- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebylo by jednodušší tam postavit trolejové sloupy v nějakém retro stylu, nebo ve stylu, aby to ladilo s dobovou zástavbou?
A o té tisícovce rozhodnul kdo Jestli maj majitelé špatnou zkušenost, tak budou muset radní přitlačit motivaci a dát jasnou záruku. Zakoupit, usadit a udržovat sloup za tisícovku jistě nepůjde
Je na čase tramvaje zrušit úplně. Tramvajový pás blokuje velkou část šířky ulice a sloupy s trolejemi ji zadrátují shora. A to jen proto aby jednou za čas mohla po ulici projet tramvaj.
Chtít mohou cokoliv, ale pokud majitel nesouhlasí tak s tím nic nenadělají. Přitom řešení je jednoduché a prosté. V dnešní době není žádný problém upravit několik tramvají na provoz na baterie a daný úsek přes historické centrum města by mohl být pojížděn na ně a ve zbytku by se dobíjeli. Jedná se o celkem nepatrný kousek odhadem to nebudou ani 2km. Pak by tam nemusela trakce vůbec být, odpadly by sloupy, kotvy na domech a dráty nad hlavou. Jen by musel být zájem. Když dokáží na baterky jezdit trolejbusy v místech kde není jiná možnost, tak tramvaje určitě také.
Nebo existuje napájení ze speciálně upravené třetí kolejnice, která je rozdělená na segmenty. Bohužel tato řešení jsou většinou nákladné.