Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Wizardry - pojem v dungeonovém světě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

___ Brt ___

16. 12. 2002 14:00
dopareno
Tak se mi vcera podarilo konecne W8 doparit. Je to vlastne poprve, protoze predtim jsem to jel s 6-ti postavama, ale nedojej a pozici jsem z disku stratil. Ted se mi to podarilo se samotnym valecnikem. Skoncil jsem na 37 urovni (z toho posledni 3 urovne jsem ziskal az v Ascension Peaku). Nejvic zkusenosti za boj jsem ziskal v Asc.Peaku za 2 radobyhydry (ma to 3 hlavy a vrha to to osklive pohledy) a to zhruba 11370000. Nedokoncil jsem posledni ukoly pro Umpani a T'Rangy. Nejak jsem driv zabloudil k tem psionickym ploutvonozcum a tam se ke me pridal umpanak a kvuli tomu sem nemohl dokoncit vsechny ukoly pro Umpani, tak jsem se na to vykaslal. Toho sveho valecnika jsem jel mec(100)+stit(99) (ke konci vampire chain(83)+stit) . Na strelbu hunter's bow(80). Silu, odolnost, obratnost, rychlost na 100 (sila s vecma na 125 - vic nejde). Zbytek inteligence-65, piety-25, smysly-91. Vsechny spec. dovednosti za 100-vkove atributy pres 90 (teda az na snake speed-56 - rychlost jsem zvedal naposled). Problemy byly hlavne ze zacatku. Pak uz jsem zacal projizdet houfy protivniku jako nuz maslem. Problemy byly obcas pod vodou s humanoidnima chapadlovcema - ti me v houfu dokazali umlatit na staminu a pak souboj s 30 rapax-knezkama (ten jsem zvladnul na potreti) a pak ty radobyhydry. Souboje, proti velkym skupinam, byly dost casove narocne - hlavne s kouzelnikama. Jejich kouzla mi v naproste vetsine vubec neublizovala, ale akorad zdrzovala animace kouzla. Souboje s nekouzelnyma skupinkama byly o neco kratsi (pokud ale mely potvory 3x3 a vic utoku, tak to taky trvalo), ale ty se daly ustat diky regeneraci staminy u valecnika a taky diky stitu, ktery pohltil nemalou radku utoku. Nektery souboje (hlavne zezacatku) s potvorama, ktery umely znehybnovat (paralyza, pavucina, silenstvi) jsem vyhral tak, ze se prisery proste unavily neustalym bouchanim do me malickosti, az padly do bezvedomi a az zmizel efekt kouzla, tak jsem je dorazil. Hodne taky pomahala vlastnost valecnika - sance na omraceni protivnika. Nektere potvory, hlavne pokrocily slizaci a krabove, meli tak vysokou odolnost proti fyzickemu zranenim, ze se do nich nevyplacelo mlatit bersekem, ale normalne, a doufat, ze se projevi zvlastni schopnost mece Fang - 10% to kill. Zatim to mam rozpareny jeste se samotnou carodejkou, mniskou a s bardem. Carodejka je v pohode, kdyz se moc priser nedostane blizko (vyvolanej elemental neni tak efektivni, jak jsem predpokladal) a s mniskou a bardem vidim nejvetsi problem ve stamine, ale zatim to jde. Vse to hraju na stredni obtiznost. Taky laskuju s tim, ze bych znova zkusil ironmana, ale jeste nevim (poprve jsem skoncil hned v upper monastery), ale ted, kdyz do toho vidim vic, by to snad mohlo jit. :-) p.s. pro Mti : jestli te jeste, alespon trochu, zajima, jak by mohl vzniknout potomek mazi Al-Sedexus a zenskou postavickou, tak koukej dnes v 21:25 na CT2. Davaji Sexmisi :-)
0 0
možnosti

Mti ...

16. 12. 2002 15:14
ty expy sedi ... 6M pro kazdeho z dvouclene skupiny .... :-) L.37 ... to bojovnik ziskava tak rychle levely nebo's tam pobihal jak blazen? :-) za bojovnika jsem to nezkousel .. battlebishop mi stacil. :-) Asi by mi casem vadilo zdlouhave cestovani po mape .. telepot je teleport ... al-sedexus - nezajima ... je to jeji vec , at si to uzije :-)
0 0
možnosti

___ Brt ___

16. 12. 2002 22:09
Bojovnik potrebuje, podobne jako zlodej nebo pevec, nejmin zkusenosti. Asi se taky projevilo to pobihani po mape bez teleportu. Nedalo mi to, a rozjel jsem to na ironmana, stredni obtiznost - 5 postav - valecnice, samuraika, psionicka, nindzovka a pevkyne. At si taky Al-Sedexus trochu uzije neco jinyho :-) Zatim to jde, jsem v Arnice, vsichni 7. uroven.
0 0
možnosti

Mti ...

19. 12. 2002 10:09
ironmana sem zkousel v 7mi ... (+RFS81) ... to si al-sedexus ma opravdu s cim uzit ... :-/ a ninja - faerie ? :-)
0 0
možnosti

___ Brt ___

19. 12. 2002 14:58
Nindza mook. :-) Nikdy jsem Dona nezabijel a na ironmana to radsi riskovat nebudu. A spis vyuzivam vrhaci zbrane nez kontakt.
0 0
možnosti

Mti ...

19. 12. 2002 16:58
no ... ale to prichazis vskutku o hodne... :-)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 17

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 14

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Český Neverhood? Jen podle vzhledu, stylová Hlína bude pořádná deprese

novinky 29. 4. 2024 0

Nově zformované české studio Omnia Ludus představilo svoji prvotinu. Depresivní příběh o chlapci,...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 8

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 14

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu

novinky 28. 4. 2024 0

Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...