- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bourat umí kazdý. Ale neco zachránit ci zachovat - to uz bohuzel ne.
Hláska a čekárna jsou dvě různé věci... A obecně - není to jen o rovnici náklady na demolici vs. náklady na udržení, ty zachované velké budovy musí někdo vytápět, udržovat... Neříkám, že se má bezhlavě bourat, ale řešením není ani držet všechno v maximální veliksoti jen protože má k tomu místu pár jedinců sentimentální vzpomínky...
Ostatní nádražní budovy neznám, ale je dobře, že Hrubou Vodu někdo koupil a opraví.
Ať to SŽ nebourá, ale ekoteroristům z Duhy ty polorozpadlé budovy věnuje za symbolickou korunu. A ať si ty budovy opraví a sami provozují. Ať se hoši předvedou, jestli něco opravdu umí a dokáží..
Jinak zánik těchto budov je zcela přirozený a neodvratný. Ještě nějakých 40 let zpět byly nádražní budovy přecpány zaměstnanci , dnes v nich nepracuje takřka nikdo. Dříve v nich byly byty pro železničáře, dnes když u železnice pracuje minimum osob a ty byty byly často velice primitivní i bez splachovacího záchodu a se studnou na dvoře o ně dlouhodobě také nikdo nejeví zájem. Hodně nádražních budov stojí na samotách mimo obec a plně se na nich podepsal zub času a podúdržba posledních 70 let. Co se tedy s nimi ??
Souhlasil bych s ostatníma, ale Hrubá Voda je opravdový secesní skvost.
Nebořit, opravit. Železnice patří do krajiny podobně jako zemědělství. A zemědělství se dotuje m.j. z důvodů "ochrany krajiny". Drážní stavby přežily 40 let komunismu, ale dorazila je až péče "řádného hospodáře" za dalších 30 let vlády SŽDCbotů na železnici.
Opravit, a za čí peníze a pro koho?