Hlavní hvězdou programu, který přilákal na 9500 lidí, byla britská kapela Audio Bullys. Simon Franks a Tom Dinsdale jsou oficiálně jedinými členy seskupení, do Pardubic však s sebou vzali ještě bubeníka a kytaristu a zahráli jako regulérní kapela.
Ve Velké Británii patří k zakladatelům stylu hooligan house, nazvaný podle jejich prvního alba. A jejich vystoupení plné nesmiřitelných gest a jednoduchých frází („je nám jedno,/ co říkáte,/ dělám si věci po svém/ den za dnem/“) skutečně připomínalo chování chuligánů. Ostatně zpěvák Simon Franks v zeleném bomberu a mikině s kapucou i kapsami na břichu vypadal jako fanoušek z tvrdého jádra pražské Sparty.
Velký aplaus si od publika vysloužily dvě hvězdy hudebního stylu trance. Za ním se obvykle skrývá popová muzika, jakou produkuje Holanďan Tiësto nebo ze které vychází poslední alba Madonny. V Německu narozený Američan Markus Schulz i Nizozemec Marco V. ji však hodně proměnili a především díky nim dnes recenzenti hovoří o nu-trance. Na závodišti tak nezněla žádná „diskotéka“, přesto se našlo několik tisíc lidí, kteří místo pod scénou, kde zněl trance, za celý festival skoro neopustili.
Své posluchače i tanečníky si našli i Australané Pendulum, dýdžej John B., německá dvojice Ellen Allien & Apparat nebo tradiční host Američan Afrika Islam.
Velkým překvapením byla punková show britské kapely The Neon Plastix, která si zahrála i na letošním ročníku festvalu v Glastonsbury.
Aleš Bleha také už před začátkem festivalu upozorňoval na vystoupení Phila Kierena, člena kapely Alloy Mental. Ten skutečně předvedl „hudbu buducnosti“. Jeho muzika už není mixovaná z úryvků nebo melodií. Tvoří ji jednotlivé samostatné zvuky, a to i různé šumy, praskání, zvonky, nebo třeba krátké fáze sirény. Ze základu vytvořeného pomocí minimalu se dostával až k hlukovým hudebním stěnám, které připomínaly noise muziku, jakou hráli třeba Sonic Youth nebo další americké kapely na začátku devadesátých let.
Jenže to mělo jednu vadu – moc tanečníků si při své více než dvouhodinové produkci pod pódiem neudržel. Na jeho hudbu totiž nedokázali tančit ani ostřílení návštěvníci podobných festivalů. A pro drtivou většinu návštěvníků je Summer of Love především taneční přehlídkou.