- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
postavit sankarskou trat tak, ze kdyz s ni vyletis, tak si rozmlatis hlacu o ocelovy nosnik je svinstvo od organizatoru i od sankarske federace !!!!!!!! takove svinstvo jsem ve sportu jeste nevidel !!!!!!!!!!!!! to je mozne jedine v Americe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hnus hnus hnus !!!!!!!!!!!! ještě prý chyba jezdce to je neuvěřitelné !!!!!!!!!!
co to tu zvracis? OH jsou v Americe? vy antiamericani jste opravdu vygumovani fanatici
to je jak vymést se ve 140 na motorce
při závodu nebo tréninku tak to je fakt vzácnost. Předpokládám, že při letních OH se takto nikdo nezabil, tam to hrozí snad jen u cyklstiky.
Jediná úmrtí na LOH:
LOH Stockholm 1912 - Během maratonského běhu zkolaboval Portugalec Francisco Lázaro a o den později v nemocnici zemřel.
LOH Řím 1960 - V cyklistickém silničním závodu ztratil vědomí Dán Knut Enemark Jensen, utrpěl těžký pád a nedlouho po převozu do nemocnice zemřel. Později se ukázalo, že dopoval.
třeba,že už se to nestane,nemůsí potom brát léky,díky
Jak někdo může postavit dráhu s ocelovými pilíři hned vedle koryta?! Takhle si teda bezpečnost nepředstavuju
Pilíře tam nějaký být musí - na čem by "to" drželo. Spíše je problémem nízký "mantinel" koryta. Kdyby bylo hlubší, nevylétl by mimo trať. Asi by si taky ublížil, ale neskončilo by to smrtí.
Je to obrovská tragédie, ale myslím že nění možné postavit sáňkařskoudráhu tak aby z ní nebylo možno vyletět. Možná kdyby se posavila na rovině a jezdilo by se v ní 30 km/h. Při rychlosti nad 100km lze vypadnout prakticky v každé zatáčce když ztratí jezden kontrolu nad sáněmi. Na tu nehodu jsem se díval několikrát a ten Gruzínec měl obrovký pech. Zaprvé ztrati úplně kontrolu a sáně ho vynesly až uplně na vrch zatáčky. On to ztrhnul prudce dolů a narazil příliš zpříma do protějšího mantinelu který ho odrazil mimo dráhu. Kdyby narazil o 20 centimetrů dál tak by ses sice pomlatil o mantinely ale v žádném případě by nevyletěl. Ta dráha je nejrychlejší ze všech a proto by na ní měli mít přístup jen zkušení závodníci, kteří mají něco odježděno. Tihle slabší závodnici mají problémy i na pomalejších drahách a je jasné že v kambinaci s větší rychlsoti se problémy stupňují. Podmínky pro kavlifikaci byli asi příliš měkké.
Konstruktér dráhy zjevně nikdy nehrál kulečník - je to jednoduchý princip kulečníkové koule - odraz od mantinelu. Pro příště by měli uvážit, že vyletět se dá nejen na vnější straně zatáčky.