Diskuze

Něco dělám špatně. A je toho hodně

Můj muž je vcelku praktický člověk, vydělá peníze, postará se o rodinu. Ale mě už dávno neobjímá, natož nějaké "manželské povinnosti".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

blackmainecoon

5. 1. 2007 13:44
To je tezke ..

To je tezke co poradit. Muj tatinek je prototypem chlapa s velkym CH, on si rozdelil prace na tzv. muzske a zenske a krome myti nadobi (a to jeste spatne) udajne zadny bordel nevidi, protoze my zenske na to mame pry lepsi oci. Takze tak trosku vycuranek. Tak jsem si rikala, ze do vztahu budu nekompromisni, hele ja chodim do prace, Ty take, tak mi pomuzes .. tak zustalo akorat u predsevzeti. Ne proto, ze on tu praci neudela tzv. "tak dobre jako ja" nebo "tak rychle jako ja", ale nesnasim se doprosovat. Kdyz pozadam jednou a on nic, jdu a udelam to sama. Ovsem, on kontruje: nedelej to, ja to pak udelam. Tak pak vidim rude. Vim, ze je to kec. Nadobi nemyji, protoze mi to nedela dobre na ruce, rika .. me take, ale udelat to musim. Takze delam doma prijemnou sluzku, aby bylo vse spigl nigl, ale za to ocekavam uctu. A vybiram si to jinak. Za sluzku bychom take museli zaplatit .. a ze tech praci doma je dost a dost .. a odmitam, aby ma prace byla povazovana za normalni standard. 

0 0
možnosti

jakester

4. 1. 2007 20:01
?

Nechci zpochyb\ńovat situaci, ale vždycky je důležité poslechnout si OBĚ verze... to zn. i verzi od manžela.

0 0
možnosti

paskudilek

4. 1. 2007 20:08
Milý deníčku

Já taky ne a proto si myslím,že paní Blanka vůbec neexistuje.;-)

0 0
možnosti

Zuzana.

4. 1. 2007 17:39
.

Vypadá to, že v tomhle okamžiku je už dost pozdě začít něco řešit... Pozdě jste si uvědomila, že váš vztah jde do řiti. Rozvod je a není řešení... Zbavíte se chlapa, se kterým vás nejspíš už nic nepojí, ale ve vztazích se chodit nenaučíte... To dá podstatně víc práce než podepsat žádost o rozvod.

0 0
možnosti

mattonka

4. 1. 2007 13:43
???

A co jako?? proč se s něčím takovým svěřovat na netu??

0 0
možnosti

ja_je_nekdo_jiny

4. 1. 2007 14:09
Re: ???

On to bude spíš modelový příklad k tzv. zamyšlení, zkrátka téma, ke kterému se dokáže vyjádřit každý, diskuze houstne, počet přístupů se zvyšuje, cena reklamy stoupá...

0 0
možnosti

ja_je_nekdo_jiny

4. 1. 2007 13:39
Od člověka,

co zcela běžně tituluje svou ženu "líná krávo" a synům říká v lepším případě idioti (jak jim říká v tom horším..?!) se pravděpodobně už nic dobrého očekávat nedá. Tady je na místě plánovat rozchod.

0 0
možnosti

fenix007

5. 1. 2007 14:01
Re: Od člověka,

Naprosty souhlas. Tohle je hranice, kterou by zadny partner nemel prekrocit a to nejen smerem k ni ale natoz k detem. At bude klukum 15 dam ruku do ohne, ze ty idioty od nich uslysi on ...ale to je kolobeh zivota :-)

0 0
možnosti

paskudilek

4. 1. 2007 13:02
Jen krátce

paní ani pána neznám, nevím,jako dlouho jsou spolu a kolik to je několik let,co se zahrabávají.

Pokud by byl manžel nepříjemný asi bych se ho zeptala,co ho trápí,jestli v práci.My jsme zvyklí si věci říkat,tak by sám řekl.Paní má s ním dvě děti a vypadá to,že ho za tu dobu nepoznala. Že by se přes noc z něho stal hrubián,násilník a impotent?Jestli něco pomáhal dříve doma taky nevíme.O Vánocích měl její manžel určitě dovolenou,tak si spolu mohli promluvit,jak si to dále předtavují.

