Pátek 3. dubna 2020, svátek má Richard
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 3. dubna 2020 Richard

Diskuse k článku

Judas Priest představili údajně naposledy Praze poctivou britskou ocel

Zaplněná pražská O2 arena, ve které se sešlo 13 000 fanoušků, aplaudovala v úterý vystoupení metalové skupiny Judas Priest. Koncert se uskutečnil v rámci údajně posledního koncertního turné metalové legendy s názvem Epitaph Tour. Před Judas Priest zahrála britská hardrocková skupina Whitesnake.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Danča1

Judas Priest ve Vídni

Byli jsme na koncertě o den později ve vídeňské Stadthalle. Tam se přidali ještě Thin Lizzy a byl to šrumec končící až s půlnocí. Nedá se na to říct nic jiného, než paráda, božské, zvukově i vizuálně. Jezdím raděj do Vídně, tam mě z toho nebolej uši, jak z arén v Čechách,,,,,,,,

0/0
1.7.2011 23:12

PetrK.

Playback

Je možný, že Halfordovi pomáhal playback? Nejde mi do hlavy, jak mohl v tomhle věku zvládnout celej koncert bez jedinýho zaváhání...

0/0
29.6.2011 23:35

Wolfsteen

Re: Playback

Protože kdo umí, ten umí. Jeho hlas je fantastický. Taky jsem zíral...

+2/0
30.6.2011 6:55

královstí-spartanské

no nevím

stál jsem kousek za zvukařem a zvuk měl perfektní,pravda trochu hlasitější než kdy jindy ale čistý, na konci jsem si to šel poslechnout do hlediště  na hoře a tam to byla tragédie, tlouklo se to tam až hrůza.Užil jsem si to parádně!!!

0/0
29.6.2011 15:29

mildapr

Re: no nevím

Byl dole slyšet zpěv? Nahoře nebyl.

0/0
29.6.2011 15:31

královstí-spartanské

Re: no nevím

skvěle.

0/0
29.6.2011 21:35

Ozzar

Re: no nevím

Na ploše nalevo od zvukaře bylo slyšet všechno. Akorát to bylo strašně nahlas. ;-)

0/0
30.6.2011 13:27

krecekkrecek

Re: no nevím

Na ploše ke stání pod pódiem v levé části proti pódiu posledních cca 30 minut prakticky bez zpěvu.

0/0
30.6.2011 19:28

aljav2bezduvodneodstrelen

muj pohled

kapely = R^

zvukar = Rv

cena vstupenek = normal

divaci co prijeli autama a parkovali na zakazech parkovani (bez povoleni ) - zastrelit. Lidi co bydli v okoli haly a prijeli po 17:30 nemeli kde parkovat, protoze burani neznaji dopravni znaceni a neumi cist ... . A uz vubec nechapu prazaka co jede na koncert do O2 areny autem, kdyz ma hned u haly metro. Vesnicany chapu, ti se metra boji = ;-O;-€RvRv

0/0
29.6.2011 13:39

djbeat

Re: muj pohled

To má být urážka nás vidláků ?? Electric eye na tebe :-)

0/0
30.6.2011 12:59

mildapr

Taky to nechápu.

Připadá mě, že se zvukaři poslední dobou nechávají inspirovat zvukovými efekty z dolby-surroud kin. Přece to, že mě celo dobu pumpuje bránice, není známka dobrého zvuku a už vůbec né dobré hudby. Přitom tady jednoznačně o dobrou hudbu šlo. Speciálně u Whitesnake by mě vůbec nevadil trochu více "retro" zvuk. To dunění kopáku mě k hardrocku nějak nesedí. Smekám před R.Halfordem - je neuvěřitelný, že po tolika letech a koncertech na to furt má.  Totéž platí u D.Coverdalea. U něj mě trošku vadilo, že (asi výběrem repertoáru) trochu zúžil svůj bezpochyby široký výrazový rejstřík téměř výhradně na vypjatý rockový zpěv. Ale při tomto stylu zvučení by asi všechno jiné stejně zaniklo.

