Slaďte svůj program s vnitřním budíkem. Budete zírat, jak hladce všechno najednou zvládáte.


7.30?


Nejlepší čas na: vstávání?

Britští vědci nedávno zjistili, že lidé, kteří se budí dřív než v 7.21, mají celý den vyšší hladinu stresového hormonu kortizolu. Kdo vstane o deset minut později, vykazuje hodnoty nižší.



9.30?


Nejlepší čas na: zkoušku?

Krátkodobá paměť, logické myšlení a soustředění vám budou od teď až do poledne fungovat na plné pecky. Takže se poperte s formulářem na daňové přiznání nebo zkouškou.



12.00


Nejlepší čas na: rozhodování

Máte nejvyšší hladinu adrenalinu a úsudek ostrý jako břitva. Nejlíp se teď rozhodujete, tak toho řádně využijte. Máte vzít novou práci? Hodí se vám na večer líp šaty, či džíny?



13.00?


Nejlepší čas na: oběd?

Právě teď se vám v břiše hemží nejvíc trávicích enzymů, takže pociťujete vlčí hlad. Dejte si jídlo s nízkým glykemickým indexem – třeba těstoviny. Jinak budete odpoledne klimbat.


  7:00,  aktualizováno  25. března 2019 19:07