- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V klasickém vydavatelském modelu většina her nikdy nevyšla. Skončily během nějaké fáze vývoje. I z těch, které vyšly, byla velká část ztrátová, ale zaplatily je jiné úspěšné projekty vydavatele. Pro vydavatele to byla chůze po tenkém ledu a asi to zastavilo dost her, které byly příliš odvážné.
Alternativní modely, které umožňují vznik více překvapivých hitů, pak samozřejmě umožňují i vznik více nepřekvapivých propadáků.
cena - nejlepsi hra s homosexualni tematikou
Jooo spravne odhadnout svou cilovou skupinu, to je problem, ktery trapi podnikatele po staleti...
Udělal hru pro tisíce maximálně a pak se diví, že prodal jen ty tisíce.
Ta hra vypada jako stare textove adventury. Az na to, ze i pres pixel-kosticky meli lepsi grafiku. Nakreslene je to pekne pro papir. Ale ne pro monitor. Ta krajina vyada o neco lepe, ale prijde mi moc prebarvena. Osobne nemam rad prebarvene hry.
Zkuste si tuhle hru porovnat s Quest for glory od Sierry (novejsi verze Hero quest). Zvlast tusim dvojka, v poustnim meste ma skvely engine pro premenu mezi dnem i noci.
Podle meho, spatna volba barev. Mel se poradit s nejakym grafikem.
A nejspis i pribeh nic moc.
problem bude spis v tom, ze tohle neni hra, ale novela a docela dlouha a nezazivna novela. A ten konec? Po 20h. nedostanete nic za vase usili, zadne hlubsi vyznam. Vyznam cele hry je cestovani (pocit z cestovani zcela chybi) a v zbirani pribehu (pribehu je prilis vela a casem se v nich stratite). Tu plati, ze neni dulezity cil, ale cesta za cilem ---- moje poznatky po vzhlednuti 15min. z "hry"