- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta obtiznost je vskutku prehnana. Uzil bych so ti I kdybych bose zabijel napotreti, a ne napotricate. DS aspon mely duvod hrat to znova, takze ty nabyte skily si clovek uzil. To tady neni. Jako dokoncim to, ale urcite ne 100x jako DS.
Co mají From Software s Českou republikou?
To už byl v Demon Souls rytíř Ostrava, v Dark Souls Havel, teď přímo název hry odvozený od sekery, a určitě by se našlo ještě něco... to už není náhoda :)
Tady bych nic nehadal, jde o japonstinu a ma jit o "jednoruky vlk", i kdyz podle jednoho tematu na Redditu je to spis slovni hricka.
Hra ma k samurajskemu trenazeru velmi daleko, uz jen z toho duvodu, ze hlavni postavou je shniboi (ninja), coz je de facto presny opak samuraje, infiltrace, vrazdy, zadne cestne souboje, ale dirty fighting. Ciste ke hre - bohuzel jsem do ni nejak neproniknul ani po patnacti hodinach, souboje s (mini)bossy jsou pro me vysokorychlostni QTE, ktere vubec nedavam a nakonec jsem se radsi pustil do Dark Souls 2 (ktera je na me po DS3 a Bloodborne az moc "pomala", ale zvyka se na to lip)... Sekiro jeste urcite casem sanci dam, ale zatim me to uplne neuchvatilo.
Já, jakožto nepolíbený tímto žánrem, mohu bez studu a zardění říci, že to je teda pěknej hukot, co do té obtížnosti. :-)
To, než vypiluju, to bude lítat sprosťáren v éteru....:-)
Za sebe můžu říct, že ze Sekira rozhodně nejsem tak nadšený jako většina recenzentů. Pominu teď obtížnost - to je kategorie sama pro sebe. Absolutně nesouhlasím s tím, že se vývojáři rozhodli ze hry odstranit širší variabilitu zbraní a zbrojí, kterou nahradili pro mě úplně absurdní protetickou ninja rukou......ano chápu, originalita je potřeba a ano chápu v dnešní době je moderní crafting, tak ho tam prostě natlačíme (systém upgradů prot. ruky)......Ale řekl bych že někdy je prostě přílišná originalita na škodu. Kdyby autoři místo super ninja protézy raději vsadili na pestrou paletu zbraní a zbrojí (mimochodem staré Japonsko k tomu přímo vybízí) udělali by líp. Věřím že i kouzla by se do hry dala implementovat a mohlo by to mít taky svůj východní šmrnc. Jinak hra buduje skvělou atmosféru a prostředí starého Japonska s trochou (větší trochou) tamější mystiky je prostě skvělé, souboje....taky skvělé, jak se píše v recenzi...jsou daleko osobnější a už to není jen změť kotrmelců sem a tam..........ale. Nemůžu se ubránit dojmu, že autoři nevyužili celý potenciál. a udělali by líp kdyby se nesnažili tak křečovitě o originalitu a o odlišnost od Dark souls.
Nic nenahradili, neni to Dark souls 4. Podle me je dobre ze otevreli novou serii a nebali se zmeny mechanismu.
Přiznám, že jsem hru taky zatím odložil kvůli vysoké obtížnosti a vrátil se k Division 2. Ale já se vrátím a se mnou přijde Dragonrot !
Je to velmi povedený.. věřím, ze jsou lidi, kterým to vydrží měsíce.. a porad se budou bavit, nicméně ja sem to vždycky vydržel hrat 2-3 hodiny a slus.. žádný 10h plarby bych nedal. Ze začátku sem to absolutně neuměl, takže mi dal zabrat jak koňak, tak lady butterfly.. pak se to nějak zlomilo a šlo to relativně ok, když nepočítám posledního bosse :)
Hru jsem napoprvé zcela frustrovaný zahodil. Po dvou dnech se k ní vrátil. Hra vyžaduje vlastnosti samuraje - trpělivost, rychlé reflexy, strategický přístup, rozvaha. Za mně 95 %. Další masterpiece od From Software.
Děkuji. Konečně objektivní recenze a žádných 100%...