Diskuse k článku

Pátý Battlefield v betě zklamal. Bude stačit odklad vydání?

Beta letošního Battlefieldu nervózní fanoušky neuklidnila. Nedodělanost ze hry přímo čiší a podobně jako v případě loňského Battlefrontu vyvstává palčivá otázka, jak to nakonec bude s obchodním modelem hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L98i36b13o71r 67M35a20l86í82č54e25k 6798155766412

Planetside 2

0/0
12.9.2018 8:51
Foto

M38i90c19h25a83l 71S97i16n58g66r 6457523631916

Ty bety se DICE / EA nikdy moc nevedly (cestování pod podlahou a podobné glitche), ale myslím, že podle bety nelze hned odsuzovat, protože finální produkt se zatím povedl vždy a mám pocit, že s každou verzí je to lepší a lepší hra.

Asi to úplně nedostane každého, tak to jednoduše nekupujte, na trhu je tuna alternativ na výběr. Já osobně se na to těším a nějaké černochy nebo historickou (ne)věrohodnost hře rád odpustím.

+1/0
11.9.2018 11:15
Foto

L58u16k66á86š 75N87o26v94o92t54n83ý 6476947768968

No jo, jenže dneska je open Beta něco úplně jiného než byla Beta před 15 lety, kdy to bylo skutečně o otestování. Dnes slouží Beta v podstatě jako demo a měla by nalákat hráče ke koupi. Což je v tomhle případě totální fiasko.

Srovnejme třeba Black Ops 4 a jejich Blackout (beta) s BF V - to je nebe a dudy. Naprosto stabilní hra, sem tam nějaký malý bug, ale hotový produkt. BF V? To vypadá, že mají tak dalších 6 měsíců ještě před sebou. A podle toho seznamu co bude "post-launch" to vypadá, že BF V má smysl koupit tak příští rok na jaře, kdy to bude kompletní a odladěná hra (a za 1/3 ceny).

EA se prostě nepoučí. Úplně v tom vidím selhání jako u Star Wars Battlefront 2.

0/0
12.9.2018 10:46

P85a19v87e41l 76K73a77f77k12a 8834173111295

Pár hodin jsem betě v pátek věnoval. Bugy a glitche apod. neřeším, od toho je to beta, problémem bude pokud se to dostane do plné hry při vydání. Conquest v Rotterdamu mě moc nebavil, nemám moc rád hry/mody kdy se pořád vracíte na stejná místa která jste vyčistili už před pěti minutama, zkoušel jsem ale hrát na plnění assigmentů a to tam šlo o dost lépe než v rámci Operace v Narviku :).

Spolupráce lidí v týmu byla fakt minimální, takže jsem skončil u střídání medica/recona, hlavně s tím medicem jsem byl téměř pokaždý v TOP5, protože to rychle zvedání ležících spoluhráčů a neustálé pohazování lékárniček "vydělávalo" hodně bodů. Když k tomu člověk postavil sem tam nějakou tu fortification, bylo to v pohodě a celkem mě to i bavilo.

U Narviku mě vadila dlouhá doba, kdy jsem po respawnu skočil do letadla a čekal celkem dlouho než zase budu moci vyskočit ven, zlepšilo se to až ve chvíli kdy se člověk dostal do lepší čety a dalo se tak respawnovat přímo na zem k někomu. Ta nutnost držení tlačítka na myši pro urychlení/oddálení respawnu je fakt šílená, to jsem si nejdřív myslel že je bug, ale on zřejmě nebyl :-o. Suma sumárum to vypadá, že si to na základě vyzkoušení asi i koupím, ale určitě ne v předprodeji, rozhodně počkám až na první recenze jak to reálně dopadne a i třebas jak velký/zajímavá bude kampaň pro singl.

+2/0
11.9.2018 7:56

P54a15v31e81l 56K93a33f48k58a 8924393871245

Pardon, místo recona měla být třída support, tj. střídal jsem medica a supporta.

