Ptáte se, proč přes všechnu snahu stále nedopnete oblíbené džíny? Viník se možná skrývá tam, kde byste ho vůbec nečekali...

Někdy stačí odstranit jedinou chybu ze zaběhlého režimu, a kila jdou rázem dolů úplně sama!



1 Pozor na uzeniny!


Pokud jste milovníci párečků a pro lepší pocit je nahrazujete výrobky s nálepkou ‚light‘, zbystřete! Obsah tuku je v nich možná o něco málo nižší, ale to výrobce bohatě vynahradí moukou, nutností je i větší množství ochucovací chemie, aby bylo ‚hmotu‘ vůbec možné pozřít. O nezdravé soli ani nemluvě... Věřte tomu, nebo ne, ale lepší než dietní párek je i flákota vepřového.



2 Kávová závislost


Kámen úrazu mohou snadno odstranit ti, kteří jsou zvyklí denně pít několik šálků kávy se smetanou, cukříky a nejlépe i šlehačkou. Je to stejné jako cpát se čokoládou!


Čtěte také: Hubnutí podle typu postavy



3 Zrádná paštika


Typickým dietním zabijákem, který klame masovou vůní i chutí, je paštika. Ve skutečnosti je její hlavní ingrediencí tuk. Krajíc chleba s paštikou pokryje třetinu doporučeného denního příjmu kalorií! Je-li to nezbytná složka vaší snídaně a večeře, vyměňte ji za podobné sojové pomazánky nebo šunku.


  11:00,  aktualizováno  25. března 2019 18:24