Jiní se v jejím věku trápí stárnutím, herečka Gwyneth Paltrowová se očividně spíš baví. Minimálně si tuto cestu vybrala jako vlastní mediální prezentaci. Před Vánoci pro svůj e-shop Goop natočila reklamu, ve které říká, abychom udělali o svátcích něco pro druhé, ale nezapomínali na sebe. Ideální moment pro to, aby z komody ozdobené vánočním jehličím a šiškami vytáhla vibrátor.
V lednu se pustila do jiného projektu. Na svém e-shopu uvedla do prodeje sérii svíček, přičemž jedna z nich nese název: Tohle voní jako moje vagína. Svíčku popisuje jako zábavnou, okouzlující, sexy s nádherně neočekávatelnou vůní. Obsahuje v sobě tóny citrusového bergamotu, pelargónie, cedrového dřeva a damaškové růže. Údajně ve vás probudí fantazii, svůdnost a sofistikované teplo.
O nízkém sebevědomí se jistě mluvit nemůže. Vonná svíčka v minimalistickém designu s poměrně elegantní kombinací vůní se pro sedmačtyřicetiletou herečku klidně stane synonymem pro vůni jejích intimních míst. Vizualizaci vagíny najdeme i na papírové krabičce, ve které je svíčka za 75 amerických dolarů zabalená.
Svíčka, která by se stejně tak mohla jmenovat Svůdný bergamot nebo Toužebná pelargónie se díky bombastickému pojmenování vyprodala jistě mnohem rychleji, než kdyby dostala o něco konvenčnější název. Věříme však, že pro ty, kteří dnes večer nebudou moci usnout, protože se nedozví, jak voní vagína známé americké herečky, přijde Paltrowová s druhou vlnou nebo možná něčím ještě o něco lepším.