0/0
29.6.2011 12:49

JUDr. Jaroslav Lančík

jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

je smutné, že lidé místo opravdových hudebních klasiků poslouchají tyto komerční produkty Rv

+2/0
29.6.2011 12:33

440bx

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Dobrý troll;-D

+4/0
29.6.2011 12:34

bal77

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

komerční produkty;-D;-D

0/0
29.6.2011 12:45

aljav2bezduvodneodstrelen

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Radeji Navazku nez Lancika ;-D

0/0
29.6.2011 13:47

Dawemaster

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Hhhh to jo no ;-D;-D;-D;-DR^R^

0/0
29.6.2011 21:12

Horez

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Není nad to mít hudební přehled ;-D

+1/0
29.6.2011 12:45

mildapr

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Třeba poslouchají kromě opravdových hudebních klasiků i metal :-).

0/0
29.6.2011 13:28

aljav2bezduvodneodstrelen

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

LEHNI ! A nestekej !!!

0/0
29.6.2011 13:33

olld

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Hudbu jsme dělili na komerční a nekomerční naposledy v pubertě! Že by JUDr. zastydl? Taky znám a poslouchám Bacha, Musorgského, Mozarta, Prokofjeva, Dvořáka, Rachmaninova... nebo třeba Glasse. Jen ignorant, co Halforda ani nezaslechl, si zde troufá pronést to, na co reaguju!

+2/0
29.6.2011 14:00

sardas

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Nejste ze stejné právní kanceláře jako Judr. Kalina?

0/0
29.6.2011 16:54

MTA

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Poslechni si Mozarta a zalez ty „komerční produkte”!!!!

0/0
29.6.2011 17:18

Wolfsteen

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

Opravdu vtipný komentář;-D

Judas Priest a komerční muzika. Ty jo, dnes není prvního dubna!!!

0/0
30.6.2011 6:58

Andreas.Maier

Re: jak může mít tahle "hudba" přes 13 000 fanoušků?

ty jseš komerční, provokatere z Letné :-P

0/0
30.6.2011 21:43

Afaika

koncert

Souhlas, zvukaře zastřelit. Je to neštěstí, jak nekompetentní blb dokáže "zazdí" slušně rozjetý koncert. Líbil se mi, ale tohle byla fakt prasárna. Měli ho zmlátit všichni muzikanti. Muzice R^, zvukaři ;-ORv

0/0
29.6.2011 12:11

djbeat

Living after midnight

No jo, to bychom nesměli bejt v ČR, aby zase nenastal nějaký problém. Mrzí mě, že jsem tam nebyl. Mohl jsem si vybrat mezi koncerty Iron Maiden a Judas. Maideny to jasně vyhráli....sry Robe. Ale Painkillera bych si poslechl....jenže už to není jako v 90, kdy na to ještě jakž takž měl Rob hlasivky. Každopádně patří JP dík, za více než 40 let omračující muziky. Nebýt Halforda, tak dnes pyramidy nosí jen lidi v P branži

0/0
29.6.2011 12:04

olld

Re: Living after midnight

Halfordovi to zpívá na koncertech pořád skvěle.

+1/0
29.6.2011 12:11

mildapr

Re: Living after midnight

To asi nebude problém ČR, zvukaře mají určitě vlastní. A pokud můžu soudit (z těch náznaků, co se dali zaslechnut) tak Halford na to pořád ještě má.

+1/0
29.6.2011 12:51

tyr2

Re: Living after midnight

Rob sa ku koncu setril a spieval uz len na 100%. Na koncertoch je to vzdy lepsie. Ked to nahras, alebo pozres na videu, tak nestoji za nic. Tak isto aj obraz, co som nahraval, nestal za nic oproti zivemu koncertu.

Bol som na mnohych koncertoch a ten zvuk zalezi podla toho, v ktorej casti stadiona si. Niekde je vynikajuci, inde len hluk. Vec nahody. Keby to stlmili bol by lepsi, ale to uz mozem posluchat doma. Ja som prave z Judasu na jednom koncerte totalne ohluchol na tyzden na jedno ucho.

0/0
29.6.2011 12:52

MultiLues

Re: Living after midnight

Iron "posledníchdesetdesekstejných" Maiden a Judas Priest bych vedle sebe tedy nestavěl.

