Diskuze
RETRO: Polda za svůj úspěch vděčí jen dabérům, popularitu si nezasloužil
Děkujeme za pochopení.
J45a59n 59M64a43l92ý
100 lidí, 100 chutí. Mě taky nikdy nebrali hry typu diablo ze kterého tady na BW uchcáváte, ale nenapadlo mě ty hry nějak hanit. Kdyby si ty hry popularitu nezasloužily tak ji co? Tak ji přece nemají.
J77o80s26e73f 53J47a43n27o90u82š64e43k
Názor Vám samozřejmě neberu, chraňpříroda, ale zásadně nesouhlasím. Stejně je to jen clickbait
J11a27k67u84b 44R44a76i67d46a
Na prvního Poldu mám nostalgické vzpomínky, ale to je dáno hlavně tím, kolik mi bylo tehdy let, jak bylo řečeno, tím dabingem, no a právě tou absurditou. Tehdy (na základce) jsme s kamarádem pořád citovali hlášky z Poldy. Na druhou stranu argumenty v tomto článku se dají všechny uznat. Absurdní humor nesedne každému, příběh je infantilní a šílenost řešení "puzzlů" přesně v duchu devadesátkových adventur (z nichž mám nejlepší vzpomínky na Kyrandii a z těch veselejších Agenta Mlíčňáka; Horké léto mě zas tak nebavilo).
Tak či tak, co jsem vůbec nepochopil, je zdejší diskuze. Člověk nemusí s recenzí, komentářem nebo kritikou souhlasit a může napsat proč, ale na co tolik osobních útoků vůči autorovi? Nejvíc mě dostává podotknutí od pána o pár komentů níže, že je vlastně od pana Srpa drzost hodnotit hru, když žádnou obdobnou hru nikdy nevyvíjel. Že by tedy mohli hry hodnotit jej vývojáři? Filmy režiséři? Jídlo kuchaři? A nebylo by to náhodou proti té myšlence, že tyto hodnotící články v nějakém periodiku mají být psány z pohledu potenciálního koncového zákazníka či konzumenta, kterému je při hraní upřímně jedno, jestli někde programátor zoufale dva týdny hledal chybějící středník? Konec konců, vzato do důsledků, by se pak dalo říct, kde bere vývojář her grafik drzost hodnotit třeba ozvučení hry. Takže by u větších projektů nemohl vlastně hodnotit nikdo nic. Navzdory tomu, že to jsou produkty pro zákazníka, tzn. je celým jejich účelem, aby byly zákazníkem - laikem hodnoceny (a to ideálně samozřejmě pozitivně).
Jen na okraj: mě styl psaní i volba témat Honzy Srpa baví. Dodává to Bonuswebu jakousi neotřelost a šťávu a dává připomenout na staré časy Score, Andreje Anastasova apod.
T58o53m86á77š 41B78u26b62e13n50í96č75e47k
No, do Adrewa má ještě daleko :)
J97i72n66d80ř28i29c55h 94K58o82h30o73u59t
Tady je někdo jelito A já to určitě nejsem.
M53a87r13t39i37n 65B17e49n96e28š
Pane Srp, teda kolbouk dolů. Je mi 41 let a za ty roky, co dělám v herní branži, (začínal jsem s Hidden & Dangerous, tedy nemám s Poldou nic společného) jsem viděl, na tom našem malém rybníčku ledacos. Ale takovouhle - až snad skoro nenávist, s tím se člověk často neshledává. Já sám říkám, že jeden nemusí věc nutně umět, aby mohl kritizovat, ale zase to má nějaké limity. Tady bych snad udělal výjimku a řekl Vám, abyste si teda laskavě vytáhnul hlavu z vlastního pozadí, a zkusil něco vyrobit sám, když je to tak snadné. Pak si takové, s odpuštěním, řeči, necháte jistě od cesty. A mohu se ještě zeptat na tu většinu značek u ledu? Krom snad Unrealu, po kterém se akorát jmenuje jeden malý engine, který asi neznáte, jsou všechny ty značky, jako hry, živé a zdravé, buď formou remasteru, remaku, nebo pokračováním. Já sám jsem Poldu nehrál, nebyl to můj šálek čaje, ale hra se prosadila a hotovo. Jistě, souhlasit nemusíte, ale tohle bylo, dle méjo názoru, dost přes čáru.
