- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak k tomu ovádání, je to opravdu nepřehledné. Máte pravý, levý a prostřední click, každý z nich se shiftem, s controlem nebo s altem nebo s jejich kombinacemi, není to intuitivní, je potřeba se to v intru naučit. Jedna kombinace sice dělá to samé ve většině obrazovek, ale někdy taky ne. Ovládání autíčka je trochu nepraktické - pěšího panáčka ovládáte způsobem, že WSAD odpovídá intuitivnímu sever-jih-západ-východ (ve smyslu klasického uspořádání "sever nahoře"), ale autíčkové WSAD odpovídá "jeď dopředu/brzdi při coufání - brzdi/couvej - zatáčej doleva - zatáčej doprava", ale relativně ke směru jízdy, takže jedete-li ve směru od severu k jihu, při zatáčení doprava jede vlastně k levému okraji obrazovky. Nicméně u hry běžně strávíte stovky, ne-li tisíce hodin, takže na tohle si brzy zvyknete.
Hrál jsem kdysi, dneska už jedině Satisfactory.
V zasade je to jednoduche. Na zakladni zelezne a medene platy je pomer 15 mineru na 24 smelteru. 15 mineru na uhli zvladne dopovat 4 takove linky.
hmm... v zásadě. Jenže to zaplní jen půl pásu... žlutého.
Odtud dál je to už drobínek komplikovanější... co když použiji lepší pásy? A elektrické smeltery? A moduly? A beacony? A pak do toho přijde výzkum...
Dle Steamu mam 500+ hodin, cili se pocitam jako mírně pokročilý začátečník :] (vanillu už dlouho nehraju, mam nahranou knihovnu Bob's módů a je to peklo!! :]] )
Skvělá hra. Dohrál jsem 2x v předběžném přístupu. Končilo to produkcí dalšího typu výzkumného kitu při odpálení rakety. Ví někdo kolik obsahu je ještě poté v plné verzi? Že bych si to dal po 3.
Je to sandbox. Nemá to vlastně žádný konec. Záleží, jakou verzi jste hrál. Od 0.15 tam asi moc zásadního nového obsahu nepřibylo, kromě skal a jaderných technologií. V 1.0 tam je zcela nový ten spidertron (pavoučí bojový robot).