+1/0
29.6.2011 14:54

djbeat

Re: Living after midnight

No jo posledních deset stejných, ale co bys chtěl pořád vymýšlet ? Když pominu, že starší člověk už těžko hledá inspiraci a navíc už téměř všechno bylo napsáno a vykřičeno na fanoušky ? Možná, že mají podobné desky, ale jak vidíš, tak lidi to stále berou. A to platí i o Judas Priest a Nostrodamovi. Je super, že i v takovým věku dokážou napsat brutální písničky

0/0
30.6.2011 12:57

MultiLues

Re: Living after midnight

Máš pravdu, ale takový riff v Prophecy je fakt nářez, ačkoli je hodně jednoduchý, tak je to návrat ke kořenům metalu ze 70.let. Final Frontier je dobré - standardní album, ale nic podobného jsem tam neslyšel.

0/0
30.6.2011 14:54

djbeat

Re: Living after midnight

Myslíš návrat k Rocka Rolla ? ;-D Né vpoho vím, co myslíš.....lidi si stěžujou, že už to není to co bývalo. To je pravda...není to co to bývalo a už ani nemůže být, protože každá kapela, která chce uspět, tak se musí držet trendů, jinak na ně mlaďoši nebudou chodit. No budou, ale jen kvůli starým peckám by tam asi nešli, chtějí slyšet taky něco nového. A to je příklad právě I.M a J.P - i když tady hraje taky určitě roli, že už je jim dost let. A třeba ta zralost právě umožňuje, aby napsali nějakou novou pecku

0/0
30.6.2011 15:39

jiricekL

Zvukař

Kapela šlapala super, Halford si málem vyřval hlasivky, ale zvukař by potřeboval zastřelit. Vůbec nechápu, jak se tohle může stát. Byl to snad nejhorší zvuk, jaký jsem v Aréně slyšel. Zpěv nebyl chvílemi slyšet, dokonce někdy i vypadával. Když hrály samostatné nástroje, tak to celkem šlo, ale jakmile se spustily kytary, šlo to do kopru, jen dunění. Již dlouho jsem neslyšel, aby i výšky byly takhle přebuzené. Kapely R^. Zvuk Rv

+1/0
29.6.2011 11:21

gobak

Re: Zvukař

Naprostý souhlas. Šíleně přepálené. Ale já v tomhle stánku nezažil dobrej zvuk nikdy.

0/0
29.6.2011 11:29

Shogun

Re: Zvukař

Já se ptám pane zvukaři PROČ. Vy jste tu skvělou show úplně zabil! Whitesnake se ještě poslouchat dalo, ale u JP jsem měl pocit, že ohluchnu. Od poloviny koncertu už jsem měl jenom mžitky před ušima a ani sem nedokázal vnímat, kterou písničku hrajou. Prostě jedna dunivá koule. Orientovat se dalo snad je podle Hardfordova ječáku, který občas vyniknul a moje uši úplně dorazil. Škoda - pro mě zvukově velké zklamání.

0/0
29.6.2011 11:36

olld

Re: Zvukař

Ano, do půlky setu Judas Priest to ještě šlo. Pak kopáky všechno zazdily. Ani Halfordův zpěv přes ně nevyčníval, obzvlášť při Painkiller a Night Crawler... Whitesnake tak od čtrvtýho pátýho songu zvuk na kapelu v roli supportu dobrej.

0/0
29.6.2011 12:16

Jakub Kunčický

Zvukař ... ?

Ahoj, na koncertě jsem nebyl, ale je fakt, že nazvučit tuto halu je opravdu úkol hodný mistra. Jak někteří říkají, že ještě neslyšeli tuhle "krabici" dobře nazvučenou, já bych měl kandidáta, který to dokázal. Konkrétně mistři zvuku od pana Rogera Waterse ;-) mě se ten zvuk opravdu moc a moc líbil :-) a to se v této branži již nějaký rok pohybuju (i když ne v tak velkém měřítku ... bohužel) :-)

+1/0
29.6.2011 13:04

mildapr

Re: Zvukař ... ?

