- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A není to náhodou tak, že jim to spadlo do klína jenom úplně náhodou díky novele stavebního zákona. Podle novely totiž není třeba mít pozemky už vyvlastněné v době, kdy se vede stavební řízení. Tomu říkám kupa štěstí. Čím blbější sedlák, tím větší brambory.
Pozor na Děti Země .Blokují a vydírají u každé stavby.
Rušné Olomoucké by (bezesporu vedle severnícho obchvatu) ulevilo přeprogramování semaforů - jede "vlak", tedy 810, max. regionova (když pominu, že klasicky jsou šraňky dole ještě když vlak stojí na místním) a tak semafory inteligentně drží červenou už u ul. E.Valenty, takže Olomoucká je mezi touto ulicí a přejezdem volná (s pár auty, která byla v onom úseku při spuštění sognalizace) a směrem k Držovicím kolona nezřídka blokující i rondel, takže se z té oblasti nedostane ani tem, kdo chtěl od dálnice do Držovic...
Ta signalizace za nic nemůže. Železniční trať je tam už od císaře pána. Jen opět zanedbaná záležitost, protože to vyžadovalo vhodnější řešení už před lety. Tož, typická Haná. Taková pomalejší. Připomíná mi to hluchoněmé hanácké dítě, které začalo v 18 letech mluvit. Otec zajásá: "Synku, proč ́s do včil nic neříkal?". A synek odvětí: "Tato! Nebylo o čem.".