Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Po třech letech opět rozkopali opravenou silnici. Běžný postup, říká ŘSD

Už podruhé během krátké doby obsadili nedávno dělníci úsek silnice mezi Bělotínem a Polomí na Přerovsku. Místní i řidiče to zaskočilo, stejná trasa se totiž opravovala teprve před třemi lety. Ředitelství silnic a dálnic však novou opravu hájí, původní prý byla jen provizorní a silnice byla nebezpečná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KLI

Plně s tím souhlasím. Výdaje za nezaměstnané jsou daleko větší než mzda několika dělníků, kteří budou dokola bourat a stavět totéž !

1 0
možnosti
LB

Kam zmizela diksuze pod článkem o Kojetíně?

7 0
možnosti
KZ

Cikáni dělali zase bordel a to se přece nesluší kritizovat...:-/

6 0
možnosti
ZP

U nás ten mikrokoberec položili ve sněžení a na bláto. Že nevíte za jak dlouho se začaly kusy asfaltu odlepovat.:-/

1 0
možnosti
VH

Po třech letech?

Amatéři. 

Kodaňskou ulici v Praze 10 - Vršovicích rozkopou každý rok.

2 0
možnosti
JJ

J94a34n 30J23o22r76d93a91n

7. 8. 2015 14:10

To stejné ulice Na padesátém.

Každý rok nový povrch....nesmyslně!

2 0
možnosti
JH

J21a36n 56H12a66v31r94d82a

7. 8. 2015 12:52

takový stav "bezmozkoví, to se jen tak nevidí :-/

1 0
možnosti
JK

Je to pořád stejné, na podzim když začne pršet a zkraje zimy když už začíná sněžit, "naše" cestáře polije živá voda - asfaltová lobby začne mít žně8-oRv!!

1 0
možnosti
MC

Dostanou od VIPáků laskavě peníze, až když je jasné, že už je nestači odklonit, tak co maj chudáci cestáři dělat.?Jako by vám stará dala peníze na chlast pět minut před zavíračkou a po té, co si sama nakoupila kabelky, lodičky, kožíšek, náramek  a řekla, jestli přijdeš domů střízlivej, tak příště nedostaneš ani to.

Prostě uprostřed října - tady máte a koukejte to utratit. Co mají dělat? Jediné, co se dá, uplácat z toho kus asfaltu. Nic nového a potřebného se už rozjet nepodaří.

0 0
možnosti
PR

Vždyť tohle není vůbec výjimečný stav. V našem regionu se klidně opravuje jedna silnice každý druhý rok. A vždy ke konci, aby se ještě rychle stihly utratit peníze. Přitom každá druhá cesta je katastrofální a nic se s ní neděje. Nakopal bych těm nahoře do zadku... a pořádně. Kdyby to měli platit ze svého, tak by možná zapojili i mozek (pokud nějaký vůbec mají).

2 0
možnosti
MC

Je otázka, kdo je ten nahoře? Většinou musíte pro odpověď někam hodně vysoko. Ale tam nemají rádi ty, co dávají dotěrné otázky. Proto je snažší se v článcích navážet do ŘSD, projektantů a stavbařů. Přitom to, co tu probíhá, už dávno není řízené hospodářství, ale nějaká karikatura funkčního státu. Vše, včetně zákonů, tvrdě a bezostyšně za účelem zbohatnutí určité vrstvy, schopné prodat vlastní babičku.

1 0
možnosti
LJ

Trasa HK - Jaroměř se opravuje každoročně. 3 roky jsou náhodou úctyhodný rozestup. Obrovská frekvence kamionové dopravy do/z Polska, jejíž řidiči jezdí jako polský řidiči (viz Studénka) a ohrožují všechny kolem, nemají problém nový povrch za pár měsíců zničit.

0 0
možnosti
VF

Každoročně ale nutno podotpknout po 500 metrech. Vloni tedy opravili 3km a b něm byl i úsek opravovaný rok předtím. Letos opravují víc ale všechno asi nebude. Úsek Holohlavy Trotina to potřebuje taky jako sůl. Blbé je že vedlejší silnice jsou v havarijním stavu.

0 0
možnosti
RM

Povrch, který tam dali minulý rok byl hrozný. Proč ho tam dali jsem nepochopil. Byl to hrubozrný asfalt, že když na něj auto vjelo bylo to děsné. Ale proč to tak uděli nevím. Teď tam dala normální povrch...

0 0
možnosti

J79o57s76e23f 41Š25v45e84c

7. 8. 2015 11:17

Ono je to všude stejný

V Praze nějaký blb vymyslí rekonstrukci tramvajové tratě, za tři roky je trať zavřená a sváří se, brousí (asi nekvalitní kolej)...

 K tomu před zahájením rekonstrukcí není nikdo schopen v daném úseku opravit kanály. Jen si vytluč tlumiče, řidiči.

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Skiareál z evropských dotací za 126 milionů lyžaře netáhl, je roky zavřený

2. května 2024

Dotace z Evropské unie se staly nedílnou součástí většiny velkých projektů v Olomouckém kraji....

Spor o platy graduje, řidiči se chystají soudit. Chtějí senzaci, tvrdí dopravce

30. dubna 2024

Premium Počet řidičů autobusů z Olomouckého kraje, kteří jsou odhodlaní domáhat se u soudu části mezd,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyprodáno. Sparta se valí na Olomouc. Unikátní situace, těší se trenér Saňák

27. dubna 2024  11:55

Bude to krásný pohled a skvělá kulisa. Fotbalový svátek. Naposledy Sigma vyprodala Andrův stadion...

Světlomet míval osmnáct součástek, dnes i 380, líčí šéfové mohelnické továrny

27. dubna 2024

Premium Tři desetiletí letos uplynula od chvíle, kdy tehdejší továrna Hella Autotechnik v Mohelnici na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sumčí albín z výstaviště si oblíbil makrely. Lidé si občas myslí, že je mrtvý

29. dubna 2024  4:51

Jan Nebor zaplácá do vody a sumec se začne obracet, aby si připlul pro makrelu. Je bílý a jmenuje...

Nabije kolo či mobil, ale též zachrání život. Cyklostojan ukrývá i defibrilátor

4. května 2024  6:56

Přístroj s velmi širokým rozsahem využití začal nedávno sloužit v olomouckých Smetanových sadech....

Kastnerovy perokresby vrátí návštěvníky do ulic Šumperka před dvě stě lety

3. května 2024  15:03

Jedinečnou šanci nahlédnout do ulic Šumperka 40. let 19. století tak, jak je zdokumentoval na svých...

Výstavba D1 jde podle plánu, poslední část u Přerova má být hotová za dva roky

3. května 2024  11:52

Stavba posledního úseku dálnice D1 z Přerova do obce Říkovice, která začala na začátku loňského...

Olomouc se po 25 letech chystá převzít zpět od Francouzů správu pitné vody

3. května 2024  4:55

Vodohospodářskou společnost VHS Olomouc začne už brzy vést nový ředitel, jehož hlavním úkolem bude...