- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu proč nákladní vozidla neplatí zákazy km ujty kdekoliv, na silnicich nižších tříd které nejsou na takovou zátěž stavěné by malý platit ještě více .
Křeček polní a spařený Patrik jsou největší škůtci přerovska.
Tranzitní kamion by neměl opustit dálnici. Mýto mimo dálnici by mělo být pro tranzit 5x větší než nadálnici
To je kvadratura kruhu? Obce nejprve blokují každou stavbu obchvatu nebo dálnice ve sve blízkosti, města na to reaguji zakazem tranzitu...Přerov/dluhonice toho budiž modelovym prikladem.
Tak už i kamioňáci se vyhýbají MeeToo...
A co to řešit celé jinak? Pokud kamion jede z místí firmy do jiné nebo na hranice tak by měl mít předem plán jízdy kde se maximálně preferuje užití silnic I třídy a dálnice. Při kontrole by ho předložil a pokud policie najde bezdůvodné (oficiální objíždky se tolerují) odboční z plánu tak pokutu. To samé u tranzitu. Jedeš z přechodu A na přechod B touhle trasou. Odchýlení je pokuta.
Pokutu! Zakázat! Zbičovat!
-
A co spíš stavět tam, kde je požadavek na přepravu, příslušnou infrastrukturu?
A co dělají naši slavní policisté!!!Buzerují tam,kde to je nejméně vhodné,ale tam kde by měli zasahovat,to néé!!Tak naco je obce platí nebo že by byl starosta méně důsledný??Po dohodě z dopravním inspektorátem postavit před obec tabuly a policistu k ní.Potom bych chtěl vidět,jak by se tam ty kamiony otáčely!!!A každému pokutu až by se mu zatmělo před očima a nebo ji poslat přímo provozovateli firmy!!
V řadě evropských zemí platí, že nákladní doprava smí využít vždy pouze nejvyšší třídu komunikace, která je pro danou trasu dostupná. A za druhé příklad z Rakouska, pravomoc omezit tonáž nad 6 tun a výšku nad 3,5metru je vždy jen na obci a nikoho dalšího se nemusí ptát.
Tak pokud je pro dopravce výhodnější se táhnout přes vesnice v kolonách a pomalu... než jet v klidu po placené dálnici, tak je něco špatně v cenách mýta, nebo cenách času řidičů.
Z principu by mělo být ekonomicky výhodnější zaplatit mýto, ale jet rychleji.. než bez placení pomalu.
No jo, ale když kamion od Ostravy k Otrokovicím kvůli Patrikovi a vodě z Tetčic posíláte přes Vyškov, přičemž po "D46" je mezi PV a VY půl cesty v jednom pruhu, pak se to dopravci ale opravdu nevyplatí (takže i ten Tovačov je jednou z variant). obecně by bylo cetou zpoplatnist spíš soubežné cesty než dálnice, jenže to by nešlo státu, ale kraji či obci, takže politicky neprůchodné, ale čím méně se chce udělat, tím víc se o tom mluví (jako že se dělat chce).
Máme satelitní mýto, je proto nutné zavést mýto všude. Přes obce třeba v o řád vyšší částce než je na dálnici.