratší...
Obchvaty jsou jen výmluva. Špunt vzniká z velké části dopravou do centra a ven a ze sídliště Polabiny ...
A navíc zrušili parkovací místa u pošty, kam přesměrovávají zásilky z okolí a jezdí si pro ně lidé z okolních vesnic. A k tomu si nějaká "soudružka" libovala, jak zde zrušili "černé parkování" u pošty. Nechal bych ji zde vyzvednout 20 kg balík ...
Celé to veledílo pojmenovat po tvůrci! A kruhák na rovince od nádraží k mostu do Polabin pojmenovat po investorovi. Vyhozené peníze. A nezapomeňte zasázet lebedu mezi poštou a světelnou křižovatkou na Palackého a "rychlodráhou". Děkuji.
Postavte obchvaty a bude po problémech.Ale to na magistrátu bohužel nikdo nemůže pochopit.Pořád něco vymýšlí a vše na prd.
Mnoho lidí pořád nemůže pochopit, že obchvaty nestaví město, ale stát.
Pardubice byly za Východočeského kraje silně podfinancovány (hovoří se min. o 10 miliardách tehdejších korun), a přesto není vidět žádnou nápravu. Kdejaké městečko má svůj obchvat, ale Pardubice pořád nic. Co dělá pan poslanec Kolovratník a jeho kolegové z Pardubického kraje
Tak ono se přednádraží nestavělo podle toho, co vyžaduje doprava, ale podle potřeb a diktování dopravního podniku? Zajimavé... :D
Kam se vůbec poděl původní návrh přednádraží, že by tenhle výjezd u pošty byl úplně zrušen, a že by MHD k nádraží zajížděla a vyjížděla na semaforech u Albertu? Pruh by jim tam zůstal zachován, dostatečně dlouhý, aby se tam za sebou seřadili....jestli remcali, že se tam nevejdou autobusy, tak co se vyřešilo aktuálním stavem? Autobusy se sice vejdou, ale čekají oni, čekají řidiči vozidel....s původním návrhem by to aspoň bylo průjezdnější...
Hlavně podle původních plánů měla tranzitní doprava z prostoru před nádražím úplně zmizet a přesunout se na plánovanou průpojku mezi Albertem a Obi. Před nádražím by tak vzniklo plno místa i pro dálkové autobusy. Proč se od tohoto plánu upustilo je záhadou.
Vypadá to, že v Pardubicích stále platí to komunistické "Zítra znamená včera". Pardubice už jsou nyní připravený na stav v dopravě, který bude za 10-20 let.
Někde asi soudruzi z magistrátu udělali chybu... počet projíždějících aut je známý, plánovaná propustnost komunikace se dá také lehko spočítat, takže už na začátku plánování muselo být jasné, že se před nádražím vytvoří dopravní špunt. Prostě typický Kocourkov.
Je záhadou, proč se zároveň s přestavbou přednádraží nepostavila i průpojka vedoucí přes autobusové nádraží kolem skateparku. Vždyť už při stavbě hypermarketů Albert a Obi bylo s touto průpojkou počítáno.