BTW idnes- ještě stále neuvažujete o zavedení možnosti editovat poslaný komentář třebas během následujících pěti minut po jeho odeslání? Myslím že nejen mně by se to celkem hodilo ;).

+2/0
11.9.2018 7:58

M42i96r63o40s45l75a30v 18R71e56š57k21o 1863289795

Podle mě poslední decentní bf byla 4 sice až po roce od vydání. Pak šla série do háje. Od hardline až po 5 je nějak menší počet zbraní atd. A v 5 to už přehání s sjw blbostma (víte že když do chatu napíšete white man tak je to vyhvězdičkovany jako sprosté slovo) žádný bullet drop,hráč má přehnaně málo munice,splácaný uniformy ze všeho možného a s 2 světovou to opravdu moc společného nemá obecně. Něco je tam uděláno i dobře spotovací systém a ta vystavba zábran atd. Ujde ale jinak jako celek stojí za nic. Líbil by se mi bf z druhé světové ale tohle rozhodně ne. Naštěstí tu tento rok jsou i jine mp hry co opravdu vypadají jako 2sv.

0/0
10.9.2018 20:07

V37i63l12é67m 86P95ř50í86h33o12d90a 2114539583377

Jen potvrzení toho, že nejlepčejší Betlfíld byla dvojka.

0/0
10.9.2018 14:58

V26i58l52é61m 41P80ř24í71h47o41d79a 2204819573737

A z druhé světové tu naštěstí máme DOI.

0/0
10.9.2018 15:06

A70d69a75m 52Š20p94i89l70l10a28r 8909207402386

Ja sem za system “umirani” rad. Jen by to chtelo aby lidi zacli myslet trochu tymove. Ja hhraji pouze dve classy ve vsech BF. Medic a recon. Za medica jsem v drzive vetsine her nekde u cela sveho tymu a to jen pro obetavost pro padle, ktere zvedam s vervou sileneho pitbula. Da se na tom naskrabat fakt spoustu bodiku. Za recona trochu postradam moznost volneho vyberu zamerovaciho krize. Ten patrne rusky trojuhelnicek mi zlusoboval nemale vrasky na cele. Kdyz jsem zvykly hrat ani nespocitam kolik let s krizem tak prechod na neco takoveho je bolestny. Naboje boli asi jeste vic. Snad je zvednou. Nebyl by to az takovy problem kdyby opet spoluhraci zmackli to Q a hodili balicek, ale to bych chtel asi moc. Jinak souhlasim s tim, ze ve hre zatim postradam atmosferu, ktera z jednicky dela fenomenalni pocin. System perku se mi libi. Kdyz si mazlika vylepsite tak jak chcete a jak sedi vasemu gameplayi. Za sebe jsem hodne zvedavy.

+4/0
10.9.2018 14:04
Foto

L54u73k76á58š 44N40o97v67o34t86n98ý 6236917638368

Jenom blázen by v současné chvíli cpal peníze EA za předobjednávku. Myslím, že tak za 6 měsíců by z toho mohla být slušná hra a navíc bude za 500 na PSN store, takže zatím si v pohodě vystavím s BF 1 a BF 4.

+1/0
10.9.2018 13:59

O17n84d68ř39e58j 40S31e35k10e48r42a 1357876516429

BF nehraju, ale zarazila mě věta "Tvůrci se chlubili novou možností zalehnout při boji na záda, pohybovat se pozpátku a pálit přitom na nepřítele."

