Smíchu je potřeba víc, Češi se smějí o polovinu méně než Američani
Upřímný smích se pozná větším zapojením mimických svalů, dělají se zejména vrásky kolem vnějších koutků očí, oči jsou uvolněné do štěrbin. I neupřímný smích ale umí být prospěšný. Smích druhé lidi těší a umožňuje snadněji navázat kontakt.
Podle výsledků průzkumu společnosti Snappr jsou nejusměvavějším národem Američané.
Jako první zástupce tohoto „usměvavého národa“ se v ČR objevila např. fastfoodová síť McDonald´s. „Už když jsme vstupovali na český trh, tak byli jsme jedni z mála usměvavých a barevných firem. To se naštěstí postupem času dost změnilo,“ komentuje za americkou firmu McDonald´s její PR ředitelka ČR a SR Zuzana Svobodová a dodává: „Jsme taková usměvavá firma. Snažíme se tu dobrou náladu přenést i na zákazníky, například každý rok třeba u nás dáváme kávu za každý zákaznický úsměv.“
http://gty.im/487960655
Kdo se směje nejvíc?
Češi si o sobě myslí, že jsou neusměvavý národ, ukázaly výsledky průzkumu STEM/MARK. To, že se opravdu neusmíváme, potvrdilo i bádání fotografické společnosti Snappr, které analyzovalo fotky jednotlivých národů na profesionální sociální síti LinkedIn. Nejvíce se prý usmívají pracovníci z USA, Česko skončilo na 27. místě.
• Z průzkumu STEM/MARK: 3 Čechů si myslí, že se mračíme více než ostatní národy. Jako nejčastější důvod je uváděna národní mentalita a nedostatek důvodů k úsměvu. Když už se na někoho usmíváme, tak na partnera (20 %) nebo na děti a kolegy (17 %).
• Nejvíce se smějí profesionálové na LinkedIn z USA, pak z Austrálie a Izraele. Čeští zástupci této sítě se smějí méně než o polovinu než jejich američtí kolegové, ukázal průzkum společnosti Snappr.