- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí se podívat, kdo to zase stavěl a není se čemu divit. Už jen do jaké výšky ty gabiony naskládali na sebe, nehledě na to, že je to absolutně nevhodné u staveb, které mají vydržet mnoho let. Tohle tam budou ale řešit více než často, prostě další "odborně" provedená a promyšlená stavba.
Gabionové stěny jsou ze stavebního hlediska vhodné pouze pro krátké období řekněme max. 20 až 30 let. Limitující je zpravidla délka životnosti použitých sítí. Ze strany od podloží je agresivní vlhkost a střídání teplot, vč. promrzání. Divím se, že s tímto krátkodobým řešením u staveb silnic investoři souhlasí.
na to neni treba zadny expert. Staci se mrknout pri ceste z Opavy na Ostravu jak jsou ty dratene site sesedle a prohnute.
Hold kdyz nekdo dela gabion ze sterku a ne z kameni, tak se neni cemu divit
Spadlo ti to, Máchale, tedy Borovko (předseda představenstva Eurovie). Asi vítr...
Něco je špatně, protože i další zdi v úseku měly problém. Viz desítky čouhajících plastových odpadových trubek o kilometr dále.
To je odvodnění svahu, fakt je,. že stavba v úseku pod Hrabyňským kopcem byl opravdu stavitelský oříšek, musel se poodvážet pořádný kus svahu.
Jak může voda podmáčet koš plný kameni?
Ten koš ale musí na něčem stát. A ne vždy to je kamenné podloží.
Eurovia prečo ma to neprekvapuje?Jediné čo nechápem je to prečo táto skvelá firma ktorá sa predviedla na diaľnici u Ostravy dostala ďaľšiu zakázku od štátu.
Také čekám co se bude dít po otevření obchvatu Příbor - Skotnice, to bude další tankodrom