Diskuze
První tresty za železniční tragédii po 13 letech. Co v případu ovlivní?
Děkujeme za pochopení.
M46i78r56o92s47l50a17v 18Z12i68k36m69u43n51d
Analogie "kauza" Nečesaný ...
M59i84r84o32s78l11a13v 51K82o68n40v82a80l62i34n61a
Člověk by si myslel že po 13 letech mají viníci odsezené ve vězení a on soud ještě neskončil. Není možné omluvit / ospravedlnit tyto průtahy. Ještě nakonec obvinění budou žalovat stát za dlouhý soudní proces. Kocourkov.
M58a87r27t30i20n 69K75u33č85e15r65a
Jen ukázka kvality našeho soudnictví.
Co na tom chtějí řešit 13 let?
Pád mostu do kolejiště. Když si nevyžádali výluku a dělali to za provozu,
tak za to muže jednoznačně vedoucí pracovník na jehož popud se to ten den začalo sunout, případně projektant pokud špatně spočítal tu konstrukci.
M22i68r24o81s75l27a37v 19Z36i26k80m67u45n75d
Kdyby to projektant špatně spočítal (konstrukce podobného typu počítají a kreslí počítačové programy, napočítá se to na logaritmickém pravítku a nekreslí tuší na pauzák), tak by se zhroutila hned na začátku prací, případně uprostřed, nikoli 12 hodin před přesunem mostní konstrukce ... sunutí konstrukce se mělo uskutečnit během zastavení provozu (výluka) cca od 22.00 ...
P77e20t34r 37V48o44j74v21o55d34í35k
13 let slendriánu, právníci se napapali.
Pravo je slepé. Nekdo měl povinnost zpomalit koridor, což se nestalo, protože to stojí peníze.
Ten by měl sedět.
P19e61t46r 73V44o90j82v68o86d63í64k
Sprqva železnic je vykonavatel. Žádat měla firma, která to měla v nabídce. Stoji to velké peníze. ODS, dnes eurovia a nebo bogl a krysl?
V52l53a96s44t76i29m80i53l 16F59i97a22l61a
Podivejte se koho a za jak dlouho odsoudili kdyz se protrhla hraz na Bílé Desné kde zahynulo 65 lidí a 40 domu bylo zniceno a dalsich 69 poskozeno?
Soud trval 17 let a vsichni byli osvobozeni!
A26l76e92š 12F36r51ý91b57a
Jen aby to bylo jasné.
Železnice ať z toho nikdo neobviňuje. Nemohly za to, že mimo oblast jejich působnosti někdo machroval. Policie by po oznámení ty machry stejně nesebrala. Jo v bývalém režimu možná ano.
Kvůli otřesům od dopravy to rozhodně spadnout nemohlo, a taky to spadlo před vlakem.
Pomalá jízda by nebyla lepší, kdyby to spadlo na vlak.
P27e64t44e92r 10M83a30t50i90s55k69o
Ať se vymlouvají na co chtějí, tohle je výsměch spravedlnosti a karikatura právního a justičního systému. Soudce vyhodit za neschopnost dovést případ do konce v rozumné době. Co chtějí po 13 letech ještě zjistit nového?
M83i94r47o40s43l35a52v 80Z72i39k21m48u84n95d
Vy byste se uplatnil v době politických procesů, kdy se Horáková, Slánský & spol. poslali na šibenici bez důkazů, protože někdo rozhodl, že jsou vinni ...
Soud NEVÍ proč se podpůrná konstrukce zhroutila, proto nemůže odsoudit. Potrestání bylo nařízeno nadřízeným soudem ... aniž by nadřízený soud věděl, proč most spadl ...
L23u88d65ě59k 22C72h94r34á78s78t42e35k
Ty soudy za spadený most a želežnicní nehodu jsou neskutečná ostuda od policie přes státní zástupce až po samotné soudce. Hlavní příčinou nehody bylo nepochybně to, že nebyl zastaven nebo alespon výrazně zpomalen provoz pod mostem a to dokonce ani v nejkritičtější fázi nasouvání mostu přes trať. Tohle je opravdu neomluvitelné, protože když se něco takového dělá, nikdy nejde vyloučit riziko, že se při tom něco pokazí. To že most v té fázi nakonec spadl, je sice velká organizační a projekční chyba, ale je to jen podružná záležitost na tresty v úrovní finanční pokuty. Když se manipuluje s jakýmkoliv těžkým břemenem třeba na jeřábu nebo jakkoliv jinak nebo jen když dělník pracuje na žebříku nebo pracovní plošině, tak je vždycky jako první a nejdůležitější bezpečností opatření to, že se žádné osoby nesmí pohybovat v prostoru pod břemenem nebo prováděnými pracemi. To je naprostý základ a je nepochopitelné, že při manipulaci s tak velkým a těžkým břemenem byl ponechán provoz civilních osob přímo pod ním, bez jakékoliv ochrany. A kdo je viník? To je taky naprosto jasné, je to nejvýše postavený, odborně způsobilý člověk, který stavbu dozoroval a nenapadlo ho, aby by v té kritické fázi omezil provoz pod mostem. Tohle opravdu nemohlo být žádný problém rozmotat a je naprostá neschopnost soudců, že se nechali zatáhnout do přestřelky o kladkách a buhví jakých technických detailech nasouvání mostu. Primárně měli soudit, kdo nechal povolený provoz pod mostem a nimrání se v technických detailech mohli řešit až dodatečně.