Mě se nezdá, že by chyba byla v té hale. On zvuk jako takový špatný nebyl. Spíš to bylo nevyrovnané. Když dáte kopák naplno, aby byl tlak, přes něj basu, kytary ještě silněji, aby byly slyšet, tak kde zbude místo pro zpěv? Jasně, hutný zvuk s kupou basů udělá atmosféru, ale hudba jde pak trochu stranou. Ale pravděpodobně to tak asi chtěli.

0/0
29.6.2011 13:34

mildapr

Re: Zvukař ... ?

A k tomu Watersovi: Kromě excelentního technického zpracování zvuku je to tam taky hodně dané charakterem hudby. V metalu přece jenom není moc prostoru pro jemné nuance :-)

0/0
29.6.2011 13:35

DMTR

Zvuk

Výsledný zvuk zejména u Whitesnake byl však postaven na bicích, kdy kopák boural všechny ostatní nástroje tak, že ostatní - zejména klávesy byly skoro zbytečně postaveny. Kytary vynikly pouze při sólech, jinak byly jako ostatní nástroje ve zvukové kouli ze které to akorát kopalo do žaludku a David si to vykřičel. Chvílemi se daly vytušit nějaké melodické plochy, ale kdyby člověk některé kousky neznal, z toho rachotu by je skoro nepoznal.Rv

U JP to bylo o poznání lepší, ale i zde se zvukař soustředil zejména na tlak do prsou namísto toho, aby vedle sebe posládal jednotlivé nástroje.

Jinak hráči obou kapel se předvedli velice dobře.

Škoda, budu si to muset vychutnat doma.

0/0
29.6.2011 11:14

To-nejsem-ja

Koncert

Byl to koncert na kerej sedí přízvisko když hudba bolí... :DDD Normálně si beru na koncerty špunty do uší a z 99% nejsou potřeba. Včera sem si je zapomněl vzít a byla to kardinální chyba. Tady byly potřeba na 1000%. Takovej rachot sem v životě nezažil a asi už ani nezažiju. Takhle se mi hlava nemotala ani když sem vožralej na plech... :DD Fakt brutál.... ani sem tam nevydržel do konce.... :DDD

0/0
29.6.2011 11:03

mildapr

Re: Koncert

Protože už mě uši boleli i v závěru Whitesnake, o přestánce jsem si na záchodě ubalil špuntíky z hajzlpapíru - mám vyzkoušené, že tím se ořežou nesnesitelné výšky. Neprohloupil jsem. Ale to dunění kopáku mě chvílema způsobovalo srdeční aritmii.;-D

0/0
29.6.2011 12:37

metalking

Re: Koncert

Pánové, tak to jste nebyli na Štvanici na Motorhead když jeli v 90tých letech turné k march or die. Od té doby jsou pro mě všechny koncerty hodně potichu. A ani včera mně to nijak extrémní nepřipadalo. Jinak ale souhlas s těmi, co zvuk popisují jako jednu kouli. A taky nechápu, že je dnes v módě našponovat šlapáky a ostatní nástroje - děj se vůle boží.

0/0
29.6.2011 13:19

mildapr

Re: Koncert

Nojo, nebyl. Já jsem až do včerejška poslouchal metal jen z desek a z kazet. Ale Judas byli výborný. Škoda toho zvuku, takhle to byla hlavně podívaná. Judas jsou moje mládí a zrovna včera jsme si říkali, že když jsme skoro před 30ti lety hrávali "Drtiče", "Brikety" a "Junájted", tak jsme nepomysleli, že je vůbec někdy uvidíme naživo. :-)

0/0
29.6.2011 13:27

MultiLues

Re: Koncert

"If It's Too Loud, You're Too Old!!" ;-O

0/0
29.6.2011 14:57

mildapr

Re: Koncert

Nojo, no ;-(

0/0
29.6.2011 15:29

raymondchandler

Re: Koncert

;-D[R^ nahlas nebo vubec!:-)

0/0
29.6.2011 16:17

bal77

JUDÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁS

R^R^

+1/0
29.6.2011 11:00

pagani

Hevy Medl

Jo jo jo to musela byt parada. Jak lituji ze tam chybela moje osubka.

0/0
29.6.2011 10:32

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...

Najdete na iDNES.cz