- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
290 az 500 mil je spravne je tam 6 variant, 3 dlouhe od tramvaje a 3 kratsi jako byla dosud. Obezny system je provozne nejdrazsi, musi se porad tocit, i kdyz bude lidi malo. Za me jedna velka na 2 lanech od tramvaje
Docela by mě zajímalo, jaké objektivní důvody jsou proti oběžné lanovce. A za objektivní důvod rozhodně nepovažuji nostalgii.
Co se týká prodloužení, chápu, že proti je prodloužení trasy skoro o 100%, nicméně pokud se bude realizovat, tak proti tomu nebudu.
Stále se opakující postavy kritizující všechno, zkrátka známí rozumbradové, brouci pytlíci, rebelové bez příčiny a mistři v házení klacků pod nohy...
Tramvaj na dvou lanech, ke konečné tramvaje je boží. Navíc je to jen jedna kabina ne dvě proti sobě. Proč ne.
Jedna olbřímí kabina přinese logistické problémy zejména v horní stanici - každých sedm minut přijede osmdesát lidí, pro které musíte zajistit dostatek místa k bezpečnému vystoupení, a zároveň musíte na druhé straně nástupiště mít prostor pro bezpečné čekání dalších osmdesáti osob a tu výměnu stihnout během minuty. Samozřejmě že je to řešitelné, ale přeci jen na to potřebujete mnohem víc místa než stejný prostor pro "pouze" třicet osob kyvadlového systému.
A pak si představte sám sebe, zda vám bude milejší nahoře šlapat v chumlu osmdesáti lidí (popřípadě čekat, než se ta stovka rozptýlí), nebo zda je to snazší a přijatelnější ve třiceti lidech.
Co nejvíce studií, co nejvíce variant, stohy papíru, do toho klidně i referendum a lanovka bude v nedohlednu. Takhle se to dělá!
V Liberci dokázali prokaučovat mnohé jen co je pravda, jen ve dvacátém století - o Ještědu se dohadovali tak dlouho, až je předběhli jablonečtí s Černou Studnicí. Než se dohodli na stavbě lanovky, tak je předběhli v Janských lázních s několikanásobně delší lanovou na Černou horu a když už se stali nejstarší provozovanou lanovkou, protože ta černohorská už vede jinudy, tak se o to starají tak dobře, až jim to spadne a teď rokují jak to má vůbec vypadat. Otázka není kdy to má jezdit, ale jestli vůbec.
A to je jenom obyčejná lanovka - autobusové nádraží je další kapitola sama pro sebe, stejně jako tramvaje a o pořádku ve městě už vůbec nemluvím...
Příští primátorem, nebo hejtmanem si Liberec zvolí Davida Jecha, protože rozumí absolutně všemu, alespoň si to sám o sobě zjevně myslí ...
Ty prostory jsou vskutku reprezentativní. Ostuda na druhou. A přitom tam praktikují snění o lanovce. A zazedničit to kino, to po tolika letech nedokázali. Trapárna.
Vždycky mi vrtalo hlavou, proč se k lanovce musí jít od tramvaje takový kus. Teď mi vrtá hlavou, proč to místní nechtějí, tedy ona to paní vysvětlila, že se chce cestou na Ještěd i projít.
Fakt se Vám zdá, že v rámci výletu je necelých 900 metrů "takový kus"....
290 až 500 miliard ? Buď chyba v článku, nebo cena i s jaderným blokem na úpatí Ještědu, který to bude pohánět :)
Taky mě to zarazilo. Za to bychom měli stovky kilometrů nových dálnic. Možná tisíce.
Je to překlep. Jinde píšou o milionech. To by odpovídalo tomu, kolik dneska stojí postavení nové lanovky.