0 0
možnosti

ZdendaB

4. 1. 2007 12:57
Co se pokusit začít s tím něco dělat?

Proč se nepokusit vzpomenout si proč jste si ho brala? Co udělat pár vstřícných kroků, když jste objevila, že exstují? Třeba to za to bude stát, třeba zjistíte, že to vydělávání peněz není, tak strašně jednoduché jak vipadá a třeba budou zbytečně vynaložené a nebo nepovedou tím správným směrem, ale i tak minimalně vašemu svědomí pomůžou.

Jinak jedna malá rada, někdy se některé věci napíšou mnohem snáz než řeknou, tj. pokuste se manželovi napsat, srozumitelně a bez obviňování co by jste si přála a co se vám nelíbí, my muži dokážeme problém, který je pojmenovaný určitě vyřešit lepe než ty problémy nepojmenované!!!

0 0
možnosti

paskudilek

4. 1. 2007 13:10
Re: Co se pokusit začít s tím něco dělat?

Máte pravdu, paní podle toho co píše možná ani neví,jestli chce vztah udržet.Píše,že se nechce tahat o majetek atd.

Když s ním měla dvě děti,tak asi na něm muselo být něco pozitivního.

Ještě mě napadla jedna věc,jestli není v přechodu a není věčně podrážděná a hádavá.To,že ji nadává apod.by mu měla jasně říct,že se jí nelíbí.

0 0
možnosti

abadon

4. 1. 2007 11:39
tvůj muž

Tvůj muž je hrubec, to je ten pravý důvod. A praktikování "tanečků" je něco tak potupného - nemohla bych si pak vážit sama sebe, natož pak toho "trubce" na kterého by to platilo. Snad nežijeme ve středověku. Začni chodit na sebeobranu nebo nějaký bojový sport - úžasně ti to zvedne sebevědomí, zformuje postavu a tvůj manžílek se taky neodváží tak moc cypovat. ;-)

0 0
možnosti

cport

4. 1. 2007 16:03
Re: tvůj muž

feministka? ;-D to ja muzu ;-D

0 0
možnosti

Alenka A.

4. 1. 2007 11:32
Co děláte špatně? To je jednoduché

Co děláte špatně?? Přece pokud chodíte taky do práce, tak není důvod,aby jste se o všechno doma starala sama, prostě mu dejte pár úkolů, ať uklízí,vysává,umývá nádobí, skládá boty do botníku atd. Vy si sedněte a dejte vínko taky. Nejdříve se začne hádat,ale časem si uvědomí,že to musí taky dělat,jinak to nikdo neudělá za něj. Nejste jeho služka,tak se do té role nestavte!!! Co můžete ztratit?? Co můžete získat?? Zhodnoťte si to a riskněte to, držím vám palce.  Můj miláček když chce škrabat brambory,řekne - pomůžu ti. Víte co mu na to odpovím?? To jsi hodný,ale uvědom si, že já pomáhám tobě, to jídlo je i pro tebe,nejen pro mě :-)

0 0
možnosti

ZdendaB

4. 1. 2007 12:44
Re: Co děláte špatně? To je jednoduché

Teda slečno, nesazejte na to, že vám vztah dlouhodobě vydrží!!! Bez lásky a nadhledu prostě vztahy nemůžou být spokojené, a pokud se chováte, tak jak o tom píšete, tak jste na cestě k dalšímu rozchodu!

0 0
možnosti

simca_1301

4. 1. 2007 9:28
Komunikace

Jako v 90% dalších podobných "špatných" manželstvých je na vině špatná komunikace!!! Proboha lidi - komunikujte a nesvalujte vinu jeden na druhého!!! Manžel má možná problémy v práci, stresuje se aby rodinu uživil a když doma najde nabručenou a protivnou ženu tak se jeho deprese a frustrace ještě prohloubí. Nikdo nejsme bez chyby ale na manželství jsou vždycky 2 a až na výjimky za manželské problémy taky oba dva mohou. Většiniu stejnou měrou!!! (pro rejpaly - vyjadřuji se k tomuto konkrétnímu článku a ne k případům, kdy jeden v páru je gembler, alkoholik nebo násilník a druhý je svatoušek ;-))

0 0
možnosti