- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná je to tím, že už jsem starej... Ale původní Tomb Raider mě bavil víc. Hrál jsem prakticky všechny od začátku po poslední, takže mohu srovnávat. Hádanky v původním byly o dost komplexnější. Bavilo mě jak každá místnost dala zabrat, nedala to zadarmo, každá byla výzva. Přijít na to... často záseky víc než na jeden den. Ale ten pocit “Jasně!! Takhle se to má udělat!!” A následná odměna v podobě filmečku a další úrovně.
Po restartu se to hodně zjednodušilo. Řešení se ukazuje na tlačítko zlatou barvou, honosně se to nazývá “true vision”, já bych to volně přeložil jako: “prostě koukej, sem skoč, tohle smáčkni a zase můžeš střílet”. Střílení přibylo až moc... Lara mi teď víc připomíná Arnolda v Komandu než archeoložku louskající záhady, mrštně se pohybující po kobkách, s občasnou potřebou se ubránit tu divému zvířeti, tu bandě zlosynů.
Samozrejmě, grafika a krásné otevřené prostředí je u nových dílů velkým plusem. Stejně jako zajímavý restart postavy a větší sblížení se hráče s Larou v průhěhu film. sekvencí.
Ale jak píšu na začátku, možná jsem už starej.
Souhlas, navíc permanentně otrhaná a zkrvavená Lara moc hezká není
Když jsem viděl trailer, tak to na mě působilo graficky trošku slabě. Když to porovnám třeba s Uncharted 4, tak mi to přijde horší. ?ožná je to tou temnotou ve které se zatím všechno odehrává, ale v porovnáním s jinými novinkami z E3, to dle mého zaostává a posun od ROTR moc nevidím. A ocenil bych nějakou změnu v lokaci, už mi to přijde docela ohrané.
Ale asi to dám, protože to určitě bude zas nadprůměr.
Chapu, ze jde predevsim o hratelnost, ale ve chvili, kdy ma ta "vydesena holka" po prvnich trech hodinach hrani vetsi kill count nez Rambo za celou svou filmovou karieru, tak ta jeji stylizace do bezbranneho vydeseneho stvoreni pusobi celkem rusive.
Já jsem ve FAR CRY 5 zabil přes 3000 lidí (v drtivé většině jednotlivě) za cca 100 h. Což je cca každé 2 minuty jednoho. Také je to mimo "reálnou" logiku. A FC5 je docela "reálná" hra. Ale NIKDY mě nenapadlo dávat do souvislosti videohru s nějakou realitou, nebo co je možné nemožné. Tak je absolutní neprostupná hranice (hra/možné nemožné). Hlavně, že hra baví a jestli v tom budu zabíjet dinosaury kapesním nožem, nebo skákat motokárou 100 m vysoko je jedno.
A proč proboha chtějí novináři pořád něco na překvapení? Ve většině případů jsou to pak ti samí lidé, co pak skučí, že je tam nějaká novinka, co seje...
Nevím, jestli je úplně šťastná kombinace těchhle akčních věcí s poměrně nerealisticky schopnými hlavními hrdiny s temnou atmosférou. Osobně si myslím, že takovéhle věci víc fungují a ve výsledku působí i vyzráleji, když se neberou moc vážně
Předchozí Tomb Raider mě bavil a a byla i radost na to pohledět. Pokud se tedy toho moc nezmění a zůstane to tak jak je nebude to zlé. Inovace nejsou občas ku prospěchu hry. Jediné co by mohli udělat je tam dát více rebusů a hádanek. Jinak za mě OK