Diskuze
Pardubický kraj odmítl labskou větev obřího kanálu, obcím brání v rozvoji
Děkujeme za pochopení.
P26a70v98e63l 39K51m85o41n21í49č68e27k
Chrudim v předminulém století odmítla železnici a zmizela z hospodářské mapy.
P66a67v91e94l 94K16m80o70n46í18č49e93k
Mínusi, co je na tom nepravdivého?
J16a81n 30K67a42d86l74e30c
Celé je to blbost, nejsme schopni ani natáhnout kus asfaltu, nebo betonu na D35 a tak si opravdu připadám jak v Kocourkově :-)
L91u92m83í21r 18M43e67n42š51í68k
No jo, stavební zákon par excellence.
Ale odsuzovat kvůli tomu celý ten dopravněvodohospodářský záměr si netroufám.
Určitě budeme schopni existovat i bez něj jako dosud, určitě i s ním. Já tomu nedůvěru nevyjadřuji. To také mohu. Jiní to odsoudí šmahem napoprvé, budiž, to je přece také jejich právo.
M23a29r73t11i77n 59H83a86v23e90l21k11a
Byly tu pochyby, jak takové kanály dopadly v zahraničí.
Počtěte si zde a čtěte do konce:
L18u18m31í14r 56M56e31n27š98í33k
Díky, početl jsem si. Nepočítali s nutností mít zásobní objemy vody mimo uváděné řeky (= nerealizovali návazné vyvolané investice pro zajištění toho investičního záměru).
Jsou tam pod článkem i další odkazy:
Je to politikum, výhradní a zřejmě dlouhodobé. To tady v jedné diskusi pod článkem nerozsekneme. Ale názor mít každý za sebe můžeme.
L77u93m30í30r 14M13e69n83š54í73k
Jo jo, ve své moudrosti si zavírá možnost příjmu do místních (krajské i obecních) pokladen v budoucnosti.
Z82d18e90n84ě74k 89H13o86n20s
Mě spíš není jasné po čem by se mělo plout. Jezdím přes Labe každý den a vidím, že téměř celoročně se nechá přejít suchou nohou...
L20u34m69í88r 53M35e76n14š75í14k
Po vodě. Lze ji ve vodních nádržích běžně naakumulovat a následně s ní třeba nadlepšovat minimální zaručené průtoky v těch vodních tocích, na kterých byly vodní nádrže vybudovány. Kolik vodních nádrží - přehrad stojí na Labi? Možná proto je Labe v suchých letech také suché? Plavební cesta není řeka, vodní tok. Lze v ní vodu také držet...
P98e61t51r 72K81o40r23b10e83l
Mohl by mi už konečně někdo napsat, co se bude z/do Pardubic po vodě vozit? Čekám na to už dvacet let.
L51u52m60í42r 53M59e90n39š42í88k
Všechno to, co se objemem přepravy nebo přepravními rozměry nevejde na silnici nebo železnici a také všechno to, u čeho nezáleží tak moc na délce trvání přepravy, ale je to nutné přepravit.
I18l88o83n73a 38N36á93p17r15a75v94n37í98k93o78v55á
Stát, který staví nejdražší dálnice v Evropě (mižná i na světě) rychlostí 4 km za rok by vůben neměl přemýšlet o tomto veledíle. (Kteté je navíc zcela zbytečné).
L22u41m45í19r 53M60e88n29š45í66k
Právě proto by o tom ten stát přemýšlet měl.
I59v90o 25M38ü62l94l43e25r
Zajímavý přístup. Do Pardubic to má smysl, ale dále už ne... Ještě že ti naši předci postavili alespoň něco. V současnosti už se nepostaví nic! Mluvíte o vysokorychlostní železnici, ale řekněte mi, kde ji u nás máme?! Bude se muset vybudovat v nových koridorech a nově někoho omezí v rozvoji, popř. půjde přes chráněné území. Budete argumentovat stejně jako u vody? To samé u dálnic.