Střelba při chůzi vzad je fakt novinka? To byla ve FPS moje oblíbená strategie někdy před deseti lety...:-)

0/−3
10.9.2018 12:43
Foto

J49a69r83e42k 92J66a12k61u47b27č75e13k 7449870528968

Chuzi? Missnul jste klicove slova "zalehnout na zada"

+1/0
10.9.2018 12:56

O13n36d43ř92e42j 32S80e80k97e32r48a 1767206126149

Aha. Ono je to anatomicky nemožné, tak jsem to chápal jako dvě různé věci - jednak možnost zalehnout na záda a jednak možnost couvat a střílet.:-)

+1/0
10.9.2018 12:59

P19e25t91r 47Š39e39v58č69í69k 9141339303213

Já sem se hrou spokojen za těch 20let hraní on-line her bych řekl ze se jim to povedlo a myslím si ze tyhle hry nejsou vůbec pro českou herní scénu když to čtu jak ke kazdej chytrej a kazdej programátor kolik her jste udělali vy? Hrát neumíte a kritizovat by šlo

0/−17
10.9.2018 12:40

A82n37t86o46n56í51n 38Ž98o54h58a 2105270888126

A já dokonce nenatocil žádný film a taky je kritizuje. Tahle wtf logika mě fakt baví. Je to jejich práce, mají ji tedy dělat tak, aby byl hráč spokojen (nemožné to není).

+9/−1
10.9.2018 12:42

H44y70n27e35k 50Š45l23a65h86ů52n50e23k 4679533656729

"Hrát neumíte", "každej chytrej a každej programátor", "tyhle hry vůbec nejsou pro českou scénu".

;-D;-D;-D;-D

+10/−1
10.9.2018 14:03

P87e19t11r 68Š96e69v45č11í29k 9681729143643

Co je ovečko

0/−5
10.9.2018 19:20

P66e91t29r 49Š36e24v98č51í78k 9811849963273

Ty si hnusnej už podle profilovky co sem vůbec píšeš

+1/−1
10.9.2018 19:26

M50a43r95t42i83n 84P43o80c69h89m25a30n 6148739342

Tomuhle se musim smat a dipredu se priznavam, ze jsem sam nikdy zadnej vtip nevymyslel.

+2/0
10.9.2018 20:32

8263167810721

Preorder byl asi chyba :) BF mám jako takovou klasiku, ze to kupuju vždycky, ale začínám mít trochu pochyby.. a podivuju se co to s tím udělali

+1/0
10.9.2018 11:15

O19n11d29ř60e30j 73M40a39r65e31k 2192367262705

BF 1 nejoblíbenější díl celé série ?8-o8-o, to by mě zajímalo kolik dílů autor hrál.

BF 1 je jen sprostý klon CoD, který nemá se sérií BF nic společného. Série BF byla o opravdové týmové spolupráci a kde žádný sólista neměl šanci. Příklad fungování nezbytné spolupráce v četě byl BF 2142. Tímhle se právě série BF odlišovala od CoD !!

0/0
10.9.2018 10:14

R79a29d11e15k 85J83a86h69o83d95a 3113142284313

Tato série přestala být týmovou hrou od BF3.

Ještě BF2 šel svojí cestou a nalákal spoustu hráčů. BF3 už byla malá nonstop akce stylu CoD. A tak to pokračuje do teď. Sice super že jste pořád v akci ale je to taky pro spoustu hráčů ta největší slabina.

+1/0
10.9.2018 12:06

A49d74a35m 71Š10p22i87l25l30a82r 8749677522556

Souhlas. Taky si říkám, že první odklon od toho co známe z 1942 a 2ky je Bad Company, BF3, BF4 (Hardline neznám ten jsem nehrál). Ovšem ne, že by mi nebavil BF. Naopak. Recon class a to mlaskání hlav na dálku je skvělý :)

0/0
10.9.2018 16:12

H76y59n60e63k 98Š58l33a54h32ů20n29e96k 4849483266339

Co si já pamatuji, tak v BF1942 a BF: Vietnam sólovat šlo v pohodě.

