- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pak že nejde vlak zastavit na místě :-).
ty slavny drony uz by meli konecne taky zakazat
Z posledních čtyř článků z karlovarského kraje jsou tři o tom, že vykolejil vlak.
To nestačí jeden ? Já bych se radši dověděl i něco jiného, co se v kraji děje.
klasicky pitvani novinaru i kdyz uz to davno nikoho nezajima
Tak jsem zvědav, jestli má na pilotování dronu licenci, vzhledem k tomu, že záběry z něj poskytl dalším osobám
Na záběrech z dronu je dobře vidět, že v místě stavby podjezdu je železniční násep a svršek přeložený o pár metrů dovnitř oblouku, čímž vzniklo poměrně agresivní esíčko - omezená rychlost na 30 km/h se zdá ještě dost vysoká na ty poměry
https://drive.google.com/file/d/13ubk0zoB-F4Mr7e4-uzOVTLG4Dyv29Wk/view
https://drive.google.com/open?id=1kGw-tR4CBDWQfXpvZMbOW9a0DByeFa4x
Ono 16 plných kanárků už má taky pořádnou váhu, takže mašinfíra ani nemusel moc topit pod kotlem, jen mu prostě nedošlo, že vlak už má švunk sám od sebe...
Když pominu čí je to vina, tak by mě docela zajímalo jak dnes fungují v Evropských vlacích zabezpečovací systémy. O nějaké drobnější nehodě čte člověk občas i víckrát týdně. Čekal bych, že vlaky jsou vybaven nějakým "navigačním systémem", je známá jejich poloha, mají možnost komunikace s dispečingem aby třeba oznámily, že je někde spadlý strom a systém by mohl hlídat jestli vlak překračuje rychlost, jede po špatné koleji nebo projel semafor na červenou.
Ti dva dělníci u kolejí asi pak neměli zrovna dobré spaní. Zvlášť ten vlevo se podruhé narodil, toho to minulo snad o decimetry
Co ty lidi nejsou ochotní udělat pro atraktivní záběr....
Tak to je hodnej, že natočil neštěstí a pak raději potichu utekl, aby nepřekážel záchranářům, které určitě zavolá někdo jiný...
Taky mě napadlo, že pak mohly být záběry taky atraktivní.