H80o84n30z51a 79S87r25p
...nenávist...
k dotazu - poslední Thief je 2014, Starcraft 2015, Unreal vyšel naposledy někdy v minulé dekádě, Commandos rozhodně nemají zdravý remaster a Metal Gear Solid je u ledu. Proto většina...
L34u26k22á62š 10Č68e54r63n25ý
Honzo jakým právem se pasuješ do role " Boha " aby jsi psal že hra která má úspěch si tento úspěch nezaslouží? Lidem se evidentně líbí a chtějí ji hrát, jestli s tím máš problém je víc řešení, ale rozhodně to není psaní těchto hloupostí.
M42i15r48o60s41l58a78v 94S72t89a49s11t49n42y
Ano, hlavně už na nic nikdo nepište názory, jediným měřítkem kvality bude odteď popularita mezi plebsem.
J25a28n 28K85a54r83á15s50e97k
Jednička a dvojka mě nebavila vůbec. Trojka s Jégrem a Voříškovou byl skvělý, ale osobně se mi nejvíc líbila čtyřka se Santusovem a strojem času. Škoda že neznám víc her s tématikou cestování v čase :( poradíte? Pětka a PRČA s teleportem ve tvaru zadku byla přímo hrozná a krátká. A šestka jakoby snad ani nebyl Polda. Ale docela fajn adventura.
M73a83r78t59i73n 83B63e82n14e94š
Hrál jste Mission Critical? Staré, anglicky, pěkné, na konci nějaké cestování časem.
V23a37š14e73k 26H86a61v88r51á75n94e67k
Mám point n click adventury rád, ale musí být dobře napsané a hráč by se neměl dostat do situace, kdy zkouší všechno na všechno a čeká, že něco náhodou vyjde, protože akce, kterou je třeba udělat je zcela nelogická.
Tím nemyslím, že by měla být adventura snadná (například jinak velmi dobrá NIBIRU - Posel bohů).
Poldu 1 jsem před lety zkusil a asi po hodince dvou odložil a už se k ní nevrátil. Nelíbila se mi laciná grafická stylizace, stupidní zápletka, protivný Sobotův dabing, hloupý humor,...
Horké léto ze stejného roku mi přišlo po všech stránkách lepší.
F32i41l23i72p 33T20ř67e49b50a
A já se klidně přidám.
Sobotův herní dabing, zvlášť ten do Counter-Striku, Dooma - Super!
Nikdy mi ale dlouho nevydržely ani dobré adventury, natož tohle. Mám rád hádanky, ale musí to mít hlavu a patu. Když to vzdám, a přečtu si nápovědu, musím si říct, jaký jsem cenzor, aby mě to motivovalo hrát dál. U tohohle si ale člověk říká, jaký byl cenzor autor, a rekonstruovat jeho myšlenkové pochody je občas problém i když má člověk řešení před sebou.
Tahle hra za můj čas náctiletého rozmazleného flákače zkrátka nestála...
O47n75d58ř28e35j 31S50e14k51e20r51a
Měl jsem z téhle série podobné pocity, jako autor. Jen v jedné věci nesouhlasím, protože si projekt popularitu rozhodně zasloužil - je třeba vnímat tyto hry jako nenáročné oddechovky pro unavené lidi. Jako příměr bych nabídl třeba filmy Uwe Bolla, pro které taky platilo, že jsou nejlepší s dvojkou v žíle.
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
Vychází taktická střílečka Gray Zone Warfare. Stane se dalším českým hitem?
Více než rok od svého oznámení vychází v režimu předběžného přístupu military simulace Gray Zone...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
Český Neverhood? Jen podle vzhledu, stylová Hlína bude pořádná deprese
Nově zformované české studio Omnia Ludus představilo svoji prvotinu. Depresivní příběh o chlapci,...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....