Diskuze

Obce se spojují proti kamionům, které se vyhýbají mýtu a ničí cesty

Zákaz vjezdu těžkých nákladních aut v Přerově či Olomouci dopadá na okolní obce, jejichž představitelé proto tlačí na úpravu zákona. Doprava vadí obyvatelům a menší města nejsou na takový nápor dopravy připravená.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J38i17r85i 14F94i78n37k

6. 8. 2021 18:18

Nechápu proč nákladní vozidla neplatí zákazy km ujty kdekoliv, na silnicich nižších tříd které nejsou na takovou zátěž stavěné by malý platit ještě více .

0 0
možnosti
AP

Křeček polní a spařený Patrik jsou největší škůtci přerovska.

4 0
možnosti
JM

Tranzitní kamion by neměl opustit dálnici. Mýto mimo dálnici by mělo být pro tranzit 5x větší než nadálnici

4 1
možnosti
PD

To je kvadratura kruhu? Obce nejprve blokují každou stavbu obchvatu nebo dálnice ve sve blízkosti, města na to reaguji zakazem tranzitu...Přerov/dluhonice toho budiž modelovym prikladem.

4 0
možnosti
HH

Tak už i kamioňáci se vyhýbají MeeToo...

2 0
možnosti
JD

Hezká slovní hříčka ;-)

0 0
možnosti
Foto

A co to řešit celé jinak? Pokud kamion jede z místí firmy do jiné nebo na hranice tak by měl mít předem plán jízdy kde se maximálně preferuje užití silnic I třídy a dálnice. Při kontrole by ho předložil a pokud policie najde bezdůvodné (oficiální objíždky se tolerují) odboční z plánu tak pokutu. To samé u tranzitu. Jedeš z přechodu A na přechod B touhle trasou. Odchýlení je pokuta.

4 2
možnosti

Pokutu! Zakázat! Zbičovat!

-

A co spíš stavět tam, kde je požadavek na přepravu, příslušnou infrastrukturu?

3 1
možnosti
AK

A co dělají naši slavní policisté!!!Buzerují tam,kde to je nejméně vhodné,ale tam kde by měli zasahovat,to néé!!Tak naco je obce platí nebo že by byl starosta méně důsledný??Po dohodě z dopravním inspektorátem postavit před obec tabuly a policistu k ní.Potom bych chtěl vidět,jak by se tam ty kamiony otáčely!!!A každému pokutu až by se mu zatmělo před očima a nebo ji poslat přímo provozovateli firmy!!

4 1
možnosti
JN

Zatmělo se ti? Tabule - vzor nůše!

0 1
možnosti
JT

J96a63n 17T46a44r61a83b84a

6. 8. 2021 7:33

V řadě evropských zemí platí, že nákladní doprava smí využít vždy pouze nejvyšší třídu komunikace, která je pro danou trasu dostupná. A za druhé příklad z Rakouska, pravomoc omezit tonáž nad 6 tun a výšku nad 3,5metru je vždy jen na obci a nikoho dalšího se nemusí ptát.

20 0
možnosti
PO

Tak pokud je pro dopravce výhodnější se táhnout přes vesnice v kolonách a pomalu... než jet v klidu po placené dálnici, tak je něco špatně v cenách mýta, nebo cenách času řidičů.

Z principu by mělo být ekonomicky výhodnější zaplatit mýto, ale jet rychleji.. než bez placení pomalu.

11 0
možnosti
JV

No jo, ale když kamion od Ostravy k Otrokovicím kvůli Patrikovi a vodě z Tetčic posíláte přes Vyškov, přičemž po "D46" je mezi PV a VY půl cesty v jednom pruhu, pak se to dopravci ale opravdu nevyplatí (takže i ten Tovačov je jednou z variant). obecně by bylo cetou zpoplatnist spíš soubežné cesty než dálnice, jenže to by nešlo státu, ale kraji či obci, takže politicky neprůchodné, ale čím méně se chce udělat, tím víc se o tom mluví (jako že se dělat chce).

1 0
možnosti

Máme satelitní mýto, je proto nutné zavést mýto všude. Přes obce třeba v o řád vyšší částce než je na dálnici.

16 0
možnosti