+2/−1
10.9.2018 14:04

M58a26r54t18i88n 90P94o46c36h14m82a63n 6988289392

Chtel jsem to vyzkouset, pocital jsem s tim, ze si to koupim, ale asi to neni hra pro me. Nehral jsem starsi BF, takze nevim a mozna je to ucel, ale za me je hra strasne pomala, nez spawnete a nekam dobehnete, tak to trva vecnost a na miste pak zpravidla nekdo kempuje a vykropi vas ani nevite odkud. Gunplay uplne strasnej, opet to muze byt ucel, aby to ukazalo (ne)kvalitu zbrani z druhe svetove, ale zabavne to neni. Battlefront 2 jsou koupil po zmene ekonomickyho modelu a ta hra me neskutecne chytla a i pres radu vytek, je to skvela zabava. U bety Battlefieldu jsem se teda nebavil ani chvilku, spis to byla frustrace. Asi nejsem cilovka a zustanu u akcnejsich FPS her jako SWBF2 nebo Overwatch.

+2/0
10.9.2018 10:02

A27l41e41x91a34n45d46r 15C69h96y94t51i25l 2524122365491

Ať se na mně Dice/EA nezlobí, ale:

1) grafika Ok, pokud je statická. Pohyb postav je ale úplně debilně nerealistický. V tomto ohledu zlaté PubG.

2) Glitche s mrtvolami jsou takový pravidelný kolorit snad u každého BF, tak to mě nějak netrápí.

3) Designerům, kteří stojí za menu a jakékoliv volbě čehokoliv by se slušelo zlomit obě ruce. Takový chaos jsem fakt nežral. Nemá to hlavu ani patu.

4) Vyhazování ze hry bylo i ve starých BF, nechápu, že se to děje pořád.

5) Zvuk strašný. Jak si člověk zvykne, že v PubG slyší kroky (a nejen tam) a tady s tím mám fakt potíže i poznat odkud jde střelba (zkoušel jsem různá nastavení), není to úplně správně.

6) Malý počet nábojů je dobrý tah. Donutí to hráče nekempit a kooperovat.

7) Držení tlačítka myši na rychlejší smrt/pomalejší smrt nebo nedržet na normální smrt je úplně pošahané. Designérům asi nedošlo, že pokud chce někdo pozdržet smrt, tak stačí jedno tlačítko.

Suma sumárum, počínaje BF4 jsem Battlefield nekoupil a neudělám to ani teď.

+10/−1
10.9.2018 9:08

M97i95c33h58a22l 43T65a85r63n23a36j 2935754681553

Tak jsem si o víkendu zahrál a graficky a zvukem je to opravdu paráda, ale je tam pár věcí, který mě naprosto iritujou a hru si kvůli nim nejspíš nepořídím, pokud se nic nezmění.

Např.

Nedostatek nábojů - Ten nedostatek nábojů je opravdu extrémní. Máte u sebe jen jeden zásobník ve zbrani a druhý na přebití. To mi přijde strašně málo! U Assaulta, který hraje převážně na blízko a rushuje, je to ihned v prčicích. Stačí vám jedna či dvě přestřelky s nepřítelem a jste okamžitě bez nábojů. Pak vám zbývá jen vytáhnout špuntovku a střílet s ní.

Ano, lze sbírat náboje z mrtvol či brát z ammo casů, ale je to otrovné si to furt hlídat a hledat náboje, kde to jen jde.

Časem jsem prostě skončil u toho ,že jsem hrál jen supporta, který si může doplnit náboje sám.

Respawn - Ta nutnost držet tlačítko, když chci opravdu umřít je fakt extrémně otrvaná. Proč není možnost, že bych se koukl okolo sebe - nikde ani squad member ani medic, tak zmáčknout tlačítko a umřit ale néééé. Tady musíte otravně držet tlačítko. I tak to trvá docela dlouho a pak ještě dalších asi 7-8 vteřin na spawn. No intenzitě zážitku to fakt nepřidává.

