- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zakopat to do země je kůl, pak se kazda banalni oprava prodrazi az do nebe. Výkop. Dopravni komplikace.
Esli si dobře pamatuju, tak se dálková horkovodní potrubí do země obvykle nezakopávala přímo, nýbrž v tunelu ze železobetonových prefabrikátů - do pískového lože se dávaly až odbočky k jednotlivým domům.
Navíc při podzemním uložení máte díky stabilním tepelným podmínkám o dost snížené riziko poškození a poruchy. Takže ano, vlastní přístup k potrubí je sice horší, ale stejně ho třeba ani nebudete potřebovat
... Zatímco v Pavlovicích se bude měnit nové potrubí za staré v původních trasách, ... Zdroj: https:
A já blbec si myslel, že v rámci modernizace se bude měnit staré potrubí za nové.
To nevíte, že dneska všude letí retro, vintáž a bruselvole?
To potrubí v korytu je sice ohyzdný, ale na druhou stranu to spojení kamenného žlabu a nad tím obří roury bylo jako z nějakého fantastického románu.
Ale zase, když ten horkovod zakopou pod chodník, tak ho ani nebudou muset odklízet od sněhu.
Rochlice - Vratislavice ztráta 20 mega ročně? Takže ve stylu Jablonce, kde padlo centrální vytápění. Jak rychle by se vrátila plynová výtopna pro Vratislavice? O nějaké rekonstrukci potrubí za x100 milionů ani neuvažuji.
Fakt si někdo myslí že ušetří zákazník?
To lze prokázat velmi snadno: meziročním porovnáním zákaznických faktur.