Diskuze

Cesta s alejí na Svatý Kopeček u Olomouce je v ohrožení, přetne ji obchvat

Zhruba 300 let slouží poutníkům i dalším návštěvníkům Svatého Kopečka cesta z Olomouce lemovaná historickou alejí, která vede přímo k bazilice. V nejbližších letech ji ale přetne řadou Olomoučanů toužebně vyhlížený čtyřproudý obchvat. Jako řešení otázky, jak staletou trasu zachovat, navrhuje opozice most.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odříznout Sv. Kopeček od Olomouce dálnicí je opravdu zhovadilost! jediným resení je vést obchvat v této cásti úseku pod zemí. Kdyz tehdy mesto (ci kraj) uvolnilo miliardy na stavbu stupidního a prodelecného aquaparku urcite se najdou peníze na zafinancováni podzemního vedení obchvatu.

0 0
možnosti

Zadat čínské stavební firmě, pro tu to problém nebude a když tak aspoň bude na koho nadávat. A pokud bude nová silnice od Pily, ať s ní postaví i novou tramvajovou trať. A děti našich dětí z ní možná jednou postaví tramvajovou trať až na Sv. Kopeček.......;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Odříznout Sv. Kopeček od Olomouce dálnicí je zhovadilost. Přerušit starou cestu je zhovadilost na druhou. Dálnici je potřeba dostat pod zem buď do tunelu, nebo do zářezu, který bude možné přemostit tak, aby se panorama pokud možno nezměnilo.

Vzhledem k nedaleké řece Moravě to asi není technicky jednoduché provést, ale přece nejde kvůli vyšší ceně zlikvidovat něco, co má trvalou kulturní a historickou hodnotu!

12 3
možnosti

Nic proti, ale ten zarez by stavbu hrozive zdrazil a pak by kazdy nadaval, ze mame nejdrazsi dalnice na svete

5 1
možnosti

Musel jsem si pro představu najít nějakou použitelnou mapu:

https://g.denik.cz/43/d8/vychodni-tangenta-mapa-54654.jpg

A teda můj dojem je, že je to hrozná škoda takto přerušovat tradiční komunikaci na Svatý Kopeček a navazovat ji znatelně delším "obchvatem" se slabinou v podobě křižovatky u Lidlu.

8 0
možnosti

Některým lidem není nic svaté....

3 0
možnosti

S77t15a19n 41N70o13v54á89k

6. 6. 2018 8:42

"Hrozí, že lidé z okolí Kopečka budou do města jezdit rychlejší cestou kolem Bystrovan a Lipenskou ulicí,“ píší v petici.

Přeloženo: "Jenom já chci jezdit rychlejší cestou okolo ostatních. Vy ostatní mi kolem domu nejezděte, i když vám to bude trvat déle."

Není tahle petice protiústavní?

3 0
možnosti

Ten překlad mi přijde špatný. Spíš bych tomu rozuměl:

"Když se lidem prodlouží současná trasa A, stane se pro řadu z nich rychlejší variantou trasa B."

Na tom nic protiústavního nevidím. A když koukám na formulaci čl. 18 Listiny zákl.práv a svobod, tak nic protiústavního nevidím ani na vaší formulaci.

1 0
možnosti

Kdyby šlo jen o Šternberk. Domácí vědí, jak se dostat do Šternberku i jinak. Ale tam jde hlavně o tah na Opavu, Bruntál a Krnov, kam zejména míří polské kamiony.

1 0
možnosti

Jestli to bude realizováno jako šalina Olomouc - Samotišky, tak se toho zcela určitě nedožiji.;-D

1 0
možnosti

Pokud mne paměť neklame, tak byl diskutován i projekt spojky dálnice křižovatka Kocourovec- stažení dálnice do tunelu a průtah pod zemí až po vyústění na silnici čž (Olomouc-Šternberk) připojení za křižovatkou Bělkovice-Bohuňovice a plán byl pokračování dálnice s připojením na D 35 za obcí Křelov. S tímto projektem bylo počítáno již před rokem 1989 a byl oprášen kolem roku 1994. Tím by se vyřešilo hodně problémů s pozemky, architekty a ekology.

2 0
možnosti

J83a87n 83P65i42t32a17k

6. 6. 2018 7:33

Se mi zda, ze na Olomoucku jsou tyhle veci tak na 4.generace. O obchvatu Prerova se mluvi 30let, no uz se konecne aspon koplo, obchvat Sternberka je taky v planu co si jako motorista pamatuju, tam je to zcela v nedohlednu a rekonstrukce Chvalkovicke je jeden velkej propadak i se zamyslenym obchvatem

1 0
možnosti