+3/0
10.9.2018 8:16

M14i80c11h65a52l 55T91a87r21n21a84j 2215934491793

Jo, co mne ještě třeba štve, je ten nešvar, že obě strany mají přístup ke zbraním i druhé strany... Lognu se do první hry do Brity v Rotterdamu a první kvér, co dostanu do ruky je STG 44. To je prostě na facku.

+1/0
10.9.2018 8:19

M93i33l76o43š 65J12i93r80á14k 3960759164693

Zbraně jsou stejný proto, že na druhý straně není alternativa pro danou zbraň. Historicky je to hodně špatně, ale já si v Battlefieldech vylepším jednu zbraň a s ní hraju už furt od BFBC 2 takže hratelně je to pro mě plus. Co se týče nábojů, samozřejmě se mi stalo, že jsem o munici přišel, ale zas takovej problém to není, naopak to jako změnu hodně vítám, kempery fakt nenávidim.

+1/0
10.9.2018 9:43

T31o20m20á93š 37M49i46k44a 5509466839926

Me tohle treba nevadi... jako je to trosku zdlouhave ale kdyz hrajete v tymu tak to neni tak zle :) neni to asi hra pro solo hrace je treba najit dalsi 3 lidi ;)

0/0
10.9.2018 8:46

T16o18m21á47š 37M32i71k46a 5839296139276

Az na ty vtipne mrtvoly tak me osobne hra docela chytla :)

+2/0
10.9.2018 7:56

M41a13r52a 19Š98m95e67r76d49a 7320655115104

Hra teda má pár závažných chyb a celkem často mě to samo odpojovalo od serveru :( a když umřu tak to byla strašná otrava než sem se mohl zase spawnout do hry...Ale jinak hra celkem bavila ale moc nevěřím že se to nakonec podaří vyladit...

0/0
10.9.2018 7:55

J90a82n 54V12e45s52e86l92í50k 2584922815439

Ty mrtvoly napůl zlomený v pase ve vzduchu jsou vtipný!!A optimalizace taky celkem naprd!Mám i5-6600k,16GB ram,1060 6GB a chvilema v Narviku propady fps dost strašný.(1920x1080,high)Jinak za mě obě mapy v pohodě.Pockam co se z toho vyklube.

+3/0
10.9.2018 7:38

M76i74l13o69š 85J12i16r92á61k 3340959374443

Já mám straou i7 960 3.7ghz, 12bg ram mám teda 1080 Ti a hta mi běžela na 120fps na ultra pořád. BF1 musim kvůli procesoru hrát na medium.

0/0
10.9.2018 9:45

A54d78a16m 52Š82p52i19l46l46a49r 8279437472756

i5 4460, 24gbRAM, gtx960 - už to chce nové železo, ale med - low (stále vizuálně uspokojivé i když ne porno). Většinou 50-60, ale městečko v Narviku hodně ošklivé dropy. Jinak se to celkem drží.

+1/0
10.9.2018 16:17

J25a34n 90V53e59s36e65l29í91k 2724782455629

A hlavně jsem si všiml těch fps dropů na tom rozbořeném železničním mostě!!Tam to šlo pravidelně hodně dolů!8-oAť na tý optimalizaci ještě zapracujou!

0/0
10.9.2018 18:26

T94o17m38á58š 57P74o11k97o18r85n96ý 9758497725969

Nejnovější BF (od BF1) engine si vůbec nerozumí s celou řadou i5 procáků.

+1/0
10.9.2018 18:21

J40a35n 85V35e47s35e89l68í69k 2794452105789

Aha,diky,to jsem nevěděl.Ja mám poslední BF4,jedničku jsem nehrál.Ale bratr jedničku má a má i starší i5ku a říkal že musel upravovat ve hře nějakej config,že se to pak zlepšilo,tak tím se to vysvětluje!

