Diskuze

Vypoví operátorovi smlouvu a stále jim chodí faktury

Regulátor upozorňuje, že výpověď je vždy vhodnější podat písemně. A pokud i přes to operátor dál posílá faktury, je nutné se obrátit právě na Český telekomunikační úřad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Rok 2019 a u nás se stále má něco posílat doporučeně poštou. Vážně? Hlavně že uzavření smlouvy jde i po telefonu a leckdy aniž by to člověk vlastně chtěl... Rv

3 2
možnosti
TV

Uzavírání smluv po telefonu je šmejdovina. Stejně tak určitá volnost (po telefonu, na ulici apod) a nadřazenost (při prokazování má větší slovo, byť by to mělo být naopak) firem při uzavírání. Ovšem slušná firma nechá akceptovat smlouvu až po písemném potvrzení.

Jinak jediná záruka je skutečně doporučená pošta, protože pak máte důkaz, že dopis byl druhou stranou převzat. A máte tak výhodu na své straně, že Vy sám jste jednal v právu.

0 0
možnosti
VR

Na jare jsem zrusil pevnou linku od O2. Pry musim zajit na pobocku. Zasel jsem. Tam nic nesepsali, ale pracovnice mi podala telefon, abych jim to rekl telefonicky na centralu. Saskarna. Po 15 minutach premlouvani abych zustal, nakonec potvrdili, ze mou linku do mesice zrusi. Dobra tedy. Jake bylo prekvapeni kdyz faktury chodily dal a dal. A pak jeste dohadovani aby mi ty penize vratili. Jsou to lumpove.

3 0
možnosti