Český Telecom bude mít účty na internetu

Od příštího roku zpřístupní Český Telecom telefonní účty na internetu. V tuto chvíli probíhá testování u velkých zákazníků.
Službu pod názvem e-účet uvede Český Telecom do komerčního provozu už od příštího roku. Zákazníci tak budou moci získat vyúčtování klasické telefonní linky i přípojky euroISDN prostřednictvím přístupu přes internet. V první fázi bude tato služba nabízena podnikovým zákazníkům.

Český Telecom zahájil v září letošního roku pilotní projekt elektronického vyúčtování, kterého se účastní 7 velkých firem. Na základě jeho vyhodnocení bude tato služba nabízena ostatním zákazníkům k běžnému komerčnímu využití.

"E-účet nabízí nejen komplexní informace o ceně za volání, ale také umožní provádět detailní analýzy všech uskutečněných hovorů," uvedl George Jankovic, výkonný viceprezident pro telekomunikační služby Český Telecom. "Věříme, že právě e-účet pomůže našim zákazníkům optimalizovat své výdaje za telefonní služby," dodal G. Jankovic.

E-účet je navržen ve třech variantách. Standard převede do elektronické podoby účty, které dnes dostávají všichni zákazníci v papírové podobě. Varianta Detail obsahuje také podrobné informace o jednotlivých hovorech včetně nástrojů umožňujících jejich třídění, filtrování a grafické vyjádření zpracovaných analýz hovorů. TOP e-účet umožní navíc přímé napojení na účtovací systém.

Témata: Testování