P69e84t19r 16M65u90n91z31a39r
Já už si to tak nepamatuju, ale podle mého se ten den vůbec nemělo s mostem hýbat.
K68a10r98e20l 83V89a16ř26e58c96h82a
K pádu dochází, pokud těžnice opustí hranu podstavy. Případně pokud se zhroutí podstava. To se dá přesně spočítat.
Tady došlo, jako třeba u leteckých katastrof, k řetězci chyb. Každá jednotlivá chyba by sama o sobě k takovým následkům nevedla.
Nicméně za každou jednotlivou chybu je někdo odpovědný. A nemělo by být těžké po objasnění celého řetězce určit jednotlivé viníky. Co na tom může trvat třináct let prostě nechápu.
M41i84r40o43s95l87a70v 67Z60i10k98m71u21n87d
Těžké by to být nemělo pokud by se k vyšetřování přistupovalo stejným způsobem jako v případě leteckých nehod. To znamená - v souladu s tím co popisuje učebnice kriminalistiky - po vyproštění zraněných a usmrcených osob by bylo místo "činu" uzavřeno a podrobně ohledáno = nalezly by se jednotlivé díly podpůrné konstrukce. Tak jako se dohledávají "zbytky" letadla ...
Tohle ovšem nebylo PČR Ostrava - vyšetřovatel Jiří Jícha - umožněno, místo kriminalistů / policistů se na místo pustila těžká technika odstraňující překážku v provozu (= cílená likvidace důkazů) a po cca 40 hodinách byl "slavně" zahájen provoz po jedné koleji s použitím motorové trakce.
Nehodové pomocné prostředky ČD a jmenovitě vedoucí odklizovacích prací byl veřejně chválen za rychlé odstranění trosek a obnovení provozu ...
Když nemáte důkazní materiál - jako v případě leteckých nehod - tak těžko můžete určit příčinu. Tou mohl být obyčejný prasklý svar způsobivší ztrátu stability .... odpovědnost má ten, kdo nařídil zahájit odklizovací práce bez dokončené práce PČR. To by se ovšem mohlo NEJEZDIT taky týden a to nebylo POLITICKY přípustné ....
R29a14d82e92k 13K95n82i36s96p58e22l
13 let, to jenom asi u nás trvají soudy tak dlouho.
Na železnici platí striktní předpisy, tady to vidím spíš na obstrukce ze strany obžalovaných.
K21a43r72e62l 82V38a96ř97e53c34h74a
Co s tím mají společného železniční předpisy?
Kamioňačka v zákazu předjíždění na dálnici pomalu předháněla další tři tiráky
Řidičku kamionu, která na dálnici D1 na Přerovsku i přes zákaz předjížděla nedostatečnou rychlostí...
Dvě dívky v Ostravě vešly na červenou před rozjeté auto. Utrpěly těžká zranění
Dvě dívky ve věku 17 a 18 let utrpěly vážná zranění při páteční nehodě v Ostravě. Na přechodu pro...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Na propuštění si třetí vítkovský žhář ještě počká, soud chce posudek psychologa
Minimálně ještě tři měsíce si počká na verdikt o podmíněném propuštění Jaromír Lukeš, třetí z...
Driblér ligy míří do Ostravy. Baník touží po budějovickém křídelníkovi Allim
Ostravský Baník si vyhlédl posilu pro novou fotbalovou sezonu, ve které se vrátí do evropských...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Neteče, nebo je kalná. Beskydy řeší kvůli kůrovci problémy s vodou
Premium Jedním z dopadů kůrovcové kalamity je problém s pitnou vodou v oblastech, kde po vynucené těžbě...
Nevydrželo ani nerozbitné vybavení. Péče o autisty obnáší i nebezpečí
Mladík Gabriel chodí vždy po špičkách. Když vejdeme do místnosti, kde se nachází i se svou...
To to ale trvalo. Opravený most radní otevřeli raději až „tajně“ v noci
Rekonstrukci mostu Kpt. Jaroše poblíž centra Kopřivnice provázely komplikace, kvůli kterým se její...
Z odpadů se stává stále cennější komodita. V boji o ni zvítězí ten nejrychlejší
S blížícím se koncem snadného odvážení nejen komunálního odpadu na skládky začínají napříč...
Diamo propustí přes 300 zaměstnanců, sedm samostatných závodů sloučí do dvou
Velké propouštění, spojené se zeštíhlováním firmy, čeká zaměstnance státního podniku Diamo. Ten...
Prodej mobilního domu 38m2
Hlubčická, Krnov - Pod Bezručovým vrchem, okres Bruntál
399 000 Kč