0/0
11.9.2018 7:28

P35a85v43e72l 47L88á24n38í17k 5899685682467

Mě stačí jen ta fotka jak vypadá vaše četa za Brity a mám dost 藍藍藍

0/0
10.9.2018 6:59

M77i17l47o93š 77J19i63r68á88k 3660859534963

V plný hře si budeš moct vojáka přizpůsobit kompletně a to uplně každýho, za jakoukoliv třídu na jakýkoliv straně.

0/0
10.9.2018 9:46

M14i48r68o77s22l74a32v 71Š31e51v33č37í60k 5579678329443

Vždycky jsem chtěl růžového samuraje ve WW2. Díky DICE :D

+1/0
10.9.2018 10:34

M27i66r11o56s81l30a74v 11Š35e45v19č46í29k 5569298499613

Na straně Britů jsem zapomněl dodat :)

+1/0
10.9.2018 10:35

P20e88t48e21r 55B93i24e16l85y 6945701506

Odohral som par kol, graficky a zvukovo parada, gameplay ako taky ma vobec nechytil. Este si pockam na nejake gameplaye z hotovej hry a potom sa rozhodnem ale zatial je to pre mna pas-a upgrade “rychlejsie naboje” ten ma uplne rozsekal

0/0
10.9.2018 6:07

T58o16m10á65š 31B68e86d95n79á31r 3287925762850

Nic proti diverzitě, ale když jsem hrál za Němce, půlka nás byli černoši a druhá mongoloidne vypadající ženské. Nemá cenu se držet historické věrnosti třeba u zbraní, když u další věci se na ni úplně vykaslete. Mohli dát alespoň jako výchozí vzhled nějaké helmuty, že by si to kdo chce potom změnil ...

+18/0
10.9.2018 5:56

T38o22m35á12š 94B13e87d98n47á78r 3837325702710

Omlouvám se, nebylo to za Němce, muselo to být za Brity. Chvílemi jsem v tom měl zmatek, když Vám za obě strany do ruky vrazí stejnou zbraň. To ale smysl komentáře moc nemění.

+6/0
10.9.2018 6:27

O85n50d95ř34e14j 60U76r39b19a79n 8967870429527

Na druhou stranu, už v BFf4 byla "půlka" rusů černá, a Amíků žlutá. Tehdy se to holt tak nebralo.

+3/0
10.9.2018 7:06

J80a88k70u54b 44B69o64h12o79n83ě10k 8665616599687

Nic proti, ale za to tvůrci tak úplně nemůžou. Ty jenom dali lidem možnost si buď vybrat realisticky vypadající postavy a nebo si udělat postavu dle vlastního vkusu. Nikdo nikoho nenutí hrát za černocha nebo ženu.

Skoro bych podle toho, že se tolik lidí rozhodlo hrát za takové postavy, že udělali dobré rozhodnutí a lidi opravdu víc zajímá vlastní unikátní postava než historická přesnost.

0/0
10.9.2018 10:41

T31o81m98á96š 24B20e39d34n92á87r 3267195982120

Mam pak pocit, že nehraju hru z WW2 ale z alternativní historie. Asi se na to dá zvyknout, ale docela mi to zkazilo první dojem. Přitom prostředí, zbraně a zvuky působí moc hezky a celkem věrně

0/0
10.9.2018 11:44

J55a14k16u70b 44B27o57h17o38n87ě11k 8165836709227

To vám neberu, ale MP stříleček z 2. světové války je plný internet, takže není zase tak důvod se na ně rozčilovat, že to pojali jinak. Teď si svoji hru může najít ten, kdo chce realismus i ten komu jde prostě jenom o to střílet si v moderním enginu. Jestli to od nich bylo nebo nebylo dobré rozhodnutí může ukázat jenom čas.

+1/0
10.9.2018 12:09

O34n46d97ř26e70j 87S97e97k90e27r42a 1507636776659

Tak vy byste plesal a jásal, i kdyby v novém zpracování Pána prstenů hrála Galadriel Whoopi Goldeberg, že ano.

0/0
10.9.2018 13:04

Najdete na iDNES.cz