- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak za prvé. To že jsou jednotky od LEa motorové, tak neznamená, že nemusíte přestupovat... Kvůli tomu, že jsou motorové, tak se musí občas doplnit nafta, což znamená, že vlak z ústí končí v Letohradě, a v letohradě musíte přestoupit směr Lichkov. Za druhé, ten článek nemá v podstatě žádný význam, jen říká, že jsou na stole peníze. Za třetí... Hejtman fňuká, že před 2 lety němal peníze na elektrické jednotky, a přitom přijmul dražší nabídku od Lea, která je tak nevýhodná už jen kvůli tomu, že prioritní tarif v těchto vlacích je tarif dopravce a ne tarif iredo.
Stačí doplnit osm kilometrů kolejí do Bohutína, aby se z koncových Štítů stala mezilehlá stanice na vytížené regionální trati.
Mezi Štíty a Hoštejnem jsou nějaké pozůstatky. Nevím jestli to bylo někdy dokončené a jestli se nejednalo o úzkou.
Njn, to je problém, kde bude vždy někdo poražený. Zadrátovat to jen do Králík znamená víceméně odepsat zbytek tratě, zadrátovat to do M. Dvora znamená odepsat Štíty, ale co si budeme nalhávat, tam tu trať pro osobní dopravu nikdo neobnoví tak jako tak, nádraží kilometr za městem v polích...
A ten občasný nákladní vlak klidně může jet pořád s dieselem...
Že se zrovna letos Olomoucký kraj zbláznil a neobjednal vlaky do Štítů, je slabý argument. A jak pro nákladní tak pro osobní dopravu živit pro kratičký úsek neelektrické vozidlo by bylo padlé na hlavu.