- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VÝZNAM TÉTO TT PRO CELOU OSTRAVU (i každé jiné v okrajové částiměst) JE V PŘIVEDENÍ KAPACITNÍCH VOZIDEL MHD (1 souprava cca 20m poberejako 3 autobusy a minimálně 40 plně obsazených osobáků 5-ti lidmi nebo cca 200osobáků jen s řidičem, čímž v ulicích města ušetří prostor o délce desítek ažcca přes kilometr, 6m na jeden osobák i s minimálními odstupy x 200 kusů = 1200m, které by tam zabraly tyto silniční vozidla při přepravě stejného množstvíosob) PRÁVĚ MIMO ZÁSTAVBU MĚSTA (ZA JEJÍ TZV. OKRAJ), KDE JEDOSTATEK PROSTORU PRO UKONČENÍ MÉNĚ KAPACITNÍCH A NAVÍC MÉNĚ EKOLOLIGKÝCH DRUHŮDOPRAVY (ať již aut či autobusů na spalovací motory)
Neovládáte svou klávesnici, máte nějakou nemoc? Nebo jak jinak si mam vyložit ten CAPS-LOCK?
V čem lze spatřovat význam nové trati pro celou Ostravu je také otázkou. Osmý obvod je na samém konci města, není lze žádná nemocnice, státní instituce typu magistrátu, radnice nebo soudu, kde by lidé potřebovali jezdit. Nesídlí zde také žádný významný zaměstnavatel, není zde žádná průmyslová zóna, do které by cestovaly tisíce lidí. Je zde pouze a jen Globus, kde se DPO chystá po vzoru Hranečníku a Dubiny vybudovat terminál, aby si vylepšil statistiky o cestující, které vysadí z autobusů od Opavska, které zde ukončí. A nemůže přece tyto cestující přesadit opět do autobusu, když ten "jejich" do města pustit nechce. K tomu potřebují tramvaj, kterou prohlásí za ekologičtější. Nicméně jako nastal odliv cestujících z Karvinska v důsledku terminálu Hranečník a z Frýdecko-Místecka v důsledku Dubiny, v případě Globusu by to bylo stejné, ať si pan Morys maluje co chce - lidé prostě nebudou cestovat o půl hodiny déle, to pochopí jen ten, co do práce MHD jezdí.
viz můj chybně uložený příspěvek z 26.2.2017 14:10
Asi nejlepší a nejpřesvědčivější by bylo, kdyby ALESPOŇ na jednom úseku v Ostravě předvedli, že ta trať se dá opravdu jako tichá postavit. Je tu X kilometrů kolejí, různého stáří, neustále se nějaké úseky renovují(naposledy cca 2km vzdálený úsek Martinovská x Opavská), ale žádný tímto revolučním způsobem - velice zvláštní.
Proč tuto kompletní rekonstrukci, který trvala bezmála půl roku neprovedli tímto způsobem? Zároveň je to nespravedlivé k ostatním obyvatelům Ostravy, že si tuto vymoženost, tiché trati a bezhlučných tramvají budou moci užívat pouze obyvatelé sedmého a osmého obvodu.
Drážní předpisy pro tramvajový provoz hovoří jasně. Tramvaj při odjezdu ze zastávky zvoní. A pokud do jízdní dráhy náhle vstoupí nevšímavý chodec, či tramvaji zkříží cestu na přejezdu vozidlo, které učiní svým zastavením překážku v provozu, tramvaj brzdí nouzově a pokud se tak děje, zvoní! Tady žádná gumová vystýlka nepomůže. Zvonění prostě slyšet musí!
Zapomněl jsem, že auto i autobus při překážce jede dál a naprosto to ignoruje.
Bože tu se zas sešly případy... :D
Jsem zasádně pro. A měl by konečně někdo zadat petici pro výstavbu tramvajové tratě.
Jaky jizdni profil se vlastně používá u tramvají, taky uic ore?
Soustruh soustruzi ne že brousi... Ti novináři
Dá se někde podepsat petice za stavbě tram tratě ANO?
Místních v petici sice přibývá, ale ona ta tramvaj není jen pro ně a to si mnohé média a lidi na radnici neuvědomují. Je to projekt pro celou Ostravu. Já mám také pod okny tramvaj, kterou využívám naprosto minimálně, ale jezdí s ní půlka města.
Nehledě na to, že nám všude tvrdí, jak je proti stavbě většina lidí, ale i přes reklamy v médiiích, na internetu, vylepování nálepek po ulicích nasbírali pouze 4000-4500 podpisů. Vzhledem k tomu, že v celé Porubě, které se hlavně tato trať týká, žije cca 65 000 lidí je to opravdu směšné číslo.
Kdyby ty argumenty alespoň stály za to. Ale vytahovat to, že tráva není tráva. V tom případě polovina Ostravy nemá plnohodnou zeleň. http://jpeg.cz/images/2017/02/25/7FM6V.png
Bohužel negativní názory, byť jich je minimum, jdou vždy nejvíce slyšet. Bylo to tak a vždycky bude. A když někdo pak bude na radnici vyhrožovat, že pokud se bude stavět tak jim to na volbách hezky spočítají, tak se není čemu divit, že pustkovec stahl ocas jak pes....
Je celkem normální, že jeden odpůrce je slyšet víc, než tisícovka lidí, kterým to nevadí, nebo je jim to jedno.
já myslím, že perpetum-mobile