- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvýšení preference MHD na všech křižovatkách, zásadní zlevnění jízdného MHD a zdražení parkování vyžene rychle auta z centra. A také rychlá dostavba obchvatu Dubina Cihelna. To opravdu pomůže, je to jediná, smysluplná cesta.
Nevyžene a není to žádná cesta. Nemáte obchvaty, nefunguje to ani v místech, kde je MHD úplně zadarmo (např. Frýdek-Místek, Žilina). Navíc žádný obchvat nevyřeší stupidní dopravní řešení v centru.
Vezměte proud 30000 aut za 24 hodin, rozdělte ho na špičku a sedlo a ve špičce ho stlačte do jednoho pruhu a postavte mu do cesty jeden utažený kruhový objezd a tři semafory těsně za sebou, aniž by za tím třetím byla efektivní odjezdová kapacita a ještě do toho zamotejte preferenci MHD. A máte úspěch zauzlení zaručen.
Jak mají dva terminály dopravu zlepšit????
Bez obchvatu a likvidace nového nesmyslného pokusu o absurdní preferenci MHD na úkor všech ostatních (minulý level byly pruhy na Sukově třídě) to lepší nebude ani po stodevadesátémosmém přeprogramování semaforů.
Ona je tam nějaká preference MHD? Tedy kromě toho, že se tam zvýraznila přednost vozů jedoucích od nádraží. Ale ta tam byla i před tím, jen ten pruh vedl na rychlodráhu místo do města.
Nebo možná vaše konspirační teorie o spiknutí DP myslí odbočování řízené smyčkami. Ale to není žádná preference, to je jenom obyčejný dynamicky řízený semafor.
Dvořáčková není ani z Venuše, ani z Marsu, ale někde z Pluta. A tam by se měla vrátit. "Situaci s přednádražím se vyřeší odkloněním kamionů na SV obchvat"
SV obchvat bude - když se zadaří - tak za 5 let.
Celá akce přednádraží je nejhorší investice města od revoluce - I mentálně zaostalému by došlo, že není možné spojit 3 směry (od Chrudimi, HK a poté na semaforech i od Polabin) POUZE DO 1 PRUHU!
Tuhle obrovskou hmotu aut opravdu nezastaví ani lepší synchronizace semaforů!
Bylo tam místa kopy, u lihovaru máte trávník, poté dnes zbytečný chodník.
Když už jste tedy nemysleli hlavou, tak doufám, že tím že to není z fondů EU (=5let nesahat) ale od Švýcarů, můžete okamžitě upravovat, takže: Zavolejte Strnadovi, kupte si od něj 3metrový pruh a vyasfaltujte další 3 metry+posuňte semafory, ať jsou i do města 2 pruhy.
A panika s ukončením bus nádraží?
Opravdu si myslíme, že Strnad bude chtít z Bus nádraží hned všechny vyhodit? Nesmysl, než naprojektuje(+připraví do fáze stav.povolení) využití celého areálu lihovaru+busnádraží, uběhnou aslepoň 2 roky. Asi trochu zdvihne nájem, ale bude do té doby rád, že (z nájmu) vydělává...
Bylo by dobré ten úsek od Lídlu k nádraží pojmenovat po stvořiteli. Jiný mne nenapadá, ale co říkáte "Bakajsova ulice"?
a to si majitel pozemků pod bus nádražím tuto veřejnou stavbu může jen tak na základě svoji libovůle zrušit?
BUS nádraží má nájemní smlouvu, tu samozřejmě neobnovit může.
Co to je za slovní parazit, terminál? Přece to jsou autobusová nádraží. Autor neumí česky? Pak ať píše anglicky pro anglické noviny.
Presunout celé autobusové nádraí na jih je dobrý nápad
Jen bude treba doešit nájezd z Dukly na I36...hooooodně tam prekází ta Benzina..sbourat
Paramo a přednádraží gordický uzel dopravy nevyřešilo. Na takový nápor dopravy není dimenzovaný. Na kraji a magistrátu situaci silně podcenily a to nemluvim o parkovišti za lihovarem a pozemky pod autobusovým nádražím. Dopravní katastrova v Pardubicích nás teprve čeká. Radní nemají stav pod kontrolou a žonglují.
Takové zásadní věci a pod článkem 5 komentářů. Tak se pak nedivme, že to v Pardubicích takhle vypadá, když je všechno jeho obyvatelům jedno! Kde jinde než na idnes by měla být bouřlivá diskuze obyvatel Pardubic? Jestli jsou všichni pardubáci tak laxní a flegmatičtí, tak se nedivím, že tomu reprezentativnímu vzorku v zastupitelství.
Severovýchodní obchvat? Co pro jeho realizaci udělali zástupci kraje a města v Parlamentu? Každý den je oznámena výstavba obchvatů kdejaké hájovny, ale Pardubice stále nic. Teprve až spadne Prokopák, to bude frmol.