L66u24m25í86r 23M45e86n32š18í34k
Budou argumentovat do té doby než se tou VRT svezou.
M87a23r53t66i63n 97K47y58p92r
I v té fandy kanálu zmiňované poslední studii proveditelnosti kanálu která je pro D-O-L relativně příznivá (lepší už nebude) se píše, že labská větev je drahá a riziková část stavby bez ekonomické návratnosti, smysl má jen větev D-O. Takže minimálně labskou větev by to už chtělo pohřbít.
I33v44o 57M98ü63l38l70e76r
A odkud ji pohřbíte? Až od Pardubic, jak chce Pardubický kraj nebo už od Děčína? Kde končí ekonomická návratnost a její smysl?
V13l91a75d22i98m92í82r 37Š64í39p
Rozumný přístup. D-O-L je hloupost. Je to zastaralá myšlenky z 30. let, kdy nebyly rozvinuty jiné druhy dopravy. Rychlá železnice, dálnice a velká letadla. V ČR stačí modernizovat železnici a nemáme problém. A na to máme peněz dost. Navíc se ekonomika v budoucnu bude hodně lokalizovat a robotirovat, takže by ten projekt byl nadbytečný. Určitě se nebudou převážet tuny uhlí a podobně. Přestane to mít ekonomicky a ekologicky smysl. To je zřejmé.
L34u28m98í32r 31M52e64n40š31í22k
Rychlá železnice, dálnice a velká letadla jsou fajn, ale mají rozměrová omezení pro velikost přepravovaného nákladu, kterému nemusí tolik záležet na rychlosti přepravy, ale jeho přeprava je potřebná. A k těm velkým letadlům se jejich velký náklad také musí napřed nějak od výrobce nebo přepravce dopravit.
Na dostizích v Pardubicích se splašil kůň, vběhl mezi diváky a zranil i dítě
Na dostihovém závodišti v Pardubicích se ve středu odpoledne splašil kůň bez jezdce. Přeskočil plot...
Stegosaurus se skluzavkou stál sedm milionů. Stal se terčem kritiky i posměchu
Premium Už nejen opoziční zastupitelé upozorňují na vysokou cenu nového hřiště v pátém pardubickém obvodě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hokej mi dal všechno, Čechům budu fandit, říká Musil. Přestup syna chápe
Jeho příběh spojený s odvážnou emigrací do NHL zná snad každý hokejový fanoušek. Legendární obránce...
U Pardubic vlak usmrtil člověka, koridor z Prahy na Moravu asi hodinu stál
V Pardubicích po poledni vlak srazil a usmrtil člověka. Vlaky na železničním koridoru na Moravu asi...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Řidiči na konci D35 se dočkají, ŘSD začalo stavět navazující úsek s tunelem
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) výrazně pokročilo s budováním dálnice D35 v Pardubickém kraji....
Stegosaurus se skluzavkou stál sedm milionů. Stal se terčem kritiky i posměchu
Premium Už nejen opoziční zastupitelé upozorňují na vysokou cenu nového hřiště v pátém pardubickém obvodě....
Řidič se ženou a dítětem uháněl i stočtyřicítkou, ve slepé ulici prchl na střechu
Až stočtyřicetikilometrovou rychlostí ujížděl klikatými silnicemi na Orlickoústecku řidič Škody...
Zemřel vítěz Velké pardubické Petr Vozáb, najednou ukočíroval dvaadvacet koní
Ve věku 68 let zemřel ve čtvrtek Petr Vozáb, vítěz Velké pardubické z roku 1985 s Festivalem. Po...
Hokej mi dal všechno, Čechům budu fandit, říká Musil. Přestup syna chápe
Jeho příběh spojený s odvážnou emigrací do NHL zná snad každý hokejový fanoušek. Legendární obránce...
PROCESNÍ INŽENÝR (45-55.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Pardubický kraj
nabízený plat:
45 000 - 55 000 Kč