- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako když se ukázalo, že nový TGV se nevejde (šířkově) do starších obloukových nástupišť na jihu Francie a už byl na světě důvod ke stavebním úpravám za miliardy. Těch pár milionů zas není takový problém proti ceně autobusů a zkapacitnění dopravy, ale neměl to někdo vědět dopředu a zajisti tyto úpravy již před zahájením provozu?
Co to píšete ??? Starý a bezbariérový autobusy... Doufali jsme, že jsou jenom přechodně .... Drkocají a jsou zdraví nebezpečný ... Lidi, třeba po MCP do nich těžko nastupují... A já třeba, která měřím 143 cm , jsem starší osoba... velmi špatně nastupuji, ale i vystupuji... Vaši řidiči nezvládají správně najet k zastávkám .... Prosím o návrat bývalých autobusů ...
Ale vždyť Liberec měl "harmoniky" již dávno... Vozy 320 a 321 přišli přímo z Karosy jako nové a jezdily (možná ještě jezdí) linku Doubí - Vesec - centrum - Pavlovice a noční do Doubí, problém žádný nebyl, to nastal až teď, kdy někoho napadlo je poslat do těch nejúžších uliček, kde s nimi řidiči akorát bojují...
To v Českých Budějovicích máme zase jiný vykuky jak podojit rozpočet. Jeden rok se zrekonstruje ulice včetně zastávek a další rok se zastávky rozkopou a povrch se dělá betonový, protože na asfaltu se pod váhou autobusů dělají koleje.
On to problém je. Protože tam děláte krok mezi ten autobus a chodník. A to je problém t|eba pro starší lidi, vystupování s kočárkem a podobně. Proto jsou autobusové nástupiště dělané tak, aby to vycházelo do jedné roviny.
No to je opravdu strašný problém že sebou cestující někde nemůže kydnout rovnou na chodník a musí udělat krok navíc!
Všichni nejsou takoví čilouši jako vy. A co kočárky a inv. vozíky? Myslíte dál než ke